هند و استرالیا: میچل سوپسون می گوید که هیجان زده است که علیه واحد خفاش کلاس جهانی مبارزه می کند

ملبورن: میچل سوپسون که در فرم چهار تست قرار دارد ، به تیم استرالیا اعزام می شود و می گوید برای آزمایش مهارت های خود در برابر واحد خفاشی کلاس جهانی هند به رهبری ناو ویرات کوهلی ، خارش دارد.

سوپسون هنوز در اولین آزمایش خود قرار ندارد ، علی رغم اینکه تابستان گذشته در تیم آزمایش سیدنی مقابل نیوزلند قرار داشت و همچنین قبل از به تعویق انداختن سریال همه گیر COVID-19 ، برای تور بنگلادش در نظر گرفته شده بود.

سوپسون در ترکیب دو تیم تدارکاتی مقابل هند در استرالیا گنجانده شده است ، اکنون امیدوار است که بتواند فرصتی برای توپ زدن به کوهلی و شرکت بدست آورد.

تصویر فایل میچل سوپسون کریکت استرالیا.  خبرگزاری فرانسه

تصویر فایل میچل سوپسون کریکت استرالیا. خبرگزاری فرانسه

به نقل از سوپسون ، “شما می خواهید خود را در برابر بهترین ها به چالش بکشید ، و هیچ رازی نیست که او (کوهلی) در آنجا با بهترین ها باشد.” کریکت.com.au.

“برای من این یک چالش دیگر و یک چیز دیگر است که من را هیجان زده می کند تا بتوانم خودم را در برابر یک کریکت بزرگ آزمایش کنم.

“كل صف آنها از نوع جهانی است. بنابراین هر فرصتی برای شركت در این افراد برای خودم امتحان است و چالشی است كه نمی توانم صبر كنم.”

سوپسون در سه مسابقه مارش شفیلد شیلد در این فصل به طور متوسط ​​21.17 23 ویکت گرفت تا یک مورد قوی برای خود ارائه دهد اما می گوید هنوز “مرغ های خود را نمی شمارد” زیرا می داند که ناتان لیون کهنه کار گزینه اول است.

“27 ساله” گفت: “او (لیون) بارها و بارها در مسابقات تست خود را ثابت کرده است. من در آنجا بیش از حد جوجه هایم را حساب نمی کنم.”
“اما اگر شرایط مناسب باشد ، ممکن است فرصتی وجود داشته باشد که آنها دو اسپینر بازی کنند.

“من آماده می شوم تا هر چهار بازی را انجام دهم. اگر فرصتی پیش بیاید ، امیدوارم آن را با دو دست انجام دهم. و اگر نه ، چنین باشد. من مطمئن هستم که شانس های بیشتری در آینده وجود خواهد داشت.”

هند قرار است سه تور ODI ، سه T20 و یک سری چهار تست را در این تور بازی کند که از 27 نوامبر با T20I آغاز می شود.

مجموعه Test با یک بازی Day-Night در Adelaide از 17 دسامبر آغاز می شود. کاپیتان ویرات کوهلی سه مسابقه آخر را از دست خواهد داد زیرا در آن زمان پدر و مادر خواهد بود.