واکنش توئیتر پس از تهدید کشتی گیران به غوطه ور شدن مدال در گانگا

اعتراض کشتی گیران: واکنش توئیتر «دلخراش» پس از تهدید کشتی گیران به غوطه ور کردن مدال در رودخانه گانگا

کشتی گیران برجسته وینش فوگات و باجرانگ پونیا پس از به تعویق انداختن تصمیم خود برای غوطه ور کردن مدال های خود در رودخانه گانگا از هار کی پاوری در هاریدوار به عقب برمی گردند. PTI

کشتی گیران پیشرو روز سه شنبه اعتراض خود را علیه فدراسیون کشتی هند (WFI) به هاریدوار بردند و تهدید کردند که در صورت عدم اجرای عدالت در مورد آزار جنسی، مدال های المپیک و مسابقات جهانی خود را در رودخانه گانگا غوطه ور خواهند کرد.

به دنبال مداخله رهبر کشاورز نارش تیکایت و دیگر بزرگان خاپ، کشتی گیران وینش فوگات، باجرانگ پونیا، ساکشی مالکخ و دیگران تصمیم گرفتند که از برداشتن گام شدید در هار کی پاوری در شهر مقدس در اوتاراکند خودداری کنند و آن را پنج روز دیگر به تعویق انداختند. .

“حداقل برخی از ورزشکاران مورد احترام قرار می گیرند”: ساکشی مالکخ در مورد برد CSK در IPL

مقالات مرتبط

کشتی گیران

اعتراض کشتی گیران: نظرات بریج بوشان شاران سینگ در مورد مدال های ما تحقیرآمیز است.

کشتی گیران

بریج بوشان شاران سینگ، رئیس WFI: “آماده آزمایش دروغ یاب، اگر کشتی گیران نیز برای آن آماده باشند”

کشتی گیران برتر کشور بیش از یک ماه است که علیه بریج بوشان شاران سینگ، رئیس WFI که به آزار جنسی چند ورزشکار زن از جمله یک خردسال متهم شده است، اعتراض کرده اند. در حالی که پلیس دهلی از آن زمان تاکنون دو پرونده FIR را علیه بریج بوشان، که اتفاقاً یکی از نمایندگان حزب بهاراتیا جاناتا نیز هست، تشکیل داده است، او همچنان در این مورد بی گناه است.

کشتی گیران همچنین تاکید کرده اند که اگر بریج بوشان به زودی دستگیر نشود، در دروازه هند در دهلی نو «تا سرحد مرگ» روزه خواهند گرفت.

حرکت کشتی گیران برای غوطه ور کردن مدال های به دست آمده خود در گنگ با واکنش های مختلفی در شبکه های اجتماعی مواجه شد که در ادامه به بررسی جزئیات بیشتر آن می پردازیم:

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام