هند و استرالیا: Pacer T Natarajan در تیم ODI بازدید کنندگان قرار دارد. ایشانت شارما تست ها را منتفی دانست

در یک بیانیه مطبوعاتی که ساعاتی قبل از اولین مسابقه ODI هند در برابر استرالیا صادر شد ، هیئت کنترل کریکت در هند اظهار داشت که T Natarajan به تیم ODI اضافه شده است و Ishant Sharma مضراب را از غنیمت Border-Gavaskar رد کرد. BCCI همچنین در مورد تناسب اندام Rohit Sharma با به روزرسانی ، اظهار داشت که وی در 11 دسامبر ارزیابی خواهد شد.

ناتاراجان به عنوان بخشی از تیم T20I به استرالیا سفر كرد و به عنوان پوششی برای هم ردیف ناویدپ سائینی ، كه از اسپاسم عقب مانده از این مجموعه شکایت داشت ، به سمت ODI دعوت شد.

تصویر فایل T Natarajan.  توییتر @ Natarajan_91

تصویر فایل T Natarajan. توییتر @ Natarajan_91

این آزادی همچنین وضعیت Rohit را کمی روشن کرد ، و گفت ، “او (شارما) در حال حاضر در NCA تحت توانبخشی است. ارزیابی بعدی آقای Rohit Sharma در 11 دسامبر انجام خواهد شد و پس از آن BCCI در مورد مشارکت وی در مرزهای آینده وضوح خواهد داشت. -Gavaskar Trophy در استرالیا.

در این بخش افزود: “آقای روهیت شارما پس از IPL برای حضور در پدر بیمار خود مجبور شد به بمبئی برگردد. پدرش اکنون در حال بهبودی خوب است و این امر به او امکان داده است به NCA سفر کند و توانبخشی خود را آغاز کند.”

آسیب دیدگی روهیت دلیل سردرگمی بسیاری در اردوگاه هند بوده است ، حتی ویرات کوهلی ناخدا ناامیدی خود را در این مورد ابراز کرد.

تیم ODI هند: ویرات کوهلی (C) ، شیخار داوان ، شوبمن گیل ، کی ال رهل (WK) ، سانجو سامسون (WK) ، شریاس اییر ، مانیش پندی ، هاردیک پاندیا ، مایانک آگاروال ، راویندرا جادجا ، یوزوندرا چاهال ، کولدیپ یاداو ، جاسپریت بومرا ، محمد شامپیت بومرا ، Navdeep Saini ، Shardul Thakur ، T Natarajan.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.