هیت شکست بولز در تورنمنت پلی این، در دور اول به مصاف باکس خواهد رفت

مکس استروس و جیمی باتلر هر کدام 31 امتیاز به دست آوردند و میامی هیت با رالی در دقایق پایانی راهی پلی آف شد و در یک بازی کنفرانس شرق جمعه شب، شیکاگو بولز میهمان را 102-91 شکست داد.

تایلر هرو 12 امتیاز به دست آورد و بام آدبایو 17 ریباند برای میامی به دست آورد که در نیمه های پایانی 6 امتیاز عقب بود.

اما باتلر در حالی که در فاصله 2:17 مانده به پایان خط خورده بود، گل زد تا میامی برای همیشه پیش بیفتد، یک دقیقه بعد استروس را برای یک پرتاب سه امتیازی – هفتمین بازی خود – پیدا کرد تا برتری به 5 برسد، و استروس با سه پرتاب آزاد آن را به ثمر رساند. پس از دریافت خطا در تلاش از آن سوی قوس با 40 ثانیه باقی مانده.

این برد به میامی شماره 8 در شرق و مسابقه دور اول با میلواکی باکس، برترین بازیکن NBA، از یکشنبه آغاز می شود.

دمار دیروزان با 26 امتیاز و 9 پاس گل پیشتاز بولز بود. الکس کاروسو 16 امتیاز به دست آورد، زک لاوین 15 امتیاز به دست آورد اما تنها 6 امتیاز برای 20 گلزنی کرد و کوبی وایت 14 امتیاز برای بولز به ثمر رساند. شیکاگو روز چهارشنبه در تورنتو یک برد جاده ای به دست آورد تا فصل خود را تمدید کند، اما نتوانست دومین پیروزی جاده ای را که برای صعود به پلی آف نیاز داشت به دست آورد.

هیت در کوارتر اول با 14 برتری پیش افتاد، در کوارتر سوم 10 امتیاز برتری داشت، سپس با 7:12 باقی مانده شش امتیاز عقب افتاد.

یک جهش 9-3 در 2 دقیقه بعدی – باتلر هفت امتیاز را به دست آورد، استروس دو امتیاز دیگر را به دست آورد – هیت را به تساوی کشاند و به قلمروی کاملاً آشنا کشاند. NBA بازی‌های کلاچ را به عنوان بازی‌هایی تعریف می‌کند که در 5 دقیقه پایانی کمتر از 5 امتیاز قرار دارند و هیت 54 مورد از آنها را در طول فصل عادی انجام داد.

شاید آنها را برای این لحظه آماده کرد. وایت در فاصله 3:47 مانده به پایان بازی سه امتیازی کرد تا بولز 90 بر 87 پیش بیفتد.

امتیاز بقیه راه: هیت 15، بولز 1.