هند و استرالیا: من به مهارت های خاصی خوشبختم و قدرت کشی یکی از آنها نیست ، KL Rahul اعتراف می کند

سیدنی: برچسب قدرت سوز بودن در کریکت بین المللی کاملاً مورد توجه است اما KL Rahul هند هیچ اعتقادی ندارد که متناسب با این لایحه نیست و همچنین به دنبال آن نیست.

راهول که به دلیل ضرب و شتم کلاسیک خود مشهور است ، گفت که حتی اگر مجبور باشد با سرعت بالای 160 تا 170 گلزنی کند ، می تواند این کار را منهای حمله رعد اسا انجام دهد.

خفاش های KL Rahul از هند در جریان دومین T20I بین هند و انگلیس که در 29 ژانویه 2017 در استادیوم انجمن کریکت Vidarbha برگزار شد. عکس از: Deepak Malik / BCCI / SPORTZPICS

KL Rahul می گوید که او هیچ مشکلی در این نیست که یک نیروی قدرتمند باشد ، یک مورد محبوب در کریکت بین المللی است. SPORTZPICS

رهول در آستانه سری توپ های سفید مقابل استرالیا با شروع با گفت: “من نمی خواهم قدرت خود را بزنم ، این چیزی است که من صادقانه احساس می کنم نتوانسته ام آن کار را انجام دهم یا نه. اولین ODI در روز جمعه.

“من از مهارت های خاصی برخوردار هستم و سعی می کنم نقشی را بازی کنم که احساس می کنم تیم در آن لحظه خاص به من احتیاج دارد. اگر این بدان معناست که امتیازات 160-170 را دریافت می کند ، سعی می کنم آن را به بهترین شکل انجام دهم. و اگر برعکس باشد ، من سعی می کنم آن کار را انجام دهم “، وی افزود.

او از یک سال گذشته به طور منظم برای هندوستان 50 کریکت بازی نکرده است و خوشحال است که در شرایطی قرار دارد که از نظر کریکت توپ سفید فرم خوبی داشته است.

“…. من هرگز اینگونه طولانی مدت نبوده ام. بنابراین بله ، احساس خوبی است که من در برد تیم سهیم هستم و نقش خود را بسیار خوب بازی می کنم. خوشحالم که می توانم عملکردهای مداوم داشته باشم.”

با یادداشت سبکتر ، راهول گفت که فراموش کرده است که در طول آخرین سری ODI در نیوزیلند ، صد مورد بدست آورده است.

وی گفت: “… من در واقع آخرین مواردی را که در نیوزلند بازی کردم و صد گل زدم فراموش کردم (قرن در فوریه در کوه مونگانوی).”

“… این یک شروع تازه برای همه است و همانطور که گفتم برای ما به عنوان یک تیم مهم است که خوب شروع کنیم و از بودن در وسط لذت ببریم.”

صحبت از تیم استرالیایی ، Rahul تمجید Marnus Labuschagne بود اما حاضر نشد او را موجودی ناشناخته بنامد.

“… من فکر نمی کنم که او دیگر ناشناخته باشد. او در میان 5 بازیکن برتر است و در 12-15 ماه گذشته یا قبل از COVID در بازیهایی که انجام داده است ، دویدن زیادی داشته است. برای طرف خود واقعاً سازگار است.

“ما مشاهده کرده ایم که مارنوس چگونه بازی می کند و انگشتان او به ضربدر عبور می کنند ، او آنقدر در برابر ما گل نمی زند. ما یک برنامه ریزی خواهیم داشت ، یک حمله بولینگ با کیفیت بالا داریم ، بنابراین چالش خوبی برای او و بولینگ ما خواهد بود زیرا خوب.”

راهول همچنین احساس می کند که هم تیمی اش در مسابقات IPL ، گلن ماکسول ، به همان اندازه خطرناک است و او را یک تیم بزرگ می داند.

“بله ، مطمئنا ، او (ماکسول) خواهد شد (خطرناک خواهد بود). این یکی از دلایلی است که ما او را در IPL خود انتخاب کردیم زیرا او بازیکن با کیفیتی است.

“او یک بازیکن اسلحه است ، او همیشه برای حمایت از هم تیمی های خود حضور دارد. او مشتاقانه خواهد بود که در رنگ های استرالیایی بیرون برود و همچنین برای کشور خود برنامه اجرا کند.”