پاتریک ماهومس ، شهردار کانزاس سیتی خواستار رپتورز برای ساخت خانه جدید میسوری است

برخی از مشهورترین ساکنان کانزاس سیتی می خواهند تورنتو رپتورز را تیم میزبان خود صدا کنند.

با توجه به گزارش ها ، فصل NBA 22 دسامبر به پایان می رسد و با محدودیت های فدرال و استانی در مورد COVID-19 که به طور بالقوه می تواند Raptors را از Scotiabank Arena دور نگه دارد ، گمانه زنی های گسترده ای در مورد محل بازی قهرمانان 2019 NBA وجود دارد.

کوینتون لوکاس ، شهردار کانزاس سیتی و پاتریک ماهومس ، مهاجم NFL و لورن دوورنای-تاردیف خط حمله ، به شبکه های اجتماعی رفتند تا از رپتورز در آنجا دفاع کنند.

Mahomes ، Super Bowl MVP 2020 ، در توییتر ارسال کرد “آنها را به KC بیاورید!” با یک شکلک بازو خم شده ، که شهردار لوکاس پاسخ داد: “کار بر روی آن”.

صبح روز سه شنبه ، شهردار نوشت: “صبح بخیر ، کانزاس سیتی! در حال حاضر اینجا 13 درجه سردتر از تورنتو (7 درجه سانتیگراد) است” ، با هشتگ “ما شمال”.

نگهبان راست کانزاس سیتی ، Duvernay-Tardif ، فارغ التحصیل دانشکده پزشکی از کبک که به دلیل نگرانی در مورد COVID-19 ، حضور در مسابقات NFL را ترجیح داد ، پاسخ داد: “مرسی خانم! قطعاً احساس می کند مثل خانه است” ، با چهره ای شاد.

مرکز T-Mobile در کانزاس سیتی نزدیک به 19000 صندلی برای بسکتبال دارد. این میدان 13 ساله در مرکز شهر میزبان بازی هایی در مسابقات قهرمانی بسکتبال زنان و مردان NCAA و همچنین بازی های پیش فصل NBA و NHL بوده است.

کانزاس سیتی ، لوئیزویل ، کیو ، هارتفورد ، کانتی و منطقه نیویورک برخی از پیشنهادات به عنوان دادگاه های داخلی موقت برای تورنتو بوده اند.

سخنگوی رپتورز ، جنیفر کوین ، روز سه شنبه به مطبوعات کانادا گفت: “تمرکز ما روی بازی در تورنتو است.”

پس از آنکه دولت فدرال این فصل مجوز بازی Toronto Blue Jays را برای بازی در مرکز راجرز دریافت نکرد ، تیم اصلی لیگ بیس بال پس از آنکه سیاستمداران از آن طرف مرز شهر را به عنوان یک خانه موقت به وجود آوردند ، در بوفالو ، نیویورک بازی های خانگی انجام دادند.

هر سه تیم فوتبال لیگ برتر کانادا بازی های خانگی اخیر خود را در ایالات متحده انجام داده اند. تورنتو FC در شرق هارتفورد ، کانتی است ، مونترال ایمپکت در هریسون ، نیویورک و ونکوور ویتکپ ها در پورتلند هستند.

گرگ وانی ، مربی TFC روز سه شنبه به خبرنگاران گفت که دوست دارد رپتورز را در کنتیکت کند.

وانی گفت: “من فکر نمی کنم هتل ما بتواند همزمان هردو را در خود جای دهد ، اما اگر آنها را در این نزدیکی داشته باشید بسیار خوب است.”

مربی گفت ، تجربه Connecticut بسیار عالی بوده است.

وانی گفت: “برای من … این وضعیت زندگی و زمین است.” “اینها مهمترین چیزها هستند ، و تاکنون مکانی که در آن اقامت داشته ایم از نظر شرایط زندگی ، غذا و همه چیز عالی بوده است.”

وی گفت كه با سردتر شدن هوا هوا بعضی از مزارع “لمس كن و برو” شده است.

“[But] از نظر بسکتبال ، من تصور می کنم شما یک زمین پیدا کرده اید و زمین به طور کلی یکسان است ، بنابراین این کار عملی است. “

هتل Toronto FC در آن سوی خیابان XL Center در هارتفورد واقع شده است ، یک صحنه بالقوه خانگی برای Raptors. این مکان حدود 16000 بازی در مسابقات بسکتبال دانشگاه کانکتیکات برگزار می کند ، و همچنین محل برگزاری مسابقات Hartford Wolf Pack از لیگ هاکی آمریکا است.

غرفه Harry A. Gampel در نزدیکی Storrs ، کانادا ، کمی بیش از 10 هزار صندلی دارد و همچنین برخی از بازی های بسکتبال UConn را میزبانی می کند.

رپتورز از 28 فوریه در باخت 99-96 مقابل شارلوت یک بازی در اسکوشیابانک آرنا تورنتو انجام نداده است. قهرمانان NBA در دور دوم پلی آف توسط بوستون پس از شروع فصل در حباب NBA در دنیای والت دیزنی در فلوریدا ، از دور خارج شدند.