پادکست صدای شخصی بازیکن: انگیزه جان موریس چیست؟

جان موریس دیدگاه عمیق و گسترده ای در رابطه با پیچش یا حلقه زنی کانادایی دارد.

خانواده موریس از دهه 1930 در Briers موج می زند. خود جان در المپیک 2010 ونکوور ، و دوباره در دو ضرب مخلوط در بازی های 2018 در Pyeongchang ، طلا گرفت. او همچنین با کسی که از بزرگان کانادا در این بازی است همکاری کرده است.

از نظر موریس ، همه چیز این است که انگیزه داشته باشد. این بخشی از دلیل نیاز او به هم تیمی های جدید است – اگر او نتواند با چالش های جدید روبرو شود و معماهای جدید را حل کند ، 41 ساله فقط نمی تواند خودش را با حداکثر شدت رقابت کند.

این س intensityال شدت ، حالا که موریس با کنار گذاشتن کوین کو امضا کرده است ، همه چیز را جالب خواهد کرد. رهبر تیم راحت و ثانیه شدید او چگونه کنار می آیند؟ موریس می گوید که روزهای جارو کشیدن او اکنون پشت سر او است ، اما نمی توان انکار کرد که او همچنان یکی از متمرکزترین و رقابتی ترین ورزشکاران روی یخ است.

موریس شانه بالا می اندازد که شدت آن با لبخند “یین و یانگ” است. او به آناستازیا بوسیس ، میزبان پادکست صدای خود بازیکن ، می گوید شما برای حفظ تعادل تیم به ترکیبی از نگرش ها و شخصیت ها نیاز دارید.

با محکم کردن آزمایشات المپیک به افق ، می توانید مطمئن باشید موریس از قبل نقشه های خود را می کشد. با توجه به عمق استعداد در بازی کانادایی ، او خیلی سریع اعتراف می کند که پیچش یا حلقه زنی المپیک در مقایسه با تلاش برای صعود به رده های بالاتر رقابت های داخلی تقریباً تسکین می یابد.

مانند سری مقاله های صدای اختصاصی پخش کننده CBC ، پادکست POV به شما اجازه می دهد تا ورزشکاران در مورد مسائل از دیدگاه شخصی با کانادایی ها صحبت کنند. برای گوش دادن به هر سه فصل ، به طور رایگان در iTunes ، Google Podcasts ، Stitcher ، Tune In یا هر کجا پادکست های دیگر خود را دریافت می کنید مشترک شوید.