واکنش کیتی پری به لحظه ویروسی که نتوانست در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم صندلی پیدا کند – اخبار سرگرمی، Firstpost

کیتی پری خواننده و ترانه سرای محبوب که اخیرا در مراسم معتبر تاجگذاری پادشاه چارلز سوم شرکت کرده بود، به لحظه خنده دار ویروسی که نتوانست صندلی خود را در این مراسم که در داخل ابی وست مینستر برگزار شد پیدا کند، واکنش نشان داد.

این لحظه حماسی توسط شاترباگ ها ثبت شد و به طور گسترده توسط کاربران اینترنتی در شبکه های اجتماعی منتشر شد. در واکنش به آن، کیتی در توییتی نوشت: «خب، من فقط می‌خواهم همه بدانند، از نگرانی شما بسیار سپاسگزارم. من صندلی خود را پیدا کردم.»

مقالات مرتبط

پادشاه

تاجگذاری پادشاه چارلز سوم: به غیر از سونام کاپور، تام کروز و کیتی پری در لیست مهمانان این رویداد نیز حضور دارند.

پادشاه

تاج گذاری پادشاه چارلز سوم: هیچ نقش رسمی برای شاهزاده هری وجود ندارد، آیا مگان مارکل علت آن است؟

او در واکنش به میم ها، به ET Online گفت: «می دانید، میم ها میمینگ هستند و من آن را دوست دارم. وقتی پانزده ثانیه به یک طرف نگاه می‌کنید، ناگهان اینترنت تسخیر می‌شود.»

او همچنین برای لباس خود در قسمت ویژه آمریکن آیدل با موضوع مورد توجه قرار گرفت. پری در مورد آن گفت: “من فهمیدم که روز مادر و شب دیزنی یک شب هستند. من یک لباس کاملا متفاوت داشتم – شاید هرگز آن را نبینیم، شاید دفعه بعد آن را ببینیم – اما گفتم: “نه، ما باید نمادین ترین مادر دیزنی باشیم” و آن Elastigirl است.”

او همچنین در مورد برنامه دوست‌داشتنی‌اش برای روز مادر با دختر ۲ ساله‌اش به اشتراک گذاشت و گفت: «امروز صبح روز مادر فوق‌العاده‌ای داشتیم و بعد، می‌دانید، من تبدیل به الستی‌گرل شدم. این کاری است که مادران انجام می دهند! آنها فقط می دانند چگونه اینقدر سخت دستکاری کنند. مثلاً کمی برانچ بخورید و سپس یک لباس کامل لاتکس بپوشید.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام