پیشنهاد اصلاح شده برای حل و فصل پرونده بازیکن NBA با شهر میلواکی توصیه می شود

وکیل مدافع شهر میلواکی پیشنهاد اصلاح شده ای را برای حل و فصل دعوی قضایی توسط استرلینگ براون ، نگهبان میلواکی باکس پیشنهاد کرده است که به زمین منتقل شد ، با یک Taser شوکه شد و در طی برخورد با پلیس در سال 2018 دستگیر شد.

Tearman Spencer ، وکیل دادگستری ، پرداخت 750،000 دلار و اعتراف به نقض حقوق اساسی براون را هنگام دستگیری که با نقض پارکینگ در خارج از فروشگاه والگرین آغاز شده ، توصیه می کند.

براون پیشنهاد اصلی 400000 دلاری شورای شهر میلواکی را در سال 2019 رد كرد. مارك تامسن ، وكیل براون ، در آن زمان گفت كه هرگونه توافق بدون پذیرش نقض حقوق مدنی به جایی نخواهد رسید. تامسن گفت: پذیرش برای بهبودی شهر ضروری است.

براون در دادخواست خود ادعا كرد كه پليس از زور بيش از حد استفاده كرده و او را هدف قرار داده است زيرا او سياه پوست است وقتي در ژانويه 2018 با او به جاي پاركينگ غيرقانوني در يك محل معلول براي مقابله روبرو شد. مأموران او را پایین آوردند و از اسلحه بی حس کننده استفاده کردند زیرا طبق دستور بلافاصله دستان خود را از جیبش بیرون نیاورد.

تماشا کنید | فیلم تهیه شده توسط پلیس میلواکی:

https://www.youtube.com/watch؟v=oPSpmk7S4eg

میلواکی ژورنال سنتینل گزارش داد که آخرین پیشنهاد همچنین شامل تغییرات نامشخص در سیاست های اداره پلیس است.

در نامه ای به تاریخ 4 نوامبر ، وکیل مدافع شهر تیرمان اسپنسر پیشنهاد تسویه حساب جدید را به کمیته قضایی و قانونگذاری شورای مشترک توصیه کرد “به دلیل غیر قابل پیش بینی بودن دادرسی ، و خطر ابتلا به شهر در معرض خسارات جبرانی و مجازاتی ، و همچنین هزینه وکالت و هزینه های اضافی. “

تامسن بلافاصله به درخواست نظر پاسخ نداد.