هند و استرالیا: پس از شکایت “عدم شفافیت” ویرات کوهلی ، BCCI می گوید روهیت شارما مجبور شد در یک پدر بیمار حضور یابد

سیدنی: BCCI سرانجام “سردرگمی” را درمورد اینکه چرا روهیت شارما با تیم به استرالیا سفر نکرد ساعاتی پس از شکایت کاپیتان ویرات کوهلی از “عدم شفافیت” پاک کرد ، با بیان این که پس از IPL اسکاتلند بالا برای پدر بیمار خود باید در بمبئی باشد .

به غیر از این ، هیئت مدیره گفت که ایشانت شارما ، سریعترین بازیکن بولینگ سریع ، از 17 دسامبر از سری تست خارج می شود ، زیرا او به موقع متناسب نخواهد بود.

هیئت مدیره ادعای کوهلی را مبنی بر اینکه آمادگی جسمانی روهیت در تاریخ 11 دسامبر بررسی خواهد شد ، تکرار کرد ، در پی آن فراخوانی مبنی بر اینکه آیا وی می تواند برای انجام تستها در آنجا باشد ، گرفته می شود.

تصویر پرونده روهیت شارما.  Sportzpics

تصویر پرونده روهیت شارما. Sportzpics

دبیر BCCI جی شاه در بیانیه ای پس از گفت: “روهیت شارما پس از IPL مجبور شد به بمبئی برگردد تا به پدر بیمار خود مراجعه کند. پدرش اکنون در حال بهبودی خوب است و این باعث شده است که او به NCA سفر کند و توانبخشی خود را آغاز کند.” کوهلی نارضایتی خود را از کمبود اطلاعات در مورد تناسب اندام روهیت ابراز داشت.

او به دلیل قوانین قرنطینه سخت 14 روزه در کشور میزبان ، احتمالاً دو آزمون ابتدایی را از دست خواهد داد. این سریال با یک شبانه روز از آدلاید آغاز می شود.

بازکننده در هنگام IPL از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است.

کوهلی گفته بود که نمی داند چرا روحیت توانبخشی خود را در استرالیا همراه با ویدیدان ساها انجام نداد.

شاه تصریح کرد که معاون کاپیتان توپ سفید پس از IPL در امارات به بمبئی آمده بود تا به پدر بیمار خود برود و پس از آن به آکادمی ملی کرکت (NCA) در بنگالورو گزارش داد.

در بیانیه آمده است: “او (روهیت) در حال حاضر در NCA تحت توانبخشی است. ارزیابی بعدی آقای روهیت شارما در 11 دسامبر انجام خواهد شد و پس از آن BCCI در مورد مشارکت وی در غرفه Border-Gavaskar در استرالیا وضوح خواهد داشت”.

این قابل درک است که “سردرگمی” ، که کوهلی در مورد آن صحبت کرد ، توسط تیم عملیات کریکت BCCI ایجاد شده است.

همچنین آموخته شده است که Surav Ganguly ، رئیس BCCI ، از مدیر عامل کریکت استرالیا ، نیک هاکلی درخواست خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که Rohit ، اگر برود ، می تواند قرنطینه نرم داشته باشد که به او امکان می دهد در دوره انزوا 14 روزه تمرین کند.

تا جایی که به ایشانت مربوط می شود ، شاه گفت که پیکر تنبل از فشار جانبی خود خارج شده اما برای رسیدن به آمادگی جسمانی در اوج مسابقه زمان می برد.

وی گفت: “ایشانت به طور کامل از ناحیه آسیب ناشی از فشار ناشی از جانبی ناشی از IPL 2020 در امارات بهبود یافته است.”

شاه افزود: “در حالی که او در حال افزایش حجم کار خود برای دستیابی به تناسب اندام در مسابقه آزمون است ، ایشانت شارما از حضور در جام Border-Gavaskar محروم شد.”