پیش نمایش، رودررو، بازی احتمالی XI، پخش زنده

بمبئی: سرخپوستان بمبئی در مقابل قدرت شلیک ضربت‌زنان نایت رایدرهای کلکته، هنگامی که تیم‌ها در روز یکشنبه در مسابقه IPL خود با هم درگیر می‌شوند، با یک کار دشوار روبرو خواهند شد، و هر دو قهرمان سابق به دنبال بازگرداندن مبارزات خود به مسیر هستند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

در حالی که سرخپوستان بمبئی توانستند در آخرین بازی خود مقابل دهلی کپیتالز روند بدون برد خود را بشکنند، نایت رایدرهای کلکته جمعه شب مقابل سان رایزرز حیدرآباد در یک مسابقه با امتیاز بالا در باغ ادن مبارزه کردند.

با این حال، علیرغم پیروزی در بازی قبلی، موفق ترین تیم IPL، هندی های بمبئی، در ورزشگاه وانخده تحت فشار بیشتری قرار خواهد گرفت، زیرا آنها نتوانسته اند تا کنون از پتانسیل خود در IPL 2023 استفاده کنند.

با دو برد و همین‌قدر شکست، KKR سهم خود را در اوج و فرودها داشته است و در مقایسه با هندی‌های بمبئی که با دو امتیاز و NRR از – نهم هستند، در رتبه چهارم جدول امتیازات با نرخ خالص خوب (0.711) قرار گرفته‌اند. 0.879.

روهیت شارما در برابر دهلی کپیتالز 65 برنده شد، اما چالش برای کاپیتان MI دستیابی به ثبات است، به خصوص وقتی که دیگر تیم ارشد، سوریاکومار یاداو، یک وصله ناب را پشت سر می گذارد.

هندی‌های بمبئی احتمالا بدون ضربه‌زننده خود، جوفرا آرچر، که پس از حضورش در اولین بازی فصل به دلیل مشکل آرنج تازه از میادین دور شده است، حضور خواهند داشت. جیسون بهرندورف و رایلی مردیث باید مسئولیت بخش بولینگ سریع را بر عهده بگیرند، در حالی که انتظار می‌رود پیوش چاولا فرم خود را از بازی قبلی که در آن بازی 3/22 را به دست آورد، ادامه دهد.

MI از تیم دیوید، کامرون گرین، تیلاک ورما و ایشان کیشان استفاده خواهد کرد تا شلیک کنند، با توجه به اینکه KKR تا انتها مبارزه باورنکردنی نشان داده است تا یک پیروزی خیره کننده در برابر گجرات تایتانز به دست آورد و تا آخرین توپ با SRH مبارزه کند. .

رینکو سینگ بزرگترین تهدید با خفاش برای MI خواهد بود، زیرا این چپ دست در دو بازی اخیر خود در شماره 7 شکست ناپذیری 48 و 58 را به دست آورده است.

علاوه بر این، کاپیتان نیتیش رانا، ونکاتش ایر، رحمان الله گورباز و شاردول تاکور در میان دوندگان برای KKR بوده اند، که نشان می دهد MI باید در همه بخش ها در بهترین حالت خود باشد.

رانا، کاپیتان KKR، دویدن معمولی خود را با چوب کنار گذاشت و در روز جمعه 75 توپ از 41 توپ به ثمر رساند و بازگشت به فرم را اعلام کرد. از سوی دیگر، رینکو در دو بازی آخر خود با خفاش، به تنهایی موفق شد در مجموع پنج چهار و 10 شش ضرب کند در حالی که دو ضربه با کیفیت بالا در اورهای مرگ اجرا کرده است. تمرکز دوباره بر روی بازیکن جوان با استعداد در ترکیب KKR خواهد بود.

با این حال، KKR نگرانی هایی نیز در قالب آندره راسل همه کاره خود دارد که با خفاش در این IPL مبارزه کرده است. راسل نتوانست سهمیه اورهای خود را در مقابل SRH در کلکته در جمعه شب تکمیل کند زیرا دچار گرفتگی عضلات شد، اما سه ویکت او KKR را برای مدت طولانی در بازی نگه داشت.

با توجه به اینکه گورباز نقش خود را در اوج با استعداد ایفا کرده است، باید دید که آیا KKR مایل است تا جیسون روی را در اوج آزمایش کند یا خیر. Sunil Narine و Varun Chakravarthy از جمله ویکت‌های KKR بوده‌اند که اخیراً لیتون داس، ویکت بان بنگلادشی نیز به آنها ملحق شده است.

MI در مقابل KKR رودررو: در 32 بازی بین دو طرف، سرخپوستان بمبئی 22 بازی را به دست آورده اند در حالی که نایت رایدر کلکته 9 بازی را به نام خود کسب کرده است.

MI در مقابل KKR احتمالی در حال بازی XIs

MI: روهیت شارما (ج)، ایشان کیشان، سوریاکومار یاداو، تیلاک ورما، کامرون گرین، نهال وادهرا، کومار کارتیکیا، ارشد خان، پیوش چاولا، جیسون بهرندورف، رایلی مردیت/جوفرا آرچر

KKR: جیسون روی، ان جاگادیسان، نیتیش رانا (ج)، رینکو سینگ، آندره راسل، سونیل نارین، شردول تاکور، اومش یاداو، سویاش شارما، وارون چاکاراوارتی، لاکی فرگوسن/تیم ساوتی

پخش زنده MI در مقابل KKR: بازی Mumbai Indians vs Kolkata Knight Riders به ​​صورت زنده در اپلیکیشن و وبسایت JioCinema در هند پخش خواهد شد و از شبکه Star Sports پخش خواهد شد.

جوخه ها:

سرخپوستان بمبئی: روهیت شارما (ج)، سوریاکومار یداو، تیم دیوید، دیوالد برویس، تیلاک ورما، ایشان کیشان (هفته‌انه)، تریستان استابس، ویشنو وینود، کامرون گرین، آرجون تندولکار، راماندیپ سینگ، شمس مولانی، رایلی مردیت نهال وادهرا، هریتیک شوکین، ارشد خان، دوان جانسن، پیوش چاولا، کومار کارتیکیا، راغاو گویال، جوفرا آرچر، جیسون بهرندورف، آکاش مدوال.

شوالیه سواران کلکته: نیتیش رانا (ج)، رحمان الله گورباز (هفته‌انه)، ونکاتش ایر، آندره راسل، سونیل نارین، شاردول تاکور، لاکی فرگوسن، اومش یداو، تیم ساوتی، هارشیت رانا، وارون چاکروارتی، آنوکول روی، رینکو سینگ، ن. جاگادیسان، آرورا، سویاش شارما، دیوید ویز، کولوانت خجرولیا، لیتون داس (دارنده ویکت)، ماندیپ سینگ و جیسون روی.

با ورودی های PTI

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام