پنجاب کینگز 55/3 با شکست شورت

پیش نمایش PBKS vs GT، IPL 2023: پنجاب کینگز در بازی 18 IPL 2023 در استادیوم PCA در موهالی روز پنجشنبه به مصاف گجرات تایتانز می رود.

اینها هنوز مراحل اولیه رقابت هستند، اما پادشاهان پنجاب به دنبال صعود به چهار تیم برتر در IPL 2023 هستند. PBKS در حال حاضر با چهار امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد در حالی که گجرات تایتانز با همین تعداد امتیاز در رده چهارم قرار دارد. ، اگرچه NRR برتر از PBKS است.

در آخرین بازی خود، گجرات تایتانز، مدافع عنوان قهرمانی IPL، با قهرمانی رینکو سینگ در برابر KKR شکست خورد و اولین شکست فصل خود را متحمل شد. در نتیجه، تایتان‌ها امیدوارند که به مسیرهای پیروزی برگردند و شتاب خود را بازیابند.

GT باید از کاپیتان PBKS، Shikhar Dhawan که در فرم خوبی است، متفاوت باشد. داوان تا کنون در سه مسابقه ای که انجام داده امتیازهای 40، 86* و 99* را به ثبت رسانده است و 225 ران را با نرخ ضربه 149.01 جمع کرده است.

اما بزرگترین تقویت برای پادشاهان پنجاب در این فصل، آمدن لیام لیوینگستون از انگلیس است که پس از مدت ها انتظار به موهالی آمد و در یک جلسه تمرینی در تورهای قبل از بازی شرکت کرد.

اگر لیوینگستون، که از دسامبر و زمانی که زانوی خود آسیب دید، کریکت رقابتی بازی نکرده است، در لیست یازدهم قرار گیرد، او به جز مت شورت، جایگزین مت شورت خواهد شد.

گجرات تایتانز پس از ناخوشی، هاردیک پاندیا کاپیتان را در بازی با KKR از دست داده بود، اما به نظر می رسد پاندیا برای بازی PBKS در دسترس باشد.

در همین حال، سای سودارشان تا اینجای فصل برای GT یک افشاگری بوده است. او در حال حاضر با 137 دوش از سه مسابقه، در صدر جدول بت‌های تیم است و به نظر می‌رسد که جای خالی کین ویلیامسون مصدوم را در یازدهم پر کرده است.

PBKS همچنین با بازگشت کاگیسو رابادا از آفریقای جنوبی تقویت خواهد شد، اما اینکه چگونه آنها با رابادا و ناتان الیس استرالیایی مطابقت دارند باید دید.

جوخه ها:

پادشاهان پنجاب – شیخار داوان (ج)، شاهرخ خان، متیو شورت، پرابهسیمران سینگ، بانوکا راجاپاکسا، جیتش شارما، گورنور سینگ، ریشی داوان، لیام لیوینگستون، آتاروا تاید، آرشدیپ سینگ، ناتان الیس، بالتج سینگ، هارگیسو براباد ، سام کوران، سیکاندار رازا، هارپریت باتیا، ویدواث کاوراپا، شیوام سینگ و موهیت راته.

تایتان های گجرات – هاردیک پاندیا (ج)، شوبمن گیل، دیوید میلر، آبیناو منوهار، سای سودارسان، وریدیمن ساها، متیو وید، رشید خان، راهول تواتیا، ویجی شانکار، محمد شامی، آلزاری جوزف، یاش دیال، پرادیپ سانگوان، دارشان جهان یندکانده ، آر سای کیشور، نور احمد، داسون شانکا، اودئان اسمیت، کی اس بهارات، شیوام ماوی، اورویل پاتل، جاشوا لیتل و موهیت شارما.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام