پیست مت دونستون به دلیل محدودیت های COVID-19 به دنبال جابجایی از ساسکاچوان است

اعضای تیم مت دونستون که به دلیل محدودیت های استانی COVID-19 که توانایی آنها را برای رقابت محدود می کند ، دچار مشکل شده اند ، در حال بررسی این هستند که از ساسکاچوان خارج شوند تا بتوانند فصل خود را نجات دهند.

از زمانی که به تیم های حلقه زنی مستقر در ساسکاچوان در این ماه توصیه شده بود که ناامیدی در حال افزایش است ، به دلیل شیوع همه گیر ، مجبور به رقابت ، آموزش و تمرین در مرزهای استانی هستند. با به تعویق انداختن لحظه آخر رویداد تور مردان برای آخر هفته در رجینا ، شرایط به نقطه جوش رسید.

این وضعیت برای تیم دونستون که در رده هفتم قرار دارد و در فصل گذشته تیم هورتونز بریر برنز گرفت ، یک وضعیت غیرقابل قبول شده است. با آزمایشات المپیک که بیش از یک سال دیگر باقی نمانده است ، چهار نفر مصمم است که با آموزش و رقابت با کیفیت در این زمینه تلاش کند.

دان استون به روزنامه كانادا پرس گفت: “ما در توانایی خود برای انجام این كار كاملاً دستبند شده ایم.” “به نظر می رسد هر کاری که می کنیم ، فقط یک دیوار آجری دیگر پیدا می کنیم که می توانیم داخل آن برویم.

“ما کاملا در حال جستجو هستیم ، فقط هر نوع رشته ای را که می توانیم بکشیم تا در این مرحله اتفاق بیفتد ، درک می کنیم.”

تیم صبح جمعه برای بحث در مورد مراحل بعدی دیدار کرد. Braeden Moskowy از قائم مقام گفت که آنها تمام گزینه های ممکن برای بازی در ساسکاچوان را بررسی کردند اما احتمال رفتن به سمت غرب – به طور بالقوه به آلبرتا – وجود دارد.

مسکووی گفت: “دیگر کافی است.” “ما باید سعی کنیم آنچه را که فکر می کنیم بهترین کار برای حرفه ما است انجام دهیم و بهترین فرصت را برای بهتر شدن به ما می دهد. در این مرحله ، به نظر می رسد تنها راهی برای رفتن به کلگری باشد.”

CurlSask ، انجمن موهای استانی ، در بیانیه ای روز جمعه گفت که توقف تور مردان و مسابقات مردان در مارتنزویل ، ساسک ، “به دلیل احتیاط فراوان” به تعویق افتاد.

در این بیانیه آمده است: “این تصمیم براساس مشاوره تیم پاسخگویی تجاری دولت ساسکاچوان و افزایش اخیر موارد COVID-19 به دست آمده است.” “ما از درک و همکاری سازمان دهندگان ، باشگاه ها و ورزشکارانی که همچنان به وظیفه خود برای جلوگیری از شیوع COVID-19 کمک می کنند ، قدردانی می کنیم.

“ما برای اطمینان از اینکه در بهترین موقعیت ممکن برای حفظ امنیت ورزش و استان خود هستیم ، پروتکل ها را بررسی خواهیم کرد.”

تماشا کنید | میراث آلی جنکینز:

کرلر آلی جنکینز در 20 اکتبر 2019 هنگام تولد دخترش ، سیدنی ناگهان درگذشت. یک سال بعد ، شوهرش اسکات در تلاش است تا قطعات را بدست آورد ، مطمئن شود که سه فرزند آنها میراث مادرشان را به یاد می آورند. 5:07

ساسکاچوان روز جمعه 33 مورد جدید COVID-19 را گزارش کرد و به طور کلی 511 مورد فعال دارد.

چندین رویداد برتر خانگی حلقه زنی به دلیل همه گیری لغو یا به تعویق افتاده اند و بسیاری از تیم های نخبه را مجبور به تمرکز بر روی رویدادهای منطقه ای کرده اند. باشگاه ها و تیم ها ضمن رعایت هرگونه محدودیت استانی / سرزمینی یا محلی ، از دستورالعمل های بازگشت به بازی از کرلینگ کانادا پیروی کرده اند.

تیم دانستون اواخر جمعه شب در یک پست توییتر گفت: “ما از اینکه نمی توانیم آخر هفته بازی کنیم ناامید شده ایم.” “اما ما 100 درصد به ساسکاچوان ، مردم و ایمنی ورزش خود متعهد هستیم. به عنوان یک تیم ، ما در مورد چگونگی بهترین حرکت در این فصل تصمیمی اتخاذ نکرده ایم زیرا گزینه های مختلف را در نظر می گیریم.”

تیم Dunstone با داشتن گزینه های محدود برای رقابت ، پیشتاز ایجاد یک رویداد پنج تیمه Vaderstad Saskatchewan Super Series در آخر هفته گذشته در رجینا بود ، رقابتی که بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

در مجموع 24 تیم در خط پایان این هفته در Highling Curling Club وارد تیم شدند. با داشتن شش ورق در محل ، حداکثر 48 بازیکن در یک زمان در زمین بازی قرار می گیرند.

دستورالعمل های استانی می گویند برای ورزش هایی که شرکت کنندگان قادر به رعایت فاصله فیزیکی نیستند ، باید گروه بندی یا اصطلاحاً مینی لیگ تشکیل شود. مینی لیگ ها می توانند از چند تیم تشکیل شوند ، اما بیش از 50 نفر نیستند.

دونستون گفت که اداره بهداشت ساسکاچوان دو هفته پیش این رویداد 24 تیمی را تأیید کرد و او نمی فهمید که چرا یک شب قبل از روز افتتاح به تعویق نیاز دارد.

وی گفت: “ما احساس می كنیم آنچه را كه به ما گفته شده است انجام می دهیم و آن را به بهترین وجه انجام می دهیم و با این وجود وقتی فشار به زیر فشار می آید ، حدس می زنم این برای آنها خوب نباشد.”

مشخص نبود که آیا قرار است 96 دستگاه بیگودی در آخر هفته برای شرکت در این امر تصمیم بگیرند یا نه. پیامی که از طرف اداره بهداشت ساسکاچوان باقی مانده بلافاصله پس داده نشد.

مسکووی گفت: “هر بار که ما به عقب برگردیم یک قانون جدید وجود دارد که از هوا خارج می شود و بدون هیچ قافیه و دلیل واقعی به سمت ما پرتاب می شود.”

دانستون افزود: “بسیاری از مردم با این یکی سر خود را خراشیده اند.”

اشلی هوارد ، مدیر اجرایی CurlSask برای مصاحبه در دسترس نبود.

ناامیدی مسکووی این بود که در حالی که بیگودی های رقابتی محدود شده اند ، باشگاه های 12 صفحه ای با لیگ های کامل فعالیت می کنند و هاکی خردسالان در استان بازگشت.

پیش فصل لیگ هاکی نوجوانان ساسکاچوان با حضور 150 هوادار مجاز به حضور در بازی ها در حال انجام است. لیگ هاکی وسترن قرار است 8 ژانویه آغاز شود.

مسکووی گفت: “آنها در حال تقسیم عرق و خون و همه اینها هستند.” “ما در حال پیچیدن هستیم. ما حتی به تیم دیگر نزدیک نمی شویم یا دست به دست نمی شویم. این چیزی است که برای ما ناامید کننده است.”

ناامید Flasch

پیست پیاده روی Dunstone در ابتدا قصد داشت در پاییز امسال در Red Deer ، Alta و Penticton ، قبل از میلاد مسیحی بازی کند ، اما نتوانستند مشارکت خود را تأیید کنند.

مسکووی گفت ، دونستون ، مسکووی ، نفر دوم کرک مایرس و هدایت داستین کیدبی همگی از خانه کار می کنند و در صورت لزوم می توانند از خارج از استان کار دور را ادامه دهند.

وی گفت: “ما از نظر تدارکات خیلی مطمئن نیستیم اما می دانیم اگر هفته آینده یا این حدود به کلگری برویم ، حداقل یک دوره تور تا کریسمس را برای خودمان تضمین می کنیم.”

به تعویق افتادن این رویداد باعث خشم کولتون فلاسچ از ساسکاتون شد که پس از جدایی از تیم کوین کو ، در حال فرار از تیم جدید است.

فلاش گفت که از “عدم ثبات در دولت ما” و “کنترلی که آنها بر ما دارند” ناامید شده است.

وی از طریق متن گفت: “تمام آنچه كه من از الان می دانم این است كه آنها تصمیم خود را در مورد مجاز بودن تعداد افراد در برنامه های پیچش یا حلقه زنی تغییر داده اند.” “این 10 برگ بود و بعد ناگهان آنها شب قبل از رویداد به ما اطلاع دادند که نمی توانیم بیش از 50 نفر داشته باشیم.

“همانطور که می بینید ، ناامیدی من [is] در هر استان پیچش یا حلقه زنی وجود دارد اما ساسکاچوان و همه دستگاه های فرفری می توانند به جز ساسکاچوان سفر کنند. ما تنها استانی هستیم که این کار را انجام می دهیم بنابراین ناامیدکننده است. “

اداره بهداشت ساسکاچوان می گوید علاوه بر اینکه سفرهای بین استانی برای مسابقات مجاز نیستند ، تیم های خارج از استان نیز مجاز به بازی در بونسپیل های ساسکاچوان نیستند.

مشخص نبود که آیا جابجایی بر توانایی تیم Dunstone در دفاع از عنوان استانی خود در 3-7 فوریه SaskTel Tankard در استوان ، ساسک تأثیر می گذارد. پیامی که با CurlSask در مورد آن موضوع باقی مانده بود ، بلافاصله برگشت داده نشد.