ویرات کوهلی همه کارها را برای زنده نگه داشتن RCB انجام خواهد داد.

رویال چلنجرز بنگلور دو بازی دیگر در مرحله لیگ IPL 2023 دارد – که با جدال مقابل SRH در حیدرآباد شروع می شود.

تام مودی، مربی سابق SRH می گوید: IPL 2023: ویرات کوهلی تمام تلاش خود را برای حفظ RCB در مسابقه پلی آف انجام خواهد داد.

ویرات کوهلی از RCB تاکنون شش گل پنجاه در IPL 2023 به ثمر رسانده است. تصویر: Sportzpics

هفت تیم، به جز گجرات تایتانز که قبلاً واجد شرایط شده بودند، شانس ریاضی برای صعود به پلی آف لیگ برتر هند (IPL) را در شش مسابقه مانده به پایان دارند. همچنین شامل پادشاهان پنجاب می شود که چهارشنبه شب توسط دهلی کپیتالز شکست خوردند و شانس بسیار کمی برای پیشرفت دارند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

پنجشنبه شب، رویال چلنجرز بنگلور به مصاف سان رایزرز حیدرآباد می رود که از قبل برای بازی های پلی آف محاسباتی ندارند. RCB دو بازی در مراحل لیگ دارد – امشب مقابل SRH و یکشنبه مقابل GT در خانه. آنها اگر هر دو را ببرند، واجد شرایط خواهند بود. با این حال، برنده شوید و سرنوشت آنها به سرخپوستان بمبئی بستگی دارد.

مقالات مرتبط

IPL

سناریوهای صلاحیت IPL: چگونه هر تیم در رقابت برای پلی آف ایستاده است

IPL

سناریوهای انتخابی IPL: نه مسابقه، نه تیم در رقابت برای پلی آف

برای رویال چلنجرز بنگلور به همان اندازه مهم است که با اختلاف خوب پیروز شود تا در صورت تساوی بعد از آخرین مسابقه، به نرخ خالص آنها کمک کند.

بخوانید | مسابقه پلی آف IPL پس از شکست DC از PBKS در دارمسالا

RCB پس از پیروزی عظیم 112 ران مقابل راجستان رویالز وارد مسابقه مقابل SRH شد.

فرم RCB در نیمه راه کاهش یافته است، آنها خوب شروع کردند اما در مرحله دوم قدرت خود را از دست دادند. بنابراین آنها باید جوراب‌های خود را بالا بکشند و در بازی‌های باقی‌مانده با گاز کامل حرکت کنند. آنها بازیکنی مانند ویرات کوهلی دارند که تمام تلاش خود را برای کمک به RCB انجام می دهد تا در رقابت های پلی آف باقی بماند.

این تیم به شدت به سه نفر از Faf du Plessis، Virat Kohli و Glenn Maxwell برای ارائه آتش بازی متکی است. فاف در این فصل 631 دوش با کهلی در 438 دوش و ماکسول در 384 دوش به ثمر رسانده است. بالاترین رتبه بعدی، Dinesh Karthik با 140 دوش است.

RCB باید به عنوان یک تیم بازی کند. اکنون زمان آن نیست که RCB فقط روی سه بازیکن (کهلی، ماکسول و فاف) تمرکز کند. عرفان پاتان گفت: حالا هر بازیکنی باید جلو بیاید و مسئولیت خود را انجام دهد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.