ویرات کوهلی از حس مد و رژیم غذایی خود می گوید

Virat Kohli به تنهایی برای بازی خود محبوب نیست، ظاهر جذاب او نیز برای کسی از بین نمی رود. ضریب سبک او باعث شده تا حمایت های بسیاری از برندهای مد را برای او به ارمغان بیاورد.

با این حال، همیشه اینطور نبود.

ویرات کوهلی در یک ویدیوی ویروسی نشان داد که وقتی عکس‌هایی از دوران جوانی خود را می‌بیند، از حس لباس پوشیدن خود احساس خجالت می‌کند.

Virat Kohli دو بز IPL انتخاب می کند و شامل MS Dhoni یا Rohit Sharma نمی شود.

هرگز در آینده مانند MS Dhoni وجود نخواهد داشت: Sunil Gavaskar

نامیدن آن به معنای مد یک اصطلاح بسیار دقیق است. من شلوار مخملی داشتم، آن هم کتانی زنگوله ای، چکمه های پاشنه بلند و پیراهن چاپ شده با گلدوزی های بزرگ و فکر می کردم کیا لگ راه هون اصلی، من شیک ترین پسرم. کهلی گفت: چه زمانی عکس‌ها را می‌بینم، خدای من این مایه شرمساری است.

بیشتر قیافه های کوهلی ناشی از هیکل لاغر اوست. تمرینات و نظم غذایی کوهلی هیچ رازی نیست.

در یک ویدیوی ویروسی دیگر، او رژیم غذایی خود را که دیگر کاری، ماسالا ندارد، فاش کرد.

90 درصد غذای من تماماً بخارپز و آب پز است. نه ماسالا نمک و فلفل، آهک، اینطوری می خورم. من زیاد به طعم غذا علاقه ندارم، مزه غذا برایم مهم نیست. سالادها را با کمی سس لذت می برم. غذای تابه ای با کمی روغن زیتون یا هر چیز دیگری. بدون کاری، من فقط دال (عدس) می خورم. من راجمه و لوبیا (نخود چشم سیاه) را می خوردم زیرا پنجابی نمی تواند از آن بگذرد. کوهلی گفت: من دال می خورم اما کاری ماسالا نمی خورم.

در زمین، او نیم قرن پنجم خود را در فصل جاری IPL به عنوان بخشی از تیم رویال چلنجرز بنگلور زد.

روز چهارشنبه، RCB نتوانست هدف 201 شوالیه سواران کلکته را تعقیب کند. کوهلی با 50 توپ از 33 توپ به تیمش کمک کرد و او را به تنها بازیکنی تبدیل کرد که 3000 ران در ورزشگاه M Chinaswamy در بنگالورو به ثمر رساند.

RCB با 21 ران در مقابل KKR شکست خورد و با 8 امتیاز در رده پنجم جدول امتیازی قرار گرفت. بازی بعدی آنها روز دوشنبه برابر لاکنو سوپر جاینتز است.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام