هواداران به بازی کامل در روز رزرو امیدوارند

IPL Final 2023، CSK vs GT LIVE امتیاز: با توجه به اینکه فینال یکشنبه به دلیل بارش باران از بین رفت، اینجا در روز رزرو (دوشنبه) فینال IPL 2023 بین چنای سوپر کینگز (CSK) و گجرات تایتانز (GT) در ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد هستیم. باران یا بدون باران، امروز قهرمان IPL 2023 خود را خواهیم داشت.

در روز یکشنبه (28 مه) حتی یک توپ هم پخش نشد زیرا باران و رعد و برق شهر گجرات را درنوردید و فینال IPL برای اولین بار در 16 دوره به روز رزرو (29 می) منتقل شد.

در ساعت 7 عصر IST در احمدآباد، زمان پرتاب، حدود 7 درصد احتمال بارندگی وجود دارد. اما در صورتی که باران یک بار دیگر بازی را قطع کند، زمان قطع برای یک بازی کامل ساعت 9.35 بعد از ظهر IST است. پس از آن، مسابقه اورهای بازنده ادامه خواهد داشت.

اگر باران به بازی اسپویل اسپورت ادامه دهد، می‌توان مسابقه پنج‌اوری انجام داد، اما باید تا ساعت 12.06 صبح روز سه‌شنبه (30 مه) شروع شود.

اگر مسابقه امکان پذیر نباشد، می توان Super Over برگزار کرد و می تواند تا ساعت 12:50 صبح شروع شود.

اما حتی اگر این امکان وجود نداشته باشد، گجرات تایتانز برنده IPL 2023 اعلام خواهد شد زیرا آنها در صدر جدول امتیازات قرار گرفتند. GT در 10 مسابقه پیروز شد و 20 امتیاز کسب کرد.

CSK با 17 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.

حالا به مسابقه می رسیم. CSK MS Dhoni قصد دارد با رکورد پنج قهرمانی IPL هندی های بمبئی برابری کند، در حالی که گجرات هاردیک پاندیا قصد دارد به اولین تیم در تاریخ IPL تبدیل شود که در هر دو فصل اول قهرمانی را کسب کرده است.

GT در حال حاضر با نتیجه 3-1 در رقابت های رودررو با دو برد در فصل گذشته پیشتاز است. در این فصل، GT CSK را با 5 ویکت در افتتاحیه IPL 2023 شکست داد، در حالی که CSK انتقام خود را در Qualifier 1 با پیروزی 15 ران انجام داد که به آنها کمک کرد تا به رکورد دهمین فینال IPL برسند.

افزودن جذابیت بیشتر به مسابقه، احتمال بازنشستگی دونی از IPL است. هیچ تاییدی در این مورد وجود ندارد اما گزارش های متعددی وجود دارد که نشان می دهد این مرد 41 ساله آماده است تا چکمه های خود را آویزان کند.

اگر اینطور باشد، Dhoni می‌خواهد به حرفه حرفه‌ای خود پایان دهد. و این بدان معناست که تایتان های گجرات باید محتاط باشند.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام