واکنش “بی کلام” هاردیک پاندیا به ضربه اشوین در مقابل شامی است

دیدار لیگ برتر هند (IPL) بین مدافعان عنوان قهرمانی گجرات تایتانز (GT) و راجستان رویالز (RR) یکشنبه شب پس از شکست GT به رهبری هاردیک پاندیا با 3 ویکت به پایان رسید. عملکرد فوق‌العاده سانجو سامسون و شیمرون هتمایر با خفاش باعث شد تا رویالز در تعقیب و گریز 178 دوشی در استادیوم نارندرا مودی در احمدآباد به پیروزی برسد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

هاردیک پاندیا، کاپیتان GT، که به خاطر خونسردی و خونسردی خود در زمین شناخته می شود، به وضوح ناامید به نظر می رسید زیرا تیمش نتوانست به خط پیروزی برسد. پاندیا همچنین پس از اینکه ستاره پیسر توسط راویچاندران اشوین در اور نوزدهم مسابقه با چهار و سپس شش شکست خورد، واکنشی عصبانی به محمد شامی نشان داد که به طور کامل روند بازی را تغییر داد.

پاندیا که از همین موضوع مات و مبهوت شده بود، سرد به شامی خیره شد و همچنین دیده شد که از شدت عصبانیت در جی تی پیسر فریاد می زند. در اوور، اشوین با شامی چهار بازی شروع کرد. او بیشتر به عمق چین رفت و یکی دیگر از زایمان های کوتاه را برای یک عدد شش کوبید و پاندیا را عصبانی کرد.

بخوانید: هتمایر در پیروزی مقابل گجرات تایتان از «انتقام کمی» لذت می برد

شامی در تحویل بعدی اشوین را اخراج کرد، اما ویکت برای تایتان ها کمی دیر آمد.

واکنش هاردیک پاندیا توجه بینندگانی را به خود جلب کرد که به شبکه های اجتماعی رفتند و اسکرین شات هایی از این مسابقه را به اشتراک گذاشتند.

بعداً در حالی که در کنفرانس پس از بازی صحبت می کرد، کاپیتان GT فاش کرد که تیمش “باید کمی سخت تر می رفت و امتیاز را به 200 می رساند.”

IPL 2023: لحظات برتر از RR در مقابل GT

ما انتظار نداشتیم که بعد از پاورپلی شکست بخوریم، اما این زیبایی بازی است. هرگز تا آخرین اوور مسابقه تمام نمی شود. بازیکنان چند اور خوب انجام دادند، اما من احساس می‌کنم باید کمی سخت‌تر پیش می‌رفتیم و به 200 می‌رفتیم.»

گجرات تایتانز پس از شکست در این دیدار با سه برد در 5 بازی تاکنون در رده سوم جدول امتیازی قرار دارد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام