پیش‌نمایش، رودررو، احتمالاً در حال پخش XI، پخش زنده

چنای سوپر کینگز (CSK) و سان رایزرز حیدرآباد (SRH) در دیدار دو تیم در اولین مسابقه دو سر یکشنبه در IPL 2023 به دنبال بازگشت به مسیرهای پیروزی خواهند بود. CSK در آخرین بازی خود با 32 ران شکست مقابل راجستان رویالز، در حالی که PBKS با 56 ران توسط Lucknow Super Giants شکست خورد. چنای با 10 امتیاز از 8 بازی در رده چهارم جدول قرار دارد و پنجاب نیز از همین تعداد بازی 8 امتیاز کسب کرده است.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

انتخاب بین دو تیم کمی وجود دارد، اما CSK برتری خانگی را دارد و به عنوان بازیکن مورد علاقه وارد بازی خواهد شد. پیروزی در Chepauk نیز شانس پلی آف آنها را افزایش می دهد.

LSG vs PBKS Live Streaming، IPL 2023: چه زمانی و کجا مسابقه IPL را تماشا کنیم؟

LSG vs PBKS: پادشاهان پنجاب به عملکرد ضربتی قوی در برابر غول‌های غول‌پیکر Lucknow امیدوار هستند

در خانه، CSK برای انجام کار به اسپینرها وابسته بوده است و انتظار می‌رود که MS Dhoni سه اسپین راویندرا جادجا، ماهیش تیکشانا و معین علی را انتخاب کند. توشار دشپنده تاکنون 14 ویکت گرفته است و همچنان هدایت حملات سرعتی آنها را برعهده خواهد داشت.

از سوی دیگر، پنجاب حمله‌ای با سرعت بالا دارد و ممکن است برای پیست‌های پر امتیاز چنای مناسب نباشد. راهول چهار در آخرین مسابقه اقتصادی بود اما ویکت های زیادی نمی برد و سایر گزینه های اسپین عبارتند از هارپریت برار، سیکندر رضا و لیام لیوینگستون.

در جبهه ضربه زدن، CSK امیدوار بود که دوون کانوی بعد از اینکه در بازی 8 مقابل RR به برتری رسید، از جلو رهبری کند. نیوزیلندی بهترین بازیکن CSK در این فصل بوده است. برای PBKS، کاپیتان شیخار داوان کلید را در دست دارد اما او بهترین بازیکن مقابل اسپین بولر نیست.

فرم اخیر (5 بازی آخر)

CSK: LWWWL
PBKS: LWLWL

CSK در مقابل PBKS رودررو: در 27 مسابقه تا کنون، چنای سوپر کینگز 15 برد و پینجاب کینگز 12 برد داشته اند.

CSK در مقابل PBKS احتمالی بازی XI

CSK: دوون کانوی، روتوراج گایکواد، آجینکیا رهانه، معین علی، شیوام دوبه، راویندرا جادجا، ام اس دونی (ج)، توشار دشپانده، ماتیشا پاتیرانا، ماهیش تیکشانا، آکاش سینگ

PBKS: شيخار داوان (ج)، آثاروا تايد، ليام ليوينگستون، سيكاندار رازا، جيتش شارما، سام كوران، شاهرخ خان، هارپريت برار، كاگيسو رابادا، راهول چهار، آرشديپ سينگ

پخش زنده CSK در مقابل PBKS: این مسابقه به صورت زنده در اپلیکیشن و وبسایت JioCinema پخش خواهد شد. این دیدار از شبکه ستاره ورزش نیز پخش خواهد شد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام