پیش نمایش، سر به سر، راهنمای فرم، کانال تلویزیونی، پخش زنده

بین دوشنبه (1 مه) و 18 می، رویال چلنجرز بنگلور پنج بازی انجام خواهد داد و همه در جاده ها خواهند آمد. سه نفر از آنها تنها در این هفته با سفرهایی به لاکنو، دهلی و بمبئی برنامه ریزی شده اند. اثرات بازی‌های خارج از خانه – آموزش، بازی، پرواز، تمرین، بازی، پرواز در یک حلقه – قابل اندازه‌گیری نیست. اما مطمئناً از نظر جسمی و روحی آسیب می‌بیند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

رویال چلنجرز بنگلور شش بازی از هشت بازی خود را در خانه انجام داده است که به این معنی است که آنها از یک چمدان زندگی نمی کنند. با انتخابات مجمع در کارناتاکا، RCB ابتدا بازی‌های خانگی خود را انجام داده است و اکنون تقویم پرجمعیت سفرهای خارج از خانه آغاز می‌شود – که با Lucknow Super Giants در ۱ می شروع می‌شود.

IPL 2023: LSG و CSK به دلیل انتخابات شرکت شهرداری لاکنو به 3 می موکول شد

IPL 2023: مارک وود پیسر LSG مراحل بعدی مسابقات را از دست داد

در رتبه ششم جدول امتیازات IPL، RCB سرد و گرم بوده است و تغییر مناظر ممکن است برای بنگلور که به شدت بر روی “3 بزرگ” تکیه کرده اند، خوب باشد. کاپیتان فاف دو پلسیس 422 دوش، کاپیتان ایستاده ویرات کوهلی 333 دوش و گلن ماکسول در 258 دوش در این فصل هستند. بهترین بعدی دینش کارتیک در 83 دوش است.

با زمین‌های بزرگ‌تری که در راه است، این یک منظره خوشایند برای بولینگ بنگلور خواهد بود. امثال هارشال پاتل و وانیندو هاسارانگا از شانس بازی در ورزشگاه اکانا که کمترین میانگین امتیاز اینینگ اول را در این فصل به دست آورده است (152) قدردانی می کنند.

در همین حال، لاکنو سوپر غول‌ها، با مجموع 257 دویدن خیره‌کننده در مسابقه‌های خانگی در موهالی به میدان می‌روند. در خانه، روی سطوح آهسته، حرکت آنها سخت است.

در حالی که ضربه زدن برای LSG تلاش کرده است، بولینگ باعث نجات بخش شده است. آنها در چهار مسابقه خانگی 31 ویکت انتخاب کرده اند و بهترین میانگین (18.50)، نرخ ضربه (15.90) ​​و نرخ اقتصادی (6.98) را برای یک تیم خانگی در این فصل دارند.

LSG در مقابل RCB رودررو

Lucknow Super Giants و Royal Challengers Bengalore از زمانی که LSG فصل گذشته بخشی از IPL شد، سه بار با هم روبرو شده اند. از سه دیدار، دو دیدار توسط RCB و 1 توسط LSG به پیروزی رسیده است. RCB در هر سه مسابقه اول شد.

دیدار آنها در این فصل به یک فینال هیجان‌انگیز آخرین توپ در ورزشگاه چیناسوامی تبدیل شد. Faf du Plessis (79)، Virat Kohli (61) و گلن ماکسول (59) همگی موفق به کسب 212 ران شدند.

در پاسخ، مارکوس استوینیس (65) و نیکلاس پوران (62) امتیاز بزرگی را به دست آوردند که دومی در پیروزی تعیین کننده بود.

LSG vs RCB: فرم (پنج مسابقه آخر)

Lacknow Super Giants: WLWLW

رویال چلنجرز بنگلور: LWWLW

فیکسچر LSG در مقابل RCB

LSG و RCB در تاریخ 1 مه (دوشنبه) ساعت 19:30 IST برگزار می شود. این مسابقه در ورزشگاه کریکت Bharat Ratna Shri Atal Bihari Vajpayee Ekana در لاکنو برگزار می شود.

پوشش تلویزیون LSG در مقابل RCB، پخش زنده

LSG vs RCB در IPL 2023 در شبکه Star Sports برای پخش تلویزیونی در دسترس خواهد بود. اگر به دنبال پخش زنده آن هستید، مسابقه در برنامه و وب سایت JioCinema پخش زنده خواهد شد.

LSG vs RCB Squads:

تیم Lucknow Super Giants: KL Rahul(c)، Kyle Mayers، Deepak Hooda، Marcus Stoinis، Krunal Pandya، Nicholas Pooran(w)، آیوش بادونی، نوین الحق، Ravi Bishnoi، Avesh Khan، Yash Thakur، Amit Mishra، Jaydev Unadkat، Manan Vohra مارک وود، کوئینتون د کوک، کریشناپا گوتهام، سواپنیل سینگ، پراک مانکاد، دانیل سامس، روماریو شپرد، آرپیت گولریا، یودویر سینگ چارک، کاران شارما

تیم رویال چلنجرز بنگلور: ویرات کوهلی(c)، شهباز احمد، گلن ماکسول، ماهیپال لومرور، دینش کارتیک، سویاش پرابهودسای، وانیندو هاسارانگا، دیوید ویلی، ویجیکومار ویشاک، هارشال پاتل، محمد سراج، فاف دو پلسیس، آکاش دیپ، کارن شارما، آلن، آنوج راوات، مایکل بریسول، سیدارث کاول، سونو یاداو، مانوژ بانداژ، وین پارنل، راجان کومار، آویناش سینگ، هیمانشو شارما

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام