هند و استرالیا: چتشوار پوجارا می گوید: ترکیب دوزهای استرالیایی قویتر است ، اما بولینگ های ما می دانند که چگونه آنها را مهار کنند.

دهلی نو: حضور دیوید وارنر و استیو اسمیت استرالیا را قویتر می کند اما Cheteshwar Pujara کاملاً به بولینگ های “چشمگیر” هند ، که احساس می کند ، توانایی نوشتن تکرار پیروزی تاریخی سری 2018-19 آزمون 2018 را دارند ، ایمان دارد.

500 مسابقه مثبت Pujara با سه صدها درجه اول سنگ بنای پیروزی 2-1 در آن زمان ، اولین هند در استرالیا پس از 71 سال بود. با این حال ، اسمیت و وارنر به دلیل ممنوعیت های دستکاری توپ ، در آن مجموعه بازی نکردند.

“این (ترکیب خفاش استرالیا) کمی قوی تر از آنچه در 19-19-2018 بود خواهد بود ، اما پس از آن پیروزی ها آسان نیستند. اگر می خواهید خارج از خانه پیروز شوید ، باید سخت کار کنید” 3 قبل از شروع تور استرالیا ، در یک مصاحبه اختصاصی به PTI گفت.

پوجارا معتقد است که سه نفره سریع بولینگ هند ، جاسپریت بومرا ، ایشانت شارما و محمد شامی می توانند مانند سالهای 19-2018 جادویی را مرتفع کنند و باعث ناراحتی زیادی برای ترکیب تیم های خانگی شوند. آزمایش های آینده قرار است از 17 دسامبر آغاز شود.

“بدون شک اسمیت ، وارنر و مارنوس لابوساگن بازیکنان خوبی هستند. اما بخش خوبی در مورد بازی بولینگ فعلی ما این است که اکثر آنها در یک سری بازی می کنند و واحد بولینگ ما نیز با آنچه در سال 2018 بود تفاوت زیادی نخواهد داشت – 19. “

واحد سرعت ، دلیل اصلی موفقیت هند در سری تست های 19-19 2018 در استرالیا بود ، با جاسپریت بومرا و محمد شامی در میان سه برنده اصلی ویکت در این مجموعه.  AP

واحد سرعت ، دلیل اصلی موفقیت هند در سری تست های 19-19 2018 در استرالیا بود ، با جاسپریت بومرا و محمد شامی در میان سه برنده اصلی ویکت در این مجموعه. AP

برای بولینگ های تند و سریع هند ، مانند وضعیت “آنجا بوده است ، انجام شده است”.

“آنها می دانند که چگونه در استرالیا موفق شوند زیرا در گذشته از موفقیت در این کشور لذت می بردند. آنها برنامه های بازی خود را اجرا می کنند و اگر ما بتوانیم آنها را به خوبی اجرا کنیم ، آنها قادر هستند که اسمیت ، وارنر و لابوشاگن را به سرعت بیرون بیاورند.

“اگر بتوانیم کاری را که در گذشته انجام داده ایم انجام دهیم ، مطمئن هستم که همه شانس بردن دوباره سریال را داریم.”

آزمون افتتاحیه در آدلاید یک بازی شبانه روز است و مبارزه با کوکابورا صورتی در طول جلسه گرگ و میش مجموعه ای از چالش های خاص خود را ایجاد می کند ، گفت: مردی که نزدیک به 6000 تست آزمایشی (5،840 در 77 بازی) با 18 صدها نفر در بچه گربه خود است. .

“این یک چالش متفاوت خواهد بود. در کل بازی با توپ صورتی همانطور که سرعت و تغییر حرکت نیز تغییر می کند. ما در استرالیا با کوکابورای صورتی بازی خواهیم کرد (در برابر بنگلادش ، این تست Pink SG بود). کمی متفاوت خواهد بود.”

او معتقد است که غلبه بر چالش های انجام اولین آزمون شبانه روزی آنها باید به طور جمعی اتفاق بیفتد.

“به عنوان یک تیم و به عنوان افراد ، باید آن را درک و قبول کنیم و به آن (توپ صورتی و چراغ صورتی) زودتر عادت کنیم. با توپ صورتی تفاوت کمی وجود خواهد داشت.

“دوره گرگ و میش بیش از دوره های دیگر چالش برانگیز است اما هرچه بیشتر بازی می کنید و بیشتر تمرین می کنید ، به آن عادت می کنید. کمی طول می کشد …”

تصویر پرونده Cheteshwar Pujara.  AP

تصویر پرونده Cheteshwar Pujara. AP

دانش آموخته بازی ، پوجارا شناخته شده است که با پدرش آرویند پوجارا ، که همچنین تنها و تنها مربی او است ، کار می کند.

او برنامه هایی در دست اجرا دارد اما دوست ندارد زیاد افشا کند.

“جنبه فنی چیزی است که من نمی توانم درباره آن بحث کنم. من ترجیح می دهم در مورد آن صحبت نکنم. این یک چیز استراتژیک است که قابل افشا نیست.

“حتی در آخرین تور ، آمادگی من خوب بود ، من اطمینان دارم که می توانم قبل از این سری نیز همان آماده سازی را تکرار کنم. من همیشه سعی می کنم چند چیز دیگر را در بازی ام اضافه کنم ، که به بهتر شدن من کمک می کند” او گفت.

این جوان 32 ساله اطمینان دارد که این بار تاریخ در استرالیا تکرار خواهد شد.

“شما نمی توانید به تنهایی در مسابقات پیروز شوید. بله ، شما می توانید عملکرد فوق العاده خوبی داشته باشید اما برای برنده شدن به حمایت سایر بازیکنان نیاز دارید. حتی واحد بولینگ نیز در سری گذشته قابل توجه بود.

“در پایان ، شما برای برنده شدن در یک آزمون به 20 ویکت نیاز دارید و فقط عملکرد من نبود ، حتی در یک مرحله یا مرحله دیگر از سایر حرکات پشتیبانی می شد. این موفقیت تیم بود. وقتی تیم هند موفق شود ، همیشه یک لحظه از او افتخار می کند.

پوجارا دو ماه خوب را در آکادمی خود در راجکوت زیر نظر چشم پدرش تمرین کرد.

آیا این ناراحت است که قبل از عزیمت به استرالیا ، او به اندازه کافی تمرین مسابقه نکرده است؟

“ببینید ، این یک سیتاتون است که میلیون ها انسان را تحت تأثیر قرار داده و مردم جان خود را از دست داده اند. در شرایط عادی ، ما می توانستیم کریکت داخلی بازی کنیم و به استرالیا برویم اما همه باید در مورد امنیت و امنیت فکر کنند.

وی در پایان گفت: “تا جایی که به من مربوط می شود ، خوشحالم اگر بتوانم تمرین کنم ، تناسب اندامم را انجام دهم ، جلسات دویدن داشته باشم و بدنم را به خوبی حرکت دهم ، که این کار را کردم.”