هیت سلتیکس را با شکست 26 امتیازی در بازی 3 در آستانه حذف قرار داد

اریک اسپولسترا تیمش را کاملاً انتظار داشت که بازی 3 فینال کنفرانس شرق بسیار دشوار باشد، که میامی هیت باید بهترین ضربه ای را که گروهی از بوستون سلتیکس ناامید می تواند داشته باشد، بزند.

او اشتباه می کرد.

این یک مسابقه هیت بود – و تیمی که مجبور بود یک رالی دیوانه وار فقط برای صعود به پلی آف انجام دهد، اکنون با یک برد از فینال NBA فاصله دارد.

گیب وینسنت با 29 امتیاز، دانکن رابینسون 22 امتیاز به دست آورد و تیم هشتم تیم هیت یکشنبه شب با نتیجه 128-102 از سلتیکس میهمان گذشت. میامی با این شانس که سه‌شنبه شب در خانه در بازی 4، یک جارو خیره‌کننده را به پایان برساند، 3-0 این سری را پیش می‌برد.

اسپولسترا که اکنون در آستانه ششمین سفر به فینال NBA به عنوان مربی میامی است، گفت: “این یک رویکرد محکم، بالغ و حرفه ای بود.” چیزهای زیادی در اینجا وجود دارد و ما در حال نزدیک‌تر شدن هستیم، اما هنوز باید این کار را به پایان برسانیم.

کالب مارتین 18 گل، جیمی باتلر با 16 گل، بام آدبایو 13 و مکس استروس 10 گل برای میامی به ثمر رساندند. هر تیمی در تاریخ NBA که در سه بازی اول از بهترین های هفت تیم پیروز شده باشد، در نهایت پیروز شده است. هیت در آن شرایط 8-0 است.

آدبایو بعد از اینکه میامی 57 درصد را به ثمر رساند، گفت: “رینگ برای همه به اندازه اقیانوس بزرگ بود.”

جیسون تیتوم 14 گل و جیلن براون 12 گل برای سلتیکس به ثمر رساندند، که سه بار در زمین میامی در راه قهرمانی در فینال شرق فصل گذشته – اما به سادگی هیچ شانسی در این بازی نداشت و اساساً نیمکت را برای چهارمین بازی خالی کرد. ربع.

جو مازولا، مربی بوستون، که در این مجموعه مورد انتقادات زیادی قرار گرفته است، گفت: “من فقط آنها را برای بازی آماده نکردم.” “هر چه که بود، چه ترکیب اصلی یا یک تعدیل، من باید آنها را در مکان بهتری قرار دهم، آماده بازی کردن. این به عهده من است.”

گرانت ویلیامز و پیتون پریچارد هر کدام 12 نفر برای بوستون اضافه کردند.

براون گفت: “به اعتبار آنها، آنها بالاتر از حد توان خود بازی می کنند.” “آنها در حال حاضر توپ می زنند و من باید به آنها احترام بگذارم. گیب وینسنت، مارتین، استروس، دانکن رابینسون، بچه هایی که ما باید بتوانیم آنها را تحت کنترل داشته باشیم، در حال بازی با آنها هستند. [butts] خاموش.”

فینال‌های NBA از اول ژوئن آغاز می‌شوند و این به این معناست که این روند به این معناست که لیگ چند روز بدون بازی می‌گذرد. فینال کنفرانس غرب ممکن است دوشنبه به پایان برسد. دنور در آن سری مقابل لس آنجلس لیکرز 3-0 پیش افتاد. و اکنون، فینال شرق می تواند سه شنبه به پایان برسد.

وینسنت گفت: «این اولین تا چهار بازی است. ما به سه مورد راضی نیستیم.

“فقط شرم آور بود”

هرگز فصلی نبوده است که هر دو فینال کنفرانس به پایان برسد. این اتفاق در سال 1957 در فینال های بخش بلافاصله قبل از سری قهرمانی رخ داد، زمانی که بوستون سیراکوز را 3-0 و سنت لوئیس مینیاپولیس را 3-0 شکست داد.

از بین تمام امتیازات سری 3-0 در تاریخ NBA، این یکی غیرمنتظره ترین ممکن است – یک شماره 8 در هیت، تیمی که فقط برای راهیابی به پلی آف تلاش کرد، تیمی که کمتر از 3 دقیقه با آن فاصله داشت. در تورنمنت پلی‌این حذف شد، در پنج بازی از میلواکی فاتح برتر، سپس در شش بازی از نیویورک پنجمی گذشت و اکنون در آستانه محرومیت سلتیکس برای دومین قهرمانی متوالی شرق است.

و Heat به بوستون اطلاع داد که چقدر از این یکی لذت می برند.

با توجه به اینکه آل هورفورد بوستون در طول بازی 1، زمانی که سلتیکس در کوارتر دوم جهش داشت تا یک برتری راحت به دست آورد، سیگنال تایم اوت را به سمت نیمکت میامی هدایت کرد، باتلر همین کار را با هورفورد انجام داد، در حالی که هیت در کوارتر سوم بازی فرار می کرد. 3.

علاوه بر این، هیت برای بردن بازی 1 به هر حال جمع شد. در بازی 3 توسط The Heat نیازی به رالی نبود. به سختی یک بار توسط سلتیکس انجام شد.

براون گفت: “من حتی نمی دانم از کجا شروع کنم.” “این یک ناامیدی آشکار است. من احساس می‌کنم که هوادارانمان، سازمان را ناامید کرده‌ایم. ما خودمان را ناامید کردیم. و این کار جمعی بود. ما می‌توانیم با انگشت اشاره کنیم، اما در واقعیت، این فقط شرم‌آور بود.”

زمانی که مارکوس اسمارت در نیمه دوم بازی سه امتیازی را در اختیار داشت، بوستون به 61-49 رسید. بقیه همه چیز میامی بود که بلافاصله با یک دوی 28-7 پاسخ داد تا در امتیاز 89-56 برتری 33 امتیازی را باز کند، که باعث شد ساختمان در حال چرخش باشد. پیشتاز آنقدر زیاد بود و زمان زیادی باقی مانده بود که 20088 نفر از جمعیت فروخته شده در واقع تا پایان کار کمی فروکش کردند.

آنها ممکن است فریاد زده شده باشند. یا شاید آنها آن را برای هاکی در دوشنبه شب پس‌انداز می‌کردند، زمانی که فلوریدا پانترز – یکی دیگر از بازیکنان شماره 8 در مسابقه پلی‌آف جادویی در فلوریدای جنوبی – سعی می‌کند در سری فینال‌های شرق خود در برابر کارولینا هاریکنز با نتیجه 3-0 پیش بیفتد.

اسپولسترا گفت: “ما فردا را از حالت فشرده خارج خواهیم کرد، اما ما واقعاً ذهن خود را به پایان خواهیم رساند.”