پیش نمایش، سر به سر، راهنمای فرم، کانال تلویزیونی، پخش زنده

در حالی که چهار مسابقه برای کلکته نایت رایدرز باقی مانده است، آنها در یک لحظه مهم در کمپین IPL 2023 خود قرار دارند. در حال حاضر با 8 امتیاز از 10 مسابقه، آنها باید هر چهار امتیاز را ببرند تا شانس صعود به پلی آف را داشته باشند. این امتیاز 16 عددی بود که در سال گذشته برای جمع چهار تیم برتر به دست آمد. بنابراین به احتمال زیاد یک منطقه برد یا خروج برای Nitish Rana & Co است.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

از قضا این که در خانه بیاید کمکی نمی کند. مانند اکثر تیم‌های این فصل، KKR در خانه با مشکل مواجه شده است. آنها سه بازی از چهار مسابقه خود در باغ ادن را با سه شکست متوالی باخته اند.

TATA IPL 2023: «رفتار غیرقابل قبول. تو یک توپ‌باز بین‌المللی هستی. سایمون دول کاگیسو رابادا را منفجر می‌کند

IPL 2023: Varun Chakravarthy، قهرمان KKR در برابر RCB، دقت را به تغییرات ترجیح می دهد

پادشاهان پنجاب در همان مرحله KKR نیستند. هنوز. آنها می توانند شکست بخورند و همچنان امتیاز 16 را کسب کنند، اما بهتر است به مرحله انجام کارها یا مرگ نرسند. برد امشب مقابل KKR با اختلافی قانع کننده، شانس های آنها را یک دنیا خوب خواهد کرد.

باخت های KKR در خانه علیرغم موفقیت اسپینرهای آنها به دست آمد. مشکلات آنها تا حد زیادی با ضربه زدن است. علیرغم فرم متوسط ​​جیسون روی و رحمان الله قرباز، بقیه نتوانسته اند ران هایی را تولید کنند. حداقل به طور مداوم.

سفارش متوسط ​​پنجاب، به رهبری لیام لیوینگستون و جیتش شارما، می تواند کالاها را در باغ های ادن تولید کند. PBKS با مجموع امتیازات بالا وارد آن می شود – چهار امتیاز بیش از 200 در یک ردیف. آنها مایلند در برابر دریانوردان KKR که هنوز محدوده خود را پیدا نکرده اند، آن را به پنج نفر برسانند. با این حال، این چالش از سوی اسپینرهای Varun Chakravarthy و Suyash Sharma خواهد آمد.

همچنین درست است که PBKS بیش از 200 دوش را برای چهار مسابقه متوالی واگذار کرده است و از ابتدای فصل نتوانسته است دو برد متوالی به دست آورد.

KKR در مقابل PBKS رودررو

KKR و PBKS 31 بار در IPL با هم برخورد کرده اند که کلکته ها 20 برد و پنجاب 11 بار باقی مانده را برده اند. KKR هنگام بازی در کلکته در مقابل PBKS با اختلاف 8-3 برتری رو در رو دارد.

PBKS در درگیری خود در اوایل فصل، KKR را با 7 ران از طریق روش D/L شکست داد. آرشدیپ سینگ، با سه ویکت، در شب موهالی به عنوان تفاوت‌آفرین ظاهر شد.

KKR vs PBKS: فرم (پنج مسابقه آخر)

شوالیه سواران کلکته: WLWLL

پادشاهان پنجاب: LWLWL

تاریخ و زمان KKR در مقابل PBKS

Knight Knight Riders vs Punjab Kings در IPL در تاریخ 8 می ساعت 19:30 IST برگزار می شود. این بازی در باغ ادن در کلکته برگزار می شود.

پوشش تلویزیونی KKR در مقابل PBKS، پخش زنده

KKR vs PBKS در IPL 2023 در شبکه Star Sports برای پخش تلویزیونی در دسترس خواهد بود. اگر به دنبال پخش زنده آن هستید، مسابقه در برنامه و وب سایت JioCinema پخش زنده خواهد شد.

تیم های KKR در مقابل PBKS:

تیم شوالیه سواران کلکته: نیتیش رانا (ج)، جیسون روی، رحمان الله گورباز، ونکاتش ایر، آندره راسل، سونیل نارین، شاردول تاکور، لاکی فرگوسن، اومش یاداو، تیم ساوتی، هارشیت رانا، وارون چاکروارتی، آنوکول روی، N. Jagadeesan، Vaibhav Arora، Suyash Sharma، David Wiese، Kulwant Khejroliya، Mandeep Singh و Aarya Desai

ترکیب کینگز پنجاب: شیخار داوان (ج)، شاهرخ خان، متیو شورت، پرابسیمران سینگ، بانوکا راجاپاکسا، جیتش شارما، گورنور سینگ برار، ریشی داوان، لیام لیوینگستون، آتاروا تاید، آرشدیپ سینگ، بالتژان بالتجان‌اسینگ، راهول چهار، هارپریت برار، سام کوران، سیکاندار رازا، هارپریت باتیا، ویدواث کاوراپا، موهیت راتی، شیوام سینگ

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام