“پدر ما افتخار می کرد”

LSG برنده بازی پرتاب شده بود و تصمیم گرفت ابتدا به میدان برود. هرچند هاردیک، کاپیتان GT، گفت که به هر حال آنها ابتدا می زدند. هاردیک گفت که پدرشان که در سال 2021 درگذشت، به آنها افتخار می کرد.

  • کارکنان FirstCricket

  • 7 مه 2023

  • 17:51:15 IST

IPL 2023:

برادران هاردیک پاندیا و کرونال پاندیا به ترتیب کاپیتان های GT و LSG. ورزشی

لیگ برتر هند (IPL) روز یکشنبه شاهد اولین بار بود که هاردیک پاندیا کاپیتان گجرات تایتانز (GT) و همتای او سوپر جاینتز لاکنو (LSG) کرونال پاندیا برای پرتاب در احمدآباد بیرون رفتند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

یکشنبه برای اولین بار بود که دو برادر به عنوان کاپیتان های مخالف به سمت زمین بازی رفتند. در حالی که برادران قبلاً در چندین مسابقه با هم روبرو شده بودند، این اولین باری است که به عنوان کاپیتان تیم های مختلف شاخ خواهند زد.

TATA IPL 2023: نمی دانم چگونه این اتفاق افتاده است، اما این اتفاق افتاده است، KL Rahul پس از شکست مقابل GT می گوید

IPL 2023: Hardik Pandya، KL Rahul و داستان دو کاپیتان پنجاه

LSG برنده بازی پرتاب شده بود و تصمیم گرفت ابتدا به میدان برود. هرچند هاردیک، کاپیتان GT، گفت که به هر حال آنها ابتدا می زدند. هاردیک گفت که پدرشان که در سال 2021 درگذشت، به آنها افتخار می کرد.

ما ابتدا می زدیم. من رازی از پرتاب را به او گفتم و بگذار این باشد. بدیهی است که یک روز بسیار احساسی بود و پدرمان به ما افتخار می کرد. خوابش را دید. ما کم حرف هستیم و خانواده احساسی است. بله، من دوست دارم پسران اینجا برنده شوند و صاحب این مکان شوند و خودشان را بیان کنند.

هاردیک همچنین گفت که یک پاندیا قطعا برنده خواهد شد. در همین حال، کرونال گفت که رهبری گروه‌های مربوطه برای او و برادرش یک رویا به حقیقت پیوسته است.

کاپیتان منتخب LSG، KL Rahul، پس از آسیب دیدگی از ناحیه ران، از مسابقات IPL و همچنین فینال مسابقات جهانی تست (WTC) برابر استرالیا کنار گذاشته شد. او هفته گذشته هنگام بازی مقابل رویال چلنجرز بنگلور (RCB) دچار مصدومیت شده بود. Krunal کاپیتان ثابت LSG برای بقیه فصل است.

ناک های Wriddhiman Saha (81) و Shubman Gill (94*) GT را از 20 اور به 227/2 رساندند، پس از اینکه از آنها خواسته شد ابتدا ضربه بزنند.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

تاریخ به روز رسانی: 07 مه 2023 17:51:15 IST

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.