پیش‌نمایش GT در مقابل SRH، رودررو، فرم، کانال‌های تلویزیونی، پخش زنده

گجرات تایتانز (GT) روز دوشنبه در بازی 62 لیگ برتر هند (IPL) 2023 در احمدآباد به مصاف سانرایزرز حیدرآباد (SRH) می‌رود، زیرا می‌دانست که یک برد به همه آنها کمک می‌کند اما برای دومین فصل متوالی جایگاهی در پلی آف خواهند داشت.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

هاردیک پاندیا و شرکت با 16 امتیاز در صدر جدول رده بندی IPL قرار دارند، در حالی که SRH که تنها با هشت امتیاز در رده نهم قرار دارد، پس از تحمل ثروت های متفاوت در این فصل، با یک نخ معلق مانده است.

مقالات مرتبط

IPL

IPL 2023: عرفان پاتان می گوید: تایتان های گجرات با معمای ضربتی برای رتبه سوم روبرو هستند

IPL

سناریوهای انتخابی IPL: نه مسابقه، نه تیم در رقابت برای پلی آف

تایتان‌های گجرات در این فصل تیم تقریباً بی‌نظیری بوده‌اند و در نتیجه به سختی لغزش پیدا کرده‌اند.

در طول فصل، تایتان‌ها تاکنون تنها چهار بازی را باخته‌اند که دو مورد از آن‌ها در پنج بازی گذشته بوده است.

اخیراً، تایتان‌ها در ورزشگاه وانخده به هندی‌های بمبئی (MI) باختند، و این یک شکست علی‌رغم قهرمانی همه جانبه رشید خان بود که چهار ویکت را انتخاب کرد و همچنین 79 توپ را از 32 توپ زد.

با این حال، Sunrisers Hyderabad سهم خود را از مشکلات داشته است. هری بروک با حذف 100 شکست ناپذیر خود مقابل کلکته نایت رایدرز در باغ ادن، در اکثر مسابقات اخیر خود موفق به شلیک نشد. ترکیب ضربه‌زنی آنها نیز ناپایدار به نظر می‌رسد و مرتباً تغییر می‌کند، در حالی که بولینگ آنها از بهترین‌ها فاصله زیادی داشته است.

عدم ثبات به SRH آسیب رسانده است و اینجاست که آنها به دنبال بهبود در سه بازی آخر لیگ خود در فصل جاری هستند.

GT در طول مسابقات بالینی بوده است. شوبمن گیل در اکثر مسابقاتی که بازی کرده با خفاش کلیک کرده است، یک مرتبه میانی عالی و دو بولر (محمد شامی و رشید خان) که در رقابت برای کلاه بنفش هستند. نوراحمد نیز ثابت کرده است که خریدی چشمگیر برای GT بوده و تاکنون 11 ویکت گرفته است.

برای اینکه SRH بتواند GT را در احمدآباد شکست دهد، آیدن مارکرام و شرکت باید تلاش جمعی کنند و امیدوار باشند که ضرباتشان پیش برود، درست همانطور که آبیشک شارما و راهول تریپاتی چند روز پیش در مقابل راجستان رویالز (RR) که 215 را تعقیب کردند به نمایش گذاشتند.

GT در مقابل SRH: رودررو

هر دو گجرات تایتانز و سان رایزرز حیدرآباد تنها دو بار در لیگ IPL به مصاف هم رفته‌اند که هر دو تیم با نتیجه 1-1 به اشتراک گذاشته شده‌اند.

آخرین باری که دو تیم به مصاف هم رفتند، در IPL 2022 در بمبئی بود که GT با پنج ویکت پیروز شد. Wriddhiman Saha برای کمک به GT در تعقیب هدف 196 امتیاز 68 را به دست آورده بود.

GT vs SRH: راهنمای فرم (پنج مسابقه آخر)

GT: LWWLW

SRH: LWLWL

تاریخ و زمان GT در مقابل SRH

بازی GT vs SRH در تاریخ 15 می (دوشنبه) ساعت 19:30 IST برگزار می شود. این دیدار در ورزشگاه نارندرا مودی احمدآباد برگزار خواهد شد.

پوشش تلویزیونی GT در مقابل SRH، پخش زنده

GT vs SRH در IPL 2023 در شبکه Star Sports برای پخش تلویزیونی در دسترس خواهد بود. اگر به دنبال پخش زنده آن هستید، مسابقه در برنامه و وب سایت JioCinema پخش زنده خواهد شد.

تیم های GT در مقابل SRH

تایتان‌های گجرات: هاردیک پاندیا (ج)، کی‌اس بهارات، آلزاری جوزف، جاش لیتل، آبیناو منوهار، دیوید میلر، محمد شامی، دارشان نالکنده، نور احمد، ارویل پاتل، راشد خان، رایدیمن ساها، آر سای کیشور، سای سودارسان، پرادیپ سانگوان، ویجی شانکار، موهیت شارما، شیوام ماوی، شوبمن گیل، اودین اسمیت، راهول تواتیا، متیو وید، کین ویلیامسون، جایانت یداو، یاش دیال

آیدن مارکرام (ج)، عبدالصمد، آبیشک شارما، مایانک آگاروال، آنمولپریت سینگ، هری بروک، مایانک داگار، فضلحق فاروقی، آکال حسین، مارکو یانسن، کارتیک تیاگی، هاینریش کلاسن، بوونشوار کومار، مایانک مارکانده سا، مایانک مارکانده، ، نیتیش کومار ردی، سانویر سینگ، گلن فیلیپس، عادل رشید، راهول تریپاتی، عمران مالیک، ویورانت شارما، اوپندرا یاداو.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام