پیستون خودرو چیست و چطور کار میکند؟

این شیارها در مواقع پاره شدن تسمه تایم نیز مانع از بازخورد سوپاپها دارای تراز پیستون میشوند. ۱- صاف و یکدست : در رخ تحت همانطور که می بینید مرحله بالای پیستون صاف و یکدست می باشد. بالای آن نسبت به سایر روشها، در درازمدت میتواند از نظر اقتصادی هم توجیه پذیر باشد. عدم ساخت تغییرات اهمیت در کابین این خودرو نسبت به سایر اعضای خانواده Dena یا عدم قابلیت و امکان تهیه برقی صندلیها هنگام خاموشبودن خودرو، از دیگر معایب دنا پلاس توربو شارژ است. میزان مرغوب بودن قطعات فنی دنا پلاس توربو علیرغم بها نسبتا بالای همین گونه و نزدیکی بهای آن به مدلهای کارکرده چری آریزو ۵، چندان سطحبالا برآورد نمی شود و می بایست گفت که نسبتبه سدان چینی مذکور، از مرتبه کیفی پایینتر، چه در بخش فنی و چه در بخش متریال کابین رنج پیستون شیشه ای میبرد. دارای همین وجود تارا در قیاس مهم تولیدات دیرین موجود در بازار کشور‌ایران همچون گونه های مشتقات تندر ۹۰، سمند و پژو پارس، بسیار مدرن میباشد و میتواند نیازهای مشتریان اهل ایران را که در یک بازار کمتنوع ناچار به تعیین اتومبیل هستند، به نحوی قابل قبول پاسخ دهد؛ البته در مقایسه با تولیدات روز جهان می بایست گفت تارا چندان دلچسب و خوشایند طراحی نشده است. ولی در طرف برعلیه تارا اهمیت پیشرانه ۱۶ سوپاپ تنفس طبیعی خویش در قیاس مهم موتور ۸ سوپاپ توربوشارژر شاهین استهلاک و دردسرهای محافظت کمتری دارد، کابین شکیلتری در اختیارتان قرار می دهد و حیاتی ارائه سیستم در اختیار گرفتن پایداری الکترونیکی و کروز در اختیار گرفتن میتواند رفاه و آسایش بیشتری به دنبال داشته باشد. بدین منظور پیستون دارای حرکات خویش نخست منجر ورود هوا و یا این که ادغام هوا و سوخت به درون سیلندر میگردد (در هنگام حرکت به سمت پایین) ، سپس سبب فشرده شدن ادغام ذکر شده میشود و در ضمن به نحو راضی بودن بخشی از نشت کردن گازها خودداری مینماید (در زمان حرکت رو به بالا) ، پس از کار احتراق انرژی آزاد شده بوسیله پیستون جذب شده و حیاتی کمک شاتون به میل لنگ منتقل میگردد. رسم چراغهای بههمپیوسته عقب نیز حساس کمترین دقت و نازکی انجام شده و برخلاف نمونههای شبیه خارجی همچون چراغهای سراسری پورشه و یا این که حتی بعضا از محصولات تازه چینی، آن مقدار دلربایی که انتظار میرود را از خویش به نمایش نمیگذارد. به هر هم اکنون همین فیس لیفت اگر چه حالتی خشن و اسپرت دارد البته از نظر هماهنگی کلیدی پروفیل جانبی چندان مناسب به نظر نمیرسد. سایپایی نو وارد به این معنی که شاهین میتواند به تیتر جدیترین رقیب تارا مطرح باشد چراکه هر دو اتومبیل از پلتفرمهای تازه برخوردارند و مطابق ادعای کمپانیهای وطنی از لحاظ ایمنی پیشرفت محسوسی داشتهاند. محدودیتهای اقتصادی در فرایند ایجاد بخشهایی همچون سپر، چراغها و جلوپنجره باعث شده تا دست طراحان در ترسیم نمای چهره و ناحیه پشت ماشین تارا چندان گشوده نباشد و به این دلیل ناچار به استفاده نامناسب از انواع هندسی تقریبا معمولی اساسی دستکم انحنا piston 72 berapa cc شده باشند.