هند و استرالیا: هر دو طرف از بازوبندهای مشکی استفاده کنند ، در اولین ODI به احترام دین جونز یک دقیقه سکوت را رعایت کنید

سیدنی: کریکت کریکت هند و استرالیا به افتخار دین جونز ، که در ماه IPL در ماه سپتامبر درگذشت ، بازوبندهای مشکی بر سر خواهند گذاشت و یک دقیقه سکوت پیش از اولین ODI را حفظ می کنند.

قهرمان سابق استرالیا که در 52 تست و 164 ODI نماینده کشورش بود ، به عنوان بخشی از هیئت تفسیر پخش کننده رسمی IPL در بمبئی بود که در 24 سپتامبر پس از ایست قلبی درگذشت.

تصویر پرونده دین جونز.  AFP / پرونده

تصویر پرونده دین جونز. AFP / پرونده

کریکت استرالیا برای احترام به زندگی خود تصمیم گرفته است در طول سریال های هندوستان دو ادای احترام قابل توجه داشته باشد.

“اولین جشن در افتتاحیه یک روزه بین المللی یک روزه هند در برابر SCG برگزار می شود که یک دقیقه سکوت پیش از بازی خواهد بود و هر دو کشور بازوبندهای سیاه را به دست می گیرند. همچنین یک بسته برجسته از حرفه بزرگ او در صفحه بزرگ وجود دارد ، “گزارشی در” سیدنی مورنینگ هرالد “گفت.

هند سه ODI بازی خواهد کرد ، همان تعداد T20I و یک سری چهار آزمایشی مورد انتظار که با یک بازی Day-Night در آدلاید در 17 دسامبر آغاز می شود.

هیئت کریکت کشور همچنین در روز افتتاحیه دومین آزمون در زمین کریکت ملبورن ، جایی که جونز در طی روزهای بازی خود حمایت فوق العاده ای از جمعیت خانه خود داشت ، ادای احترام کرد.

“اما بزرگترین افتخار برای نمایشگاه که مسابقات روز بوکسینگ در MCG برگزار می شود ، ذخیره خواهد شد. این ادای احترام در ساعت 3:24 بعد از ظهر روز اول در استراحت چای برگزار می شود ، جایی که جین همسر جونز و خانواده اش در این گزارش شرکت کنید. “

“شعری که توسط نویسنده محلی کریس دریسکول در پی مرگ جونز سروده شده خوانده خواهد شد ، در حالیکه برای کل آزمون در داخل کاسه نشیمن یک بنر ادای احترام خواهد بود. سایر برنامه ها نیز در حال بحث و بررسی هستند.”

بالاترین نمره کلاس اول جونز و شماره آزمون وی 324 بود و از این رو تصمیم به ادای احترام در ساعت 3:24 بعد از ظهر شد.

جونز 3631 دوش از جمله 11 قرن در تست ها را به ثمر رساند ، در حالی که 6063 ران را در یک روزه در یک حرفه بین المللی درخشان جمع کرد.