پادشاهان پنجاب با شکست پرهزینه موفق به اجرای نقشه ها نمی شوند

روز چهارشنبه برای فراموش کردن پادشاهان پنجاب (PBKS) مقابل دهلی کپیتالز (دی سی) در دیدار آنها در لیگ برتر هند (IPL) در دارمسالا بود. PBKS در ورزشگاه نمادین HPCA تسلیم 15 ران شکست مقابل دی سی شد، علیرغم اینکه چندین راه نجات به دست آورد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

PBKS با 12 امتیاز از همین تعداد بازی به این مسابقه رسیده بود و شکست مقابل پایتخت اکنون آنها را در موقعیت سختی قرار داده است (12 امتیاز از 13 بازی اکنون). اکنون آنها فقط یک بازی باقی مانده است (مقابل راجستان رویالز در 19 می) و دو امتیاز در آن بازی تعداد آنها را تنها به 14 می رساند که ممکن است کافی نباشد. اما، چه کسی می‌داند، IPL در این فصل حداقل قابل پیش‌بینی نبود، اما PBKS اکنون به امید وقوع معجزه مانده است، یعنی تیم‌های دیگری مانند رویال چلنجرز بنگلور (RCB) و RR دچار لغزش می‌شوند.

مقالات مرتبط

IPL

IPL 2023: Prabhsimran Singh و Harpreet Brar به PBKS کمک کردند تا با پیروزی 31 ران DC را از مسابقه به مرحله پلی آف حذف کند.

IPL

IPL 2023: تلاش DC، PBKS برای زنده نگه داشتن امیدهای باریک پلی آف

PBKS کجا اشتباه کرد؟

پاورپلی و اورهای مرگ (از دوره های دی سی). بولرهای پنجاب کینگز پاورپلی سختی را در برابر پایتخت ها تحمل کردند.

Prithvi Shaw در XI بازی DC بازگشته بود و مطمئناً با طرز فکری تازه بازگشت. شاو اولین نیم قرن خود در این فصل را به ثمر رساند (54 توپ از 38 توپ) در حالی که DC تعداد اوورهای پاورپلی را به حساب آورد.

DC قبلاً در شش اور اول از نظر پاورپلی کار سختی پیدا کرده بود، اما روز چهارشنبه اینطور نبود. وارنر و شاو در دو اوور اول با سرعت نسبتاً آرامی شروع کردند، اما پس از اینکه کاپیتان دی سی چند مرز را در اوور سوم جمع کرد، دنده خود را تغییر دادند.

وارنر در اور چهارم کاگیسو رابادا را برای دو شش ران تنبیه کرد، در حالی که شاو 16 ران از آرشدیپ سینگ جمع کرد تا حرکت خود را برای دی سی ادامه دهد.

دی سی موفق شد 61 اور را از 6 اور اول به دست آورد و وارنر حتی در 10 بازی، یک خط نجات دریافت کردهفتم بعد از اینکه راهول چهار او را از بولینگ ناتان الیس انداخت.

با این حال، برای شکستن جایگاه و در نهایت خلاص شدن از شر وارنر، یک شکار دیدنی از شیخار داوان از بولینگ سام کوران گرفت.

پریتوی شاو در 15 هم همین کار را کردهفتم به پایان رسید، و به Rilee Rossouw (82*) و Phil Salt (26*) رسید، زیرا این دو با 65 ران شکست ناپذیری را برای ویکت سوم به دست آوردند تا DC را به 213/2 برساند.

این چند بولینگ مرگ ضعیف از PBKS بود که باعث شد آنها این تعداد دویدن را واگذار کنند. و شاید، تصمیمات تاکتیکی نیز.

ناتان الیس مامور شد تا 19 را کاسه کندهفتم بیش از دوره های DC، و استرالیا در نهایت برای 18 دوش رفت. علاوه بر این، آرشدیپ سینگ دو اور باقی مانده بود و از او خواسته نشد که فینال را اوور کند. در عوض، اسپینر هارپریت برار بود.

برار یک فینال فراموش‌نشدنی را پشت سر گذاشت و دو تا شش و چهار را به روسوو واگذار کرد زیرا 23 ران از 20 ران به دست آمد.هفتم بر فراز. خطوط ناهماهنگ او برای او و تیم گران تمام شد و روسو برای سرگرمی مرزها را جمع آوری کرد.

پس از مسابقه، داوان گفت که تصمیم او برای بولینگ اسپین در فینال اوور نتیجه معکوس داشته است.

«احساس می‌کردم تصمیمم برای بولینگ آخرین بار نتیجه معکوس داد. شتاب نیز به آنجا رفت. قبل از آن، بولرهای سریع من برای 18-20 ران ضربه خوردند. کاپیتان PBKS گفت که این دو اور به قیمت بازی تمام شد.

تاید بازنشسته می‌شود، لیوینگستون در استفاده از ضربه آزاد شکست می‌خورد

PBKS بعد از اینکه خیلی زود شیخار داوان (0) را از دست داد، بهترین شروع را در تعقیب و گریز نداشت. پرابهسیمران سینگ که تنها چند روز پیش یک قرن مقابل دی سی گلزنی کرده بود، علیرغم 50 دویدن با آتاروا تاید، نتوانست جادوی خود را دوباره با خفاش باز کند. با این حال، پنجاب کینگز برای زنده ماندن در بازی به یک جایگاه 78 دوانی بین تاید و لیام لیوینگستون (94) نیاز داشت.

با این حال، آنچه مسیر تعقیب و گریز را تغییر داد، تصمیم تاید برای “بازنشستگی” در پانزدهم بود.هفتم بیش از، کاری که راویچندران اشوین فصل گذشته برای راجستان رویالز انجام داده بود. وقتی تاید تصمیم گرفت، PBKS هنوز به 86 ران آف 30 توپ نیاز داشت، اما جیتش شارما، ضربه‌ای که وارد خفاش شد، نتوانست هیچ تاثیری بگذارد. جیتش در نهایت یک اردک سه توپ را تحمل کرد.

حتی تا پایان فینال، پادشاهان پنجاب هرگز در تعقیب نبودند. آنها برای برنده شدن در مسابقه به 33 ران از آخرین ور نیاز داشتند و ایشانت شارما بازیکنی بود که از آن خواسته شد از آن برای دی سی دفاع کند.

DC علیرغم برد، در زمین کامل نبود، با Yash Dhull و Anrich Nortje که در همان اوایل نشستن را کنار گذاشتند، اما این فرصتی برای DC بود تا یک برد تسلی بخش داشته باشد.

ایشانت با توپ نقطه‌ای برای لیام لیوینگستون شروع کرد، اما وقتی لیوینگستون از دو پرتاب کامل برای ضربه‌های شش و چهار استفاده کرد، اوضاع برای این بازیکن کهنه‌کار از بد به بدتر شد.

در توپ چهارم، ایشانت یک بار دیگر یک پرتاب کامل را انجام داد که لیوینگستون آن را به سمت لانگ آف برای حداکثر دریل کرد. این یک توپ بدون توپ بالای کمر بود و دی سی تصمیم را بررسی کرد اما فایده ای نداشت.

پنجاب کینگز برای برنده شدن در سه تحویل قانونی نیاز به 16 داشت، اما لیوینگستون نتوانست از ضربه آزاد استفاده کند. لیوینگستون با یک پرتاب کامل بیرون از ایشانت، نتوانست در مدت طولانی از آن عبور کند و در عوض به سمت میدویک عمیق حرکت کرد. از دست دادن لیوینگستون گران تمام شد، چه رسد به امید کوچکی که PBKS در این مسابقه داشت.

16 از دو توپ کار غیرمحتملی بود و در حالی که لیوینگستون یک تسلی خاطر با یک قرن بالقوه را دوست داشت، ایشانت برنامه های دیگری داشت. در آخرین توپ مسابقه، لیوینگستون به دنبال توپ بلند بود، اما نتوانست ضربه را به خوبی اجرا کند و در نهایت آن را به آکسار پاتل زد. لیوینگستون در نهایت برای سال 94 اخراج شد.

شکست PBKS به این معنی است که آنها با انتظار طولانی برای رسیدن به نتایج دیگر به نفع آنها روبرو هستند، در حالی که آنها به دنبال شکست RR در روز جمعه هستند. روی هم رفته، امیدهای PBKS برای راهیابی به پلی آف تیره به نظر می رسد.