هیت سلتیکس را شکست دهید تا از بازگشت بی سابقه جلوگیری کنید، بلیت فینال NBA را بگیرید

جیمی باتلر 28 امتیاز و کالب مارتین 26 امتیاز و 10 ریباند در بازی هفتم فینال کنفرانس شرق دوشنبه شب به دست آوردند تا به میامی هیت کمک کند سلتیکس را 103-84 شکست دهد و تلاش بوستون برای بازگشت بی سابقه را به عقب برگرداند.

هیت پس از برتری 3-0 در این سری بهبود یافت و برای دومین بار در چهار فصل به فینال NBA صعود کرد. آنها پنجشنبه شب در بازی اول در دنور به مصاف ناگتس قهرمان کنفرانس غرب خواهند رفت.

بام آدبایو 12 امتیاز با 10 ریباند برای میامی به دست آورد که اولین بازیکن شماره 8 است که از سال 1999 در نیویورک نیکس برای قهرمانی بازی می کند. دنور از زمان پیروزی در لس آنجلس لیکرز در 22 مه منتظر بوده است.

قهرمان بازی 6، دریک وایت، 18 گل برای بوستون به ثمر رساند، که امیدوار بود اولین تیم NBA باشد که پس از عقب افتادن 0-3 در یک سری بهترین از هفت، به اولین تیم NBA تبدیل شده است. جیلن براون 19 با 8 ریباند به ثمر رساند اما 1 بر 9 از محدوده 3 امتیازی به ثمر رسید.

جیسون تیتوم که در بازی هفتم با 51 امتیاز مقابل فیلادلفیا در نیمه کنفرانس به دست آورد، 14 امتیاز با 11 ریباند پس از چرخاندن مچ پای خود در بازی اول بازی و لنگان زدن در 42 دقیقه به دست آورد.

سلتیکس با پنج امتیاز پیش افتاد قبل از اینکه در کوارتر اول 14-4 را واگذار کرد و سپس 16 امتیاز از 22 امتیاز اول را در کوارتر دوم واگذار کرد. بوستون در اواخر سومین بازی، اختلاف را به هفت امتیاز کاهش داد، اما میامی در وقت استراحت با نتیجه 76-66 پیش افتاد و هفت امتیاز اول کوارتر چهارم را به دست آورد.