پنج لحظه برتر از نسخه شانزدهم

IPL 2023 یکی از به یاد ماندنی‌ترین فصل‌ها در تاریخ لیگ پر پول بود. البته، برای اولین بار پس از 16 سال، فینال به روز رزرو موکول شد، اما لحظات متعدد دیگری نیز وجود داشت که این فصل را در خاطره بازیکنان و هواداران حفظ خواهد کرد. در اینجا به پنج لحظه از این دست که برجسته بودند نگاه می کنیم.

پایان نهایی راویندرا جادجا

راویندرا جادجا خود را در نقطه چین در انتهای فینال میخ خور یافت. 10 ران در دو توپ چنای سوپر کینگز را از پنجمین عنوان IPL جدا کرد. Jadeja که به آرام بودن تحت فشار معروف است، اولین توپ را برای شش ارسال کرد و آن را با یک مرز هوشمند دنبال کرد تا بازی را برگرداند.

پنج شش تایی رینکو سینگ پشت سر هم

رینکو سینگ، از کلکته نایت سواران، با زدن پنج شش شش متوالی برای تعقیب 29 ران در فینال مقابل گجرات تایتانز، کاری به ظاهر غیرممکن را انجام داد. این یک انفجار ناگهانی نبود، رینکو در طول تورنمنت بسیار ثابت بود و با وجود ضربه زدن در ردیف پایین، به عنوان بهترین گلزن برای KKR به پایان رسید.

بسیاری از کهنه سربازان آنقدر تحت تاثیر فرم ثابت او قرار گرفتند که پیش بینی کردند انتخاب او برای تیم هند T20 فقط موضوع زمان است.

سونیل گاواسکار امضای MS Dhoni را می گیرد

سونیل گاواسکار یک بازیکن هندی کریکت فوق‌العاده است، اما MS Dhoni چنان تحسین می‌کند که حتی او هم از این فرصت برای گرفتن امضای “کاپیتان کول” استفاده کرد. پس از اینکه CSK در آخرین بازی مرحله لیگ مقابل KKR پیروز شد، تیم یک دور افتخار در اطراف Chepauk گرفت. سونیل گاواسکار که درگیر ارائه پس از بازی بود، با دیدن نزدیک شدن او به دونی عجله کرد و امضا گرفت.

رویارویی کوهلی-گامبیر

ویرات کوهلی، از رویال چلنجرز بنگلور، و گوتام گامبیر، مربی سوپر جاینتز لاکنو، پس از دومین درگیری مرحله لیگ RCB و LSG، یک مسابقه شدید داشتند که هر دو 100 درصد هزینه بازی خود را به همراه داشت. در واقع، اختلاف در طول دومین بازی مسابقه زمانی شروع شد که کهلی با نوین الحق بازیکن LSG درگیر شد. با این حال، در جریان دست دادن پس از بازی، هر دو دوباره رو در روی هم قرار گرفتند و فقط از یک نزاع متوقف شدند.

بعد از اینکه آنها از هم جدا شدند و یک بازیکن LSG در حال صحبت با کوهلی در مورد اتفاقات بود، Gautam Gambhir به درون آشفتگی پرید و درگیری زشتی با کوهلی داشت که کریکت را تحت الشعاع قرار داد.

فیفر آکاش مدوال

سرخپوستان بمبئی راه خروج را در بازی حذفی در 24 می به سوپر غول‌های لاکنو نشان دادند. MI با زدن اول، مجموع 182 ران رقابتی را به دست آورد. در پاسخ، LSG می‌تواند تعقیب خود را به عدد ناچیز 101 برساند. این فروپاشی کامل LSG توسط آکاش مادوال، بازیکن جدید بولینگ MI، که پنج ویکت زد و تنها پنج دوش را در 3.3 اور واگذار کرد، انجام شد.

آکاش در اولین فصل خود، تنها 8 بازی انجام داد و 14 ویکت با میانگین 15.64 به دست آورد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام