وکلای رئیس جمهور رپتورز ، ادعاهای افسر را “جعل” خواندند

وکلای رئیس جمهور تورنتو رپتورز ، ماسایی اوجیری ، اظهار داشتند که باید دادخواست یک افسر انتظامی را رد کرد و ادعاهای مربوط به رویارویی این دو در فینال NBA 2019 را “یک جعل کامل” خواند.

تیم حقوقی اوجیری روز دوشنبه پاسخ خود را به درخواست آلن استریکلند ، معاون کلانتر شهرستان آلامدا ، به دادگاه منطقه ای ایالات متحده در کالیفرنیا ارائه کرد ، که پس از ادعای متقابل دادخواست رپتورز در اوایل سال جاری صادر شد.

این پاسخ می گوید تهدیدی امنیتی برای اوجیری “کاملاً غیر منطقی” است ، همانطور که استریکلند در حرکت خود ادعا کرد.

در سند استریکلند گفته شده است زیرا این یک رویداد ورزشی با اهمیت بود ، خطر جرم وجود دارد. این مثالها شامل ضربات چاقو به مونیکا سلز ستاره تنیس در سال 1993 ، کشته شدن ورزشکاران اسرائیلی در المپیک 1972 مونیخ و نزاع 2004 NBA بین دیترویت پیستونز و ایندیانا پیسرز است.

جلسه دادرسی بزرگنمایی قرار است در 17 نوامبر برگزار شود.

این اختلاف در حالی بود که اوجیری پس از ضرب و شتم رپتورز از گلدن استیت واریورز برای کسب عنوان قهرمانی NBA در ژوئن گذشته ، تلاش کرد وارد زمین شود.

تماشا کنید | ویدئو مشاجره بین اوجیری ، معاون کلانتری را نشان می دهد:

افسر اجرای قانون آمریكا خواستار بركناری دعوی متقابل رئیس جمهور تورنتو رپتورز ، ماسایی اوجیری ، پس از مشاجره در فینال های NBA سال گذشته شد. 3:02

اوجیری هنگام برخورد با افسر “کاملاً آرام” است

رپتورها گفته اند که ویدئویی که با ضد دعوا منتشر شده ثابت می کند اوجیری متجاوز در این اختلاف نبوده است.

به نظر می رسد این فیلم نشان می دهد که استریکلند از بازوی خود برای جلوگیری از رسیدن اوجیری به دادگاه استفاده می کند. در حالی که اوجیری سعی می کند از آنجا بگذرد ، استریکلند قبل از اینکه هر دو برای تبادل کلمات ظاهر شوند ، اوجیری را زیر و رو می کند.

تماشا کنید | سرمربی Raptors پرستار می گوید ویدئو “خود توضیحی”:

ویدئوی جدید منتشر شده توسط وکلای رئیس جمهور رپتورز ، ماسایی اوجیری ، نشان می دهد که وی توسط معاون کلانتری تحت فشار قرار گرفته است در حالی که سعی در ورود به دادگاه دارد تا سال گذشته قهرمانی تیم NBA را جشن بگیرد. معاون ادعا می کند اوجیری تحریک کننده بوده و از او به دلیل جراحات شکایت کرده است. 2:23

این ویدئو استریکلند را نشان می دهد که اوجیری را دوباره هل می دهد و منجر به عقب راندن استرکلند می شود.

در پاسخ اوجیری آمده است: “آقای اوجیری در هنگام برخورد با استریکلند کاملاً آرام ، منطقی و سازگار بود و هیچ دلیلی برای استریکلند وجود نداشت که به زور آقای اوجیری را بدون تحریک تحریک کند.” “در این مرحله تفسیر واقعیتها به نفع استریکلند و یافتن موارد دیگر نادرست خواهد بود.”

این پاسخ همچنین می گوید حق اصلاحیه چهارم اوجیری نقض شده است. تیم اوجیری می گوید اصلاحیه چهارم افسران را ملزم به استفاده از زور فقط در صورت “منطقی بودن عینی” می کند.

هیچ یک از ادعاها در دادگاه ثابت نشده است.