پیش‌نمایش، رودررو، احتمالاً در حال پخش XI، پخش زنده

سرخپوستان بمبئی (MI) تحت رهبری روهیت شارما، زمانی که روز یکشنبه در ورزشگاه وانکهده میزبان راجستان رویالز (RR) در مسابقه 42 لیگ برتر هند (IPL) هستند، امیدوارند به راه های پیروزی بازگردند.

در بیشتر مسابقات، MI در نیمه پایین جدول رده بندی IPL قرار گرفته است. آنها در حال حاضر با شش امتیاز نهم هستند، در حالی که سلطنتی ها با 10 امتیاز از هشت بازی دوم هستند، دو امتیاز کمتر از رهبران لیگ و مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز.

Jofra Archer که در 22 آوریل برای MI مقابل PBKS شکست خورد، به احتمال زیاد به ترکیب اصلی باز می گردد، در حالی که به نظر می رسد ترنت بولت که آخرین مسابقه RR را به دلیل اهمال کاری از دست داده بود، باز خواهد گشت.

IPL 2023: مارک بوچر مربی MI قبل از درگیری RR می گوید روهیت هنوز درخواست استراحت نکرده است.

“عملکرد، نه عنوان IPL، شما را به تیم هند می‌رساند”: منتخب سابق شانس سانجو سامسون

MI شدیداً به روهیت شارما نیاز دارد تا فرم خود را مجدداً کشف کند، اگر می‌خواهند در بالای سفارش قرار بگیرند. روهیت در تمام فصل فقط یک پنجاه گل به ثمر رسانده است، در حالی که 181 دوش از هفت مسابقه را با نرخ ضربه 135.07 جمع آوری کرده است.

MI قبلاً یک تیم شکست ناپذیر بود، اما آنها در این فصل مشکل داشتند. غیبت جاسپریت بومرا مجروح به عنوان یک غیبت بزرگ ثابت شده است. غیبت بومراه منجر به مبارزه MI با بولینگ مرگ شده است. در مقابل PBKS، MI 96 ران از پنج اور آخر را واگذار کرد تا پادشاهان پنجاب را به پیروزی برساند. در یک مسابقه دیگر، آنها 70 اور آخر را مقابل GT واگذار کردند.

MI باید در روز یکشنبه یکپارچه شلیک کند، و برای آن، آنها به ضربات درجه یک خود برای تولید کالا نیاز دارند. مثلث روهیت، کیشان و سوریاکومار باید مطابق با انتظارات تیم عمل کنند. آنها تنها در مجموع سه دهه پنجاه بین خود دارند و کیشان و روهیت، در واقع، امیدوارند که نرخ اعتصاب خود را که به ترتیب 129.78 و 135.07 است، بهبود بخشند.

چیزی که RR را در این فصل به یک بخش چشمگیر تبدیل می کند، عمق و قدرت شلیک آنها در ضربه زدن است. یاشاسوی جیسوال که در مقابل CSK امتیاز 77 را به ثمر رساند، با 304 دوش در جدول ضربات RR پیشتاز است، در حالی که جوس باتلر با 271 دوش در جایگاه دوم قرار ندارد. Dhruv Jurel همچنین دویدن های ثابت را به ثمر رسانده است.

اسپین دوتایی RR متشکل از یوزوندرا چاهال (12) و آر اشوین (11) نیز دارای 23 ویکت مشترک بین خود هستند و تاکنون در بولینگ خود فوق العاده به نظر می رسند.

مسابقه یکشنبه شب در استادیوم وانخده نیز تاریخی خواهد بود و مسابقه 100 خواهد بود.هفتم مسابقه IPL

فرم اخیر (پنج مسابقه آخر)

MI: LLWWW

RR: WLLWW

MI در مقابل RR رودررو: هندی های بمبئی و راجستان رویال در مجموع 27 بار با یکدیگر روبرو شده اند. MI از برتری 14-12 مقابل RR برخوردار است و یک مسابقه بدون نتیجه به پایان رسید.

احتمال بازی MI در مقابل RR XI

MI: روهیت شارما، ایشان کیشان، سوریاکومار یاداو، تیم دیوید، کامرون گرین، تیلاک ورما، نهال وادهرا، آرجون تندولکار، جیسون بوهندورف، پیوش چاولا، جوفرا آرچر.

RR: یاشاسوی جایسوال، جاس باتلر، سانجو سامسون، سانجو سامسون، شیمرون هتمایر، جیسون هولدر، آر اشوین، دهروو جورل، یوزوندرا چاهال، ساندیپ شارما، ترنت بولت.

پخش زنده MI در مقابل RR: این مسابقه به صورت زنده در اپلیکیشن و وبسایت JioCinema پخش خواهد شد. این دیدار از شبکه ستاره ورزش نیز پخش خواهد شد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام