پس از قطع شدن نوک پستان، قسمت های خصوصی، مرد به پخش زنده اخته آنلاین روی می آورد

«خواجه‌ساز»: پس از قطع شدن نوک پستان، بخش خصوصی، مرد به پخش زنده اخته آنلاین روی می‌آورد.

تصویر بازنمایی خبرگزاری فرانسه

لندن: جلسات دادگاه نشان می دهد مردی که متهم به انجام اخته و پخش آن در وب سایت “خواجه ساز” خود است، اعضای بدنش توسط دو مرد برداشته شده است.

برداشتن جزئی نوک پستان ماریوس گوستاوسون در تابستان 2019 و سرقت دارو از بیمارستانی که او در سال 2016 در آن کار می کرد، هر دو توسط پرستار ناتان آرنولد، 48 ساله، از کنزینگتون جنوبی، غرب لندن پذیرفته شد.

در 18 فوریه 2017، دیمین برنز، 35 ساله، از تاتنهام، شمال لندن، به برداشتن آلت تناسلی گوستاوسون اعتراف کرد.

در جلسه استماع روز چهارشنبه در Old Bailey، آرنولد و برنز اذعان کردند که عمداً به گوستاوسون 45 ساله صدمات شدید بدنی وارد کرده اند.

باید بخوانید: بریتانیا: مردی با 8 همدست خود به دلیل انجام و پخش اخته در وب‌سایت «خواجه‌ساز» بازداشت شد.

علاوه بر این، آرنولد به سرقت لیدوکائین بی حس کننده موضعی از بیمارستان چلسی و وست مینستر و داشتن پورنوگرافی شدید به عنوان جرم دوم اعتراف کرد.

گوستاوسون متولد نروژی متهم است که مغز متفکر پشت یک طرح گسترده است که شامل حداکثر 29 اتهام از جمله اصلاح بدنی رادیکال، برداشتن اعضای بدن، تجارت اعضای بدن و بارگذاری فایل های ضبط شده بود.

به گفته پلیس متروپولیتن، 13 قربانی ادعایی در این اتهامات دخیل هستند.

پیتر ویتز، 66 ساله، اهل کرویدون در جنوب لندن، «دست راست» او، اعتراف کرد که بین 1 ژانویه 2016 تا 1 ژانویه 2022 جراحت بدنی بزرگی انجام داده است.

“بازیکن کلیدی”
گفته شد که از 29 مورد، 9 مورد شامل ویتز بوده است. دادستان کارولین کاربری کی سی به دادگاه گفت ویتز یک “بازیگر کلیدی بود که نقش جراح را در تعداد بسیار زیادی از روش ها داشت”.

به همراه گوستاوسون و پنج متهم دیگر که نیازی به اقامه دعوا نبودند، سه متهم در دادگاه حاضر شدند. تغییرات فیزیکی شدید، از جمله برداشتن آلت تناسلی و بیضه ها، ظاهراً توسط متهمان انجام شده است.

بر اساس گزارش‌ها، وب‌سایت «خواجه‌ساز» گوستاوسون ویدئوهایی از این جراحی‌ها را برای کاربران ارسال کرده است تا با پرداخت هزینه، آن‌ها را تماشا کنند. در پی یورش پلیس در لندن، اسکاتلند و ولز جنوبی، متهمان بازداشت شدند.

علاوه بر این، جلسه رسیدگی به دعاوی و مدیریت پرونده در 30 ژوئن توسط قاضی Mark Lucraft KC برنامه ریزی شد.

وی اظهار داشت که 4 مارس سال آینده اولین تاریخی است که می تواند یک آزمایش هشت هفته ای در Old Bailey آغاز شود.

گوستاوسون، یکی از ساکنان تاتنهام در شمال لندن، به پنج اتهام وارد کردن صدمات شدید بدنی به پنج قربانی ادعایی بین اول ژانویه 2016 تا 1 ژانویه 2017 متهم شده است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام