ویجی شانکار هاردیک پاندیای “تهاجمی” را پس از پیروزی KKR تحسین می کند

گجرات تایتانز به رهبری هاردیک پاندیا با پیروزی قانع کننده 7 ویکت مقابل کلکته نایت رایدرز به صدر جدول رده بندی لیگ برتر هند صعود کرد.

IPL 2023: ویجی شانکار می گوید: هاردیک پاندیا به عنوان کاپیتان واقعا تهاجمی است، در شرایط سخت خوب می آید.

ویجی شانکار در پیروزی گجرات تایتانز مقابل کلکته نایت رایدرز در IPL 2023 51 ران به ثمر رساند. تصویر: Sportzpics

ویجی شانکار هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات تایتانز را به خاطر رویکردش در بازی‌های فصل IPL 2023 تحسین کرد. GT روز شنبه کلکته نایت رایدرز را با 7 ویکت شکست داد و در صدر جدول امتیازات IPL قرار گرفت. این دو امتیاز امید آنها را برای انجام اولین بازی مقدماتی در پلی آف با قرار گرفتن در بین دو تیم برتر تقویت کرد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

هاردیک واقعا تهاجمی است. او می خواهد راهی بیابد تا در شرایط سخت خوب ظاهر شود. او همیشه می خواهد این کار را برای تیم انجام دهد. او توپ جدید را می گیرد. ویجی پس از پیروزی GT در باغ ادن گفت: او آن را زمانی که ما به ویکت روهیت شارما در برابر سرخپوستان بمبئی نیاز داشتیم، تحویل داد.

IPL 2023، KKR vs GT: جیسون روی، اومش یاداو با مصدومیت به بیرون نشستند، گجرات پیروز شد.

تماشای ویدیو: Mohit Sharma در بازی KKR vs GT در Eden Gardens شکار خیره کننده ای می گیرد.

او (هاردیک) در یک ویکت دشوار مقابل LSG امتیاز 66 را گرفت. او مسئولیت زیادی را بر عهده می گیرد. این بهترین کار است. وقتی کاپیتان هستید، باید به تیم نشان دهید که اینطور است. به همین دلیل است که سایر بازیکنان واقعاً به او اعتماد دارند و هر کاری که تیم از ما بخواهد انجام می دهند.

گجرات تایتانز اکنون سه برد متوالی داشته و در بازی های خارج از خانه با چهار پیروزی متوالی شکست نخورده است. GT در تعقیب مجموع ها و حتی زمانی که همه چیز نزدیک است، استثنایی بوده است.

ویجی رژیم سخت تمرینی آنها را مدیون آن دانست. “میزان تمرینی که ما به عنوان یک تیم انجام می دهیم باور نکردنی است، هر فردی در تیم ما بسیار سخت تمرین می کند. ما آن را سخت و خشن انجام می دهیم.

ما راه‌هایی پیدا می‌کنیم که در شرایط سخت خوب ظاهر شویم. شرایط دشواری در IPL یا هر مسابقه T20 وجود خواهد داشت. این مربوط به برقراری ارتباط خوب است.»

ویجی که 51 ران بدون شکست مقابل KKR به ثمر رساند، نمی خواست در مورد حضور در تیم هند با جام جهانی ODI که در اکتبر و نوامبر برگزار می شود صحبت کند.

برای من خیلی دور است. از نظر ذهنی واقعاً به این موضوع فکر نمی کنم. اگر بتوانم در مسابقات برای تیمم پیروز شوم، این تنها رضایتی است که می توانم از هر بازی بگیرم.”

من واقعا خوشحال خواهم شد که در بردهای تیمم مشارکت کنم. کریکت چیزی است که ما آن را دوست داریم، به همین دلیل است که هنوز به بازی ادامه می دهیم. هیچ انتظاری ندارم، فقط می‌خواستم از کریکتم لذت ببرم.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.