هواداران اسکاتلند برای جشن گرفتن صلاحیت یورو 2020 از محدودیت های COVID-19 چشم پوشی می کنند

در گلاسکو ، گروهی از حدود 50 هوادار که کمی قبل از نیمه شب با صعود به یک مجسمه در میدان جورج در مرکز شهر ، جشن پیروزی را گرفتند.

هواداران اسکاتلند برای جشن گرفتن صلاحیت یورو 2020 از محدودیت های COVID-19 چشم پوشی می کنند

بازیکنان اسکاتلند پس از شکست ضربات پنالتی صربستان ، صعود به یورو 2020 را جشن می گیرند. AP

گلاسکو: هواداران اسکاتلند در خیابان ها آواز می خواندند ، گاو بازی می کردند و سخت گیری می کردند کووید -19 محدودیت های همه گیری با جمع شدن در یک گروه و صعود به یک مجسمه در گلاسکو پس از اینکه تیم ملی فوتبال روز پنجشنبه با غلبه بر صربستان برای صعود به یورو 2020 به اولین تورنمنت بزرگ بین المللی از سال 1998 راه یافت.

نخست وزیر نیکولا استورجون اولین کسی بود که به پیروزی 5-4 اسکاتلند در ضربات پنالتی در بلگراد واکنش نشان داد و با استفاده از حساب کاربری توییتر خود ویدئویی از جشن شکست شکست یک رقیب سیاسی در انتخابات پارلمانی انگلیس در دسامبر سال گذشته را بازنشر داد.

استرجون بعد از توییت کردن یک رشته پرچم اسکاتلند نوشت: “تبریک گسترده به (مدیر) استیو کلارک و تیم.” “پس از 22 سال ، مردانScotlandNT به یک تورنمنت بزرگ اعزام می شوند. چه بالاتری برای کشور به وجود می آید. آفرین!”

رایان کریستی اوایل نیمه دوم در باران بلگراد اسکاتلند را جلو انداخت ، اما ضربه سر 90 دقیقه ای لوکا جوویچ مسابقه را به وقت های اضافی فرستاد و بدون گلزنی دیگر ، شوتزنی لازم بود.

اسکاتلندی ها با 5 پنالتی عالی ، خونسردی خود را حفظ کردند و جشن های آنها از زمانی آغاز شد که دروازه بان دیوید مارشال از الکساندر میتروویچ دفع کرد.

در مرکز شهر فالرکک در مرکز اسکاتلند ، جایی که اجتماعات داخلی بین خانوارها به دلیل آن ممنوع است کووید -19 محدودیت ها ، هواداران تشویق و سرود غیر رسمی ملی “گل اسکاتلند” را تا اوایل روز جمعه در خیابان ها خواندند.

در گلاسگو ، گروهی از حدود 50 هوادار که کمی قبل از نیمه شب با صعود به یک مجسمه در میدان جورج در مرکز شهر ، پیروزی را جشن می گرفتند.

ویدئو ، منتشر شده توسط روزنامه هرالد، افرادی را نشان داد که در اشاره به مدیر اسکاتلند ترانه هایی مانند “We’ll be going on the road” و “We’ve got Steve Clarke” را در آغوش گرفته و آواز می خوانند.

“ویروس آرام نمی گیرد”

یک شاهد به روزنامه گفت: “من درک می کنم که آنها جوان هستند و می خواهند اسکاتلند را برای انتخاب در اولین تورنمنت بزرگ خود طی 22 سال جشن بگیرند – اما ما باید به این دستورالعمل ها پایبند باشیم.”

در ادینبورگ ، خورشید اسکاتلندی روزنامه ویدئویی از مردان بدون پیراهن را که در پشت بام می رقصند و آواز می خوانند ، نشان داد که یکی از آنها گاردین بازی می کند.

در همین حال در شمال اسکاتلند ، کجا کووید -19 محدودیت ها از شدت کمتری برخوردار هستند ، گروه ها مجاز به جمع شدن در میخانه ها برای تماشای بازی بودند اما باید قبل از قطع 10:30 بعد از ظهر (2230 به وقت گرینویچ) که فقط 5 دقیقه بعد از ضربات پنالتی بود ، موضوع را پاک کنند.

پلیس در شهر آبردین مجبور شد در ساعت 10:00 بعد از ظهر (2200 به وقت گرینویچ) گروهی را در میخانه Draft Project متفرق کند.

دیوید هویزون ، رئیس بازرسان پلیس اسکاتلند گفت: “ما از تصاویری که در پی بازی اسکاتلند شب گذشته (پنجشنبه) در شبکه های اجتماعی پخش می شود مطلع هستیم.”

“افسران در طول شب در مرکز شهر گشت می زدند و در محل مورد نظر شرکت می کردند و در آنجا از کارکنان پشتیبانی می کردند که به دنبال عکس العمل خود به خود به اولین هدف اسکاتلند تعدادی از مراجعین را بیرون راندند.”

سوزان وب ، مدیر بهداشت عمومی منطقه گرامپیان ، گفت در حالی که تمایل به جشن گرفتن را درک می کرد ، خطرات ویروس کرونا عفونت هنوز خیلی زیاد بود

وی گفت: “من از فیلم هایی که در شبکه های اجتماعی در شب گذشته در مسابقه اسکاتلند با مجوز در آبردین گرفته شده ، آگاهی دارم.”

“گرچه نمی توانم در مورد این شرایط خاص اظهار نظر کنم ، اما می توانم این را بگویم – این ویروس آرام نمی گیرد.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.