وارنر کاپیتالز را برای اولین برد راهنمایی می کند، اما مشکلات ضربه زدن همچنان ادامه دارد

به هیچ وجه، دهلی کپیتالز (دی سی) در مسابقه 28 لیگ برتر هند (IPL) 2023، با چهار ویکت بر کلکته نایت رایدرز (KKR) پیروز شد. در واقع از کامل بودن فاصله زیادی داشت. و با این حال، به نوعی، دیوید وارنر و شرکت موفق شدند در مسابقه ای که به دلیل بارش باران در استادیوم آرون جیتلی دهلی 90 دقیقه به تعویق افتاد، از کنار مردان نیتیش رانا عبور کنند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

روز پنجشنبه، این بول‌بازان پایتخت دهلی بودند که از نظر بالینی عملکرد خوبی نسبت به بازیکنان خود داشتند (منع از دیوید وارنر). آکسار پاتل عادت دارد که با خفاش امتیازهای بزرگ ایجاد کند، اما روز پنجشنبه، روز او بود که بازی را برای تیمش به پایان برساند.

و او این کار را انجام داد، با 19 توپ 22 شکست ناپذیر. او توانست چند مرز پیدا کند، اما در نهایت به خاطر 21 توپ از 23 توپ اخراج شد (میزان ضربه 91.30).

و پریتوی شاو که به عنوان بازیکن ضربه ای وارد خفاش شد، پس از اخراج 13 ساله توسط وارون چاکاراوارتی نتوانست تأثیر زیادی بگذارد.

بیشتر ضربات دی سی موفق به شلیک نشدند، و بار دیگر، مسئولیت بر عهده دیوید وارنر بود، که نیم قرن چهارم خود را در فصل جاری به پایان رساند.

یک بار دیگر، DC ممکن است کمی بیش از حد به وارنر وابسته بوده باشد، اما آیا بازی خوبی بود که آنها پیروز شدند؟

با این حال، وارنر احساس می کرد که این فقط یک بازی خوب برای DC است که برنده شود.

“سرانجام. ما راه خود را به سمت آن کوتاه کردیم. به سمت حیدرآباد ما واقعاً به واحد بولینگ افتخار می کنیم. ما برای به دست آوردن ویکت در پاورپلی فوق العاده خوب عمل کردیم. ما ویکت های خوشه ای را از دست دادیم. ما با یکدیگر بسیار صادق هستیم. ما در مورد زمینه هایی که باید بهبود پیدا کنیم بحث کردیم. ما یک بازی Okay انجام دادیم.» وارنر در مراسم معرفی گفت.

وارنر با این پیام تنها یک درخواست از بازیکنانش دارد: ضربه‌زنان امتیازات خود را بهبود بخشند و ران‌ها بر این اساس پیش می‌آیند.

به قدری که تفاوت بین دو بتر DC برتر این فصل بسیار زیاد است. وارنر با 285 ران در جدول کپیتالز برای باترها پیشتاز است و پس از او آکسار پاتل با 148 ران قرار دارد. و سومین جدول ضربات تیمی آنها Manish Pandey با 97 ران است.

نرخ ضربه وارنر برای DC نگران کننده است؟

در حالی که وارنر در این فصل به چهار نیم قرن رسیده است، نرخ ضربه کلی کاپیتان دی سی، 120.76، ممکن است نشانه نگران کننده ای برای پایتخت دهلی باشد.

حتی در مقابل KKR، وارنر امتیاز 57 را از 41 تحویل با نرخ ضربه 139.02 به دست آورد، که ممکن است در حالی که مجموعاً 128 را دنبال می کند، کافی نباشد.

و وقتی نرخ ضربه کلی در IPL در این فصل را در نظر بگیریم، هاینریش کلاسن با نرخ ضربه 236.36 در جدول پیشتاز است و پس از آن MS Dhoni (210.71) قرار دارد.

حتی با وجود اینکه این دو به طور قابل توجهی نسبت به وارنر دوهای کمتری به ثمر رسانده‌اند، اما نرخ ضربه آن‌ها گویای خوبی است، و میزان ضربه زدن در طول یک دویدن با فشار زیاد مورد توجه قرار می‌گیرد.

احتمالاً از دست دادن ویکت‌ها در فواصل زمانی معین به وارنر آسیب وارد می‌کند و در نتیجه او نمی‌تواند آزادانه آنطور که می‌خواهد بازی کند.

و علاوه بر این، رده میانی دی سی با غیبت ریشابه شلوار در این فصل آسیب دیده است، و این ممکن است فشار بیشتری را بر وارنر وارد کند، در صورتی که سایر کتک‌ها نتوانند به میدان بروند.

شکل پریتوی شاو یک نگرانی است

تمام امتیازهایی که پریتوی شاو در این فصل توانسته به ثمر برساند، 47 ران از شش بازی با نرخ ضربه غیر قابل توجه 117.50 بوده است.

روز پنجشنبه، او به عنوان بازیکن تاثیرگذار برای پایتخت دهلی انتخاب شد که همراه با وارنر برای زدن خفاش به میدان رفت.

با این حال، او نتوانست تأثیر زیادی بگذارد، و تنها 13 ران را مدیریت کرد و سپس توسط وارون چاکاراوارتی اخراج شد.

در میان تمام شش اینینگ او تا کنون، بالاترین امتیاز شاو 15 در مقابل هندی‌های بمبئی بوده است، و اگر شاو در مسابقات آتی در صورت ادامه مدیریت تیم DC با او شلیک نکند، واحد ضربه‌زنی DC ممکن است با سردرد بزرگی مواجه شود.

شاو به دلیل شروع بی‌نظیرش در فصل با انتقاداتی مواجه شده است، و یکی از آنها که می‌خواهد بازکننده‌ای متفاوت با وارنر ببیند، تام مودی، بازیکن سابق کریکت استرالیا است که مایل است میچل مارش را با وارنر باز کند.

شما باید با بازیکنان خاصی که در انتهای تونل هیچ نوری نشان نمی دهند، تماس سختی بگیرید. و بر اساس شواهدی از آنچه تاکنون با پریتوی شاو دیده‌ایم، ممکن است سال ۲۰۲۳ IPL سال او نباشد که در آن تأثیری که همه ما امیدوار بودیم داشته باشد، نباشد.» توسط ESPNCricinfo.

او این کار را اخیراً انجام داده و با موفقیت انجام داده است. او به طور طبیعی یک مجری است، بنابراین این مکمل وارنر است و به او نیز کمک خواهد کرد.»

آیا واحد ضربه زدن DC بدون Prithvi Shaw بهتر است و آیا آنها باید به دنبال گزینه دوم برای بازکن باشند؟ فقط زمان می تواند بگوید.

در حال حاضر، DC می‌تواند پیروزی خود را در برابر KKR جشن بگیرد، اما در تورنمنت‌هایی مانند IPL، بازی‌ها همچنان پرحجم و سریع هستند و زمانی برای استراحت وجود ندارد.

آنها نمی توانند از لغزش بیشتر جلوگیری کنند و به دنبال این خواهند بود که تا قبل از بازی بعدی خود در برابر سانرایزرز حیدرآباد در 24 آوریل، واحد ضربات خود را مرتب کنند.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام