هند و استرالیا: ناخدا ویرات کوهلی می گوید در مورد آسیب دیدگی روهیت شارما سردرگمی وجود دارد

سیدنی: کاپیتان هند ویرات کوهلی روز پنجشنبه نارضایتی خود را از ماجرای مصدومیت روهیت شارما پنهان نکرد و اظهار داشت که “گیجی و عدم وضوح” باعث شده تا تیم تیم “در انتظار بودن” یک بازی “انتظار” داشته باشد که ایده آل نیست.

کوهلی در پاسخ به سوالات آنلاین رسانه ای پیش از سریال ODI در برابر استرالیا که از روز جمعه آغاز می شود ، گفت که گفته می شود Rohit قبل از جلسه کمیته انتخاب در اوایل ماه جاری در دسترس نیست.

کوهلی گفت: “قبل از جلسه انتخاب ، نامه ای دریافت کردیم که وی در دسترس نیست ، وی در طی IPL آسیب دیده است. در آن گفته شده بود که جوانب مثبت و منفی این آسیب دیدگی برای او توضیح داده شده بود و او فهمیده بود که در دسترس نیست.” گفت

دیدگاه کاپیتان هندی جعبه پاندورا را در مورد اینکه آیا او و معاون توپ سفیدش در مورد موضوعات حساس مختلف مربوط به تیم در ارتباط بوده اند ، باز کرد.

روهیت که از ناحیه همسترینگ از ناحیه چپ آسیب دیده است ، در آکادمی ملی کرکت در بنگالورو توانبخشی می کند و هنوز سه هفته با آمادگی کامل مسابقه فاصله دارد اما قرنطینه سخت 14 روزه (بدون آموزش) او را از حضور در آزمون خارج می کند ، از 17 دسامبر شروع می شود.

او چند روز پس از حضور در تور استرالیا در IPL بازی کرد و سپس به تیم تست اضافه شد.

“بعد از آن (جلسه انتخاب) او در IPL بازی کرد و همه ما فکر می کردیم که او در آن پرواز به استرالیا خواهد بود و ما هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چرا او با ما سفر نمی کند نداشتیم. هیچ اطلاعاتی وجود نداشته است ، وضوح ، “کوهلی گفت.

وی افزود: “ما در حال انتظار بازی هستیم.”

کوهلی گفت که ارزیابی بعدی روهیت در NCA در 11 دسامبر اتفاق می افتد و در حال حاضر این یک بازی منتظر برای تیمی است که در استرالیا نشسته است.

“تنها اطلاعات دیگری که به دست آوردیم این است که وی در NCA است و مورد ارزیابی قرار می گیرد و مجدداً در 11 دسامبر مورد ارزیابی قرار می گیرد. این به هیچ وجه ایده آل نیست. بسیار گیج کننده بوده و بسیاری از عدم اطمینان و عدم وضوح در مورد وضعیت ، “کاپیتان گفت ، تحریکش قابل لمس است.

در واقع ، کوهلی ، درست همانطور که گزارش شده است ، گفته است که اکنون روهیت و ماساژ دهنده ایشانت شارما ، که در حال بهبودی از یک فشار جانبی است ، ورود به استرالیا با توجه به اجرای 14 روزه قرنطینه قطعی نیست.

“در حال حاضر ، عدم اطمینان زیادی وجود دارد و اینکه آیا آنها می خواهند آن را درست کنند یا خیر و یا نه.”

کوهلی گفت که دقیقاً مانند Wrididdanhaha Saha ایده آل بود که Rohit و Ishant Sharma برنامه های توانبخشی خود را تحت نظر مربی تیم ملی نیک وب و فیزیوتراپی نیتین پاتل انجام دهند.

“بله ، این مطمئناً شانس آنها را برای بازی های آزمایشی هر دو افزایش می داد” ، با اشاره به کار مدیریت آسیب دیدگی دروازه بان ارشد در مورد آسیب دیدگی همسترینگ دوقلو.

نظرات کوهلی در مورد عدم شفافیت و ارتباطات ، تنها یک هفته پس از آنکه روهیت گفت که از انجام مسابقات تست در استرالیا اطمینان دارد ، یک یا دو س aboutال را در مورد چگونگی رسیدگی BCCI به کل موضوع مطرح می کند. هیئت مدیره هنوز به طور رسمی در مورد موضوع اظهار نظر نمی کند.

“کسی مثل ساها در حال انجام امور توانبخشی خود است و ما از پیشرفت او آگاه هستیم و او در مسیر درستی قرار دارد که به موقع برای پخش سریال های آزمایشی در دسترس باشد … این به آنها (روهیت و ایشانت) فرصتی می داد تا خود را متناسب کنند. “از ابتدای سری تست ،” کهلی گفت

کاپیتان با بیان اینکه کجا ایستاده است گفت: “قطعاً بسیار مفید واقع می شد اگر آنها اینجا بودند که می توانستند کارهای ترمیمی را انجام دهند درست مثل اینکه ساها برای داشتن تناسب اندام خود را انجام داده است.”