واکنش شعیب مالک به شایعه طلاق با سانیه میرزا

شعیب مالک و سانیا میرزا در شش ماه گذشته با هم ندیده‌اند و این گمانه‌زنی‌ها را به وجود آورده است که این زوج تصمیم گرفته‌اند راه‌های مختلفی را طی کنند.

  • کارکنان FirstCricket

  • 25 آوریل 2023

  • 8:39:22 IST

واکنش شعیب مالک به شایعه طلاق با همسر سانیه میرزا: «کاش می‌توانستم جشن بگیرم...»

شعیب مالک و سانیا میرزا در عکس فایلی که بازیکن کریکت توییت کرده است. تصویر: Twitter/@realshoaibmalik

شعیب مالک، کاپیتان سابق پاکستان، شایعات طلاق با سانیا میرزا، بازیگر تنیس هندی را رد کرده و “برنامه شلوغ” آنها را به دلیل عدم گذراندن وقت آنها اخیراً با هم مقصر دانسته است.

مالک و سانیا در شش ماه گذشته با هم ندیده‌اند و این گمانه‌زنی‌ها را به وجود آورده است که این زوج تصمیم گرفته‌اند راه‌های جداگانه‌ای را طی کنند. مالک و سانیا در سال 2010 ازدواج کردند.

مالک با حضور در یک کانال تلویزیونی محلی در یک برنامه ویژه عید، اصرار داشت که او و همسرش در هیچ پروسه طلاق نبوده و از هم جدا نشده اند.

«همسر و پسرم عید دور هستند. ای کاش می توانستم با همسر و پسرم عید بگیرم.»

بازیکن ارشد کریکت قبول کرد که همه ازدواج‌ها از فراز و نشیب‌ها عبور می‌کنند، اما گفت این به این معنی نیست که رابطه تمام شده است.

مالک توضیح داد که چرا این دو برای مدتی با هم دیده نشده بودند و اشاره کرد که هر دو به عنوان ورزشکاران بین المللی برنامه های شلوغی داشتند.

او توضیح داد که مشغله کاری آنها باعث شده است که وقتشان را با هم سخت بگذرانند، اما تاکید کرد که گزارش جدایی و اختلاف آنها بی اساس است.

با ورودی های PTI

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

تاریخ به روز رسانی: 25 آوریل 2023 08:39:22 IST

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.