هنرمند دیجیتال نسخه هوش مصنوعی بازیکنان کریکت مرد هندی را به عنوان “زن” به اشتراک می گذارد. بررسی

از Virat Kohli تا Hardik Pandya، تصاویر هوش مصنوعی بازیکنان کریکت هندی را به

تصاویر هوش مصنوعی بازیکنان کریکت هند را به “دختران زیبا” تبدیل می کند. اینستاگرام/@sahixd

هوش مصنوعی به وضوح اینترنت را تحت سلطه خود درآورده است و به هنرمندان دیجیتال بال می بخشد، زیرا آنها همچنان به خلاقانه ترین شکل ممکن مردم و مکان ها را دوباره تصور می کنند. در حالی که نمونه‌های زیادی از چنین آثار هنری واقع‌گرایانه و خیره‌کننده‌ای در اینترنت وجود دارد، هنرمندان اخیراً به این روند روی آورده‌اند تا کریکت‌بازان معروف هندی ما را به‌عنوان بچه‌ها، مردان مسن و اکنون به عنوان زنان دوباره تصور کنند. یکی از کاربران اینستاگرام به نام SK MD Abu Sahid مجموعه ای از تصاویر را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد بازیکنان کریکت مورد علاقه ما در صورت تعویض جنسیت چگونه به نظر می رسند. از Virat Kohli، MS Dhoni و Hardik Pandya گرفته تا Gautam Gambhir، Yuvraj Singh و Rohit Sharma – همگی به عنوان یک زن تصور شده‌اند و نمی‌توانیم بگوییم که آنها واقعاً زیبا به نظر می‌رسند!

کاربر ضمن اشاره به اینکه تصاویر با استفاده از اپلیکیشن Midjourney ایجاد شده اند، عنوانی را اضافه کرد که روی آن نوشته شده بود: «هوش مصنوعی جنسیت کریکت‌بازان هندی را تغییر می‌دهد…»

بررسی:

کاربر بیش از 10 عکس از بازیکنان کریکت ستاره‌ای که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده بودند، از جمله افرادی مانند ویرات کوهلی، شوبهام گیل، ام‌اس ثونی، هاردیک پاندیا، گوتام گامبیر، یووراج سینگ، روهیت شارما، راویندرا جادجا، شیخار داوان و ریشابه پنت ارسال کرد. نه فقط تصاویر، کاربر نام آنها را نیز تغییر داد و نسخه های هوش مصنوعی را با نام های زنانه مانند Vidya Kohli، Subhadra Gill، Mahi Singh Dhoni، Rohini Sharma، Raveena Jadega و دیگران تغییر نام داد.

در حالی که این پست در حال حاضر بیش از 2000 لایک به دست آورده است، همچنین واکنش های کاربران را در بخش نظرات جمع آوری کرده است. کاربری نوشت: «ماهی سینگ و گواتامی خیلی زیبا هستند» در حالی که یکی دیگر نوشت: «گوتامی شبیه سارا علی خان است».

پیش از این، همین کاربر اینستاگرام نیز نسخه‌های هوش مصنوعی چند بازیکن محبوب هندی کریکت را به عنوان مردان مسن به اشتراک گذاشته بود. شامل Sachin Tendulkar، MS Dhoni، Virat Kohli، Rohit Sharma، KL Rahul، Shikhar Dhawan، Jasprit Bumrah، Hardik Pandya، Cheteshwar Pujara و Ravindra Jadeja بود.

قابل ذکر است، کاربری که در اینستاگرام خود را خالق دیجیتال می نامد، چندین تصویر هوش مصنوعی روی دسته خود به اشتراک گذاشته است که ارزش دیدن دارد!

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام