پیستون پژو 206 تیپ 5 استاندارد (TU5) الدورا -قیمت گروه خودرویی خادم

اساسی توجه بهاینکه هر اتومبیل 15 دقیقه در اختیار اصحاب رسانه قرار داشت و از نخست خودروها حیاتی کولر روشن آزمون شد، دمای موتور از 79 مرتبه فراتر نرفت که خود موجب کاهش خرابی قطعات دوار و دارای موتور نیز خواهد بود. متریال بکار رفته در داشبورد این اتومبیل مثل عمده رقبا در این برهه زمانی قیمتی، پلاستیک خشک بوده که مطمئنا این دستور مواردی همچون ساخت صدا و رنگپریدگی را در درازمدت به یار خواهد داشت. در نوع های گذشته این خودرو ایسیو موتور از دسته بوش ME 7.4.4 بود که حیاتی استاندارد آلایندگی یورو ۴ منطبق بود اما در نوع های جدید ای سی یو ماشین از جور بوش ME7.8.8 میباشد . واجب میباشد زمان بده بستان میل لنگ، یاتاقان ها نیز ردوبدل شوند تا عمر و دوام قطعه عمده شود. مطابق ادعای کمپانی ایرانخودرو این پیشرانه بهطور ترکیبی در هر ۱۰۰ km مصرفی هم اندازه ۷ لیتر دارااست که مقداری بیشتر از اینها از آن انتظار میرود! پژو 307 در زمان عرضه اهمیت موتور 1,6 لیتری tu5 هم عرضه می شد ولی چیدمان فنی h30 کراس مطابق سلیقه چینی ها انجام شده است. شتاب صفرتا صد کیلومتر قانونی اعلامشده برای H30 کراس ۱۲٫۵ ثانیه در مدلهای اتوماتیک بوده است، درحالیکه در واقعیت ما اهمیت عددی در حدود ۱۴٫۵ الی ۱۶ ثانیه مواجه شدیم که دارای اعتنا به وزن ۱۲۳۰ کیلویی (۲۰۰ کیلو سنگینتر از ۲۰۶ تیپ ۵) این اتومبیل چندان هم دور از انتظار نبوده قیمت پیستون تیوفایو است. در طراحی داخلی H30 کراس فضای قابل قبولی برای سرنشینان تعبیه شده است، طوریکه تمامی سرنشینان این خودرو فضای پا و سر قابل قبولی را در اختیار دارند. درصورتیکه از نمای جلو یا این که عقب به این ماشین نگاه نمایید احتمالاً متوجه مختلف بودن آن نخواهید شد، ولی کافیست نگاه خویش را به سمت نمای کناری بچرخانید تا همه چیز دست تان بیاید! چون سیستم در اختیار گرفتن پایداری الکترونیکی همین اتومبیل براساس حرکتهای نمایشی و شبیهسازی تست گوزن (موس) که به وسیله خبرنگار روزنامه «دنیایخودرو» انجام شد، بهلحاظ ایمنی در مرحله بالایی قرار دارد. سایز تایرها 65/185 حیاتی رینگ 15 اینچی می باشد و در تست درایو تارا که به وسیله روزنامه «دنیایخودرو» انجام شد، عملکرد سیستم در اختیار گرفتن پایداری الکترونیکی ESC خوب ارزیابی شد. می قدرت گفت که میل لنگ از اجزای اهمیت و قلب موتور ماشین می باشد و به جهت تهیه عملکرد همین قطعه، لنگ هایی منحصربه‌فرد و وزنه نظیر بر روی آن وجود دارد. Chip Tune یا این که Remap اصطلاح عامیانه البته تخصصی علم تیونینگ می باشد که به تهیه و تنظیم مجدد فاکتورهای حساس کارایی پیشرانه گفته می‌گردد و از سوی تیونرهای حرفهای و کاربلد و غالبا بر بر روی دستگاه داینو (گشتاورسنج) یا در تست رانندگیهای پشت سرهم و به امداد نرمافزارهای کامپیوتری منحصربه‌فرد انجام میشود. تصور کنید سوار بر خودرویی هستید که به طور کلی در جامعه شناخته شده است، ولی به محض همین که مردم از تفاوتش کلیدی آنچه تا به امروز دیده بودند آگاه می شوند، کلیدی حساس کنجکاوی و هیجان زدگی بیشتری به شما نگاه می کنند. ولی همانطور که ایرانخودرو نیز اعلام کرده است، سوخت بنزین حیاتی عدد اکتان 95 به جهت همین موتور مطلوب می باشد و اهمیت دقت بهکالیبراسیون موتور و پروگرامینگ جدید ECU بایستی منتظر ماند تا بازخوردهای واجب در بلندمدت از پیشرانه تارا باز‌نگری شود. همین پیشرانه از ابتدای معرفی در کشورمان بهواسطه بازده عالی و عجله مناسبی که به پژو ۲۰۶ میداد بهعنوان پیشرانه پرطرفدار و محبوب معرفی شده است و این در حالی می باشد که همین روزها نمونه اهل ایران شده آنکه به پیشرانه TU5 ایرانیزه پر اسم و رسم است، در حد و اندازههای مدلهای قدیمی آن نیست. پیشرانه همین اتومبیل حتی در مقایسه اهمیت دیگر پیشرانه تیم PSA موجود در کشور، بالاتر است که ولی اهمیت سیستم کاری در لحاظ گرفتهشده و طراحیشده به جهت آن سازگار است؛ البته همین گرمای بالا سبب ساز می گردد تا نسبت به کیفیت روغن کمی حساس باشد. از نمای جلو که آغاز نماییم سپر تبارک RC را می بینیم که در مقایسه کلیدی سپر ۲۰۶های معمولی حجم بیشتری دارااست و از شبکه محل ورود هوای بزرگ تری در آن به کار گیری شده است. دارای خرید محصولات همین کارگاه می توانید از تخفیف های وِیژه به جهت خریدهای بیشتر بهره مند شوید. در نمای پشتی H30 کراس حساس چراغهایی عمودی مواجه هستیم که تا بر روی ستونهای انتهایی امتداد دارا هستند و از همین نظر یادآور محصولات شرکت ولوو خواهند بود. در ضمن ما نمایندگی sedox نروژ – alientech ایتالیا – و مجیک موتور اسپرت انگلستان هستیم و ریمپ های ما تحت ارزیابی مستقیم این شرکت ها است. چرا خود کارگاه ماشین را ریمپ نمی کند ؟ باید بگوییم خیر. چون دیاگ یک دسته اسکنر می باشد و امکان دسترسی به جداول قفل شده ایسیو را ندارد و تغییرات نرم افزاری (ریمپ) در حافظه حساس وجود داراست و دیاگ تنها به حافظه موقت دسترسی میدهد.