پیش نمایش ISL 2020-21 ، Mumbai City FC: سرجیو لوبرا با فوتبال زیبا به دنبال هدایت تیم جدید به عنوان قهرمانی است

مربی جدید یک فلسفه جدید بازیکنان جدیدی که ستون فقرات را تشکیل می دهند. صاحبان اکثریت جدید. عادی جدید FC Mumbai City FC در یک فصل غیرطبیعی و همه گیر با یک تعمیر اساسی در هر مرحله ایجاد شده است.

مربی جدید یک فلسفه جدید بازیکنان جدیدی که ستون فقرات را تشکیل می دهند. صاحبان اکثریت جدید.

شرایط عادی جدید بمبئی سیتی FC در این فصل غیرطبیعی و همه گیر با یک بازنگری کامل در هر مرحله ایجاد شده است: از صاحبان اکثریت جدید در گروه فوتبال سیتی (CFG) ، تا رئیس جدید در سرجیو لوبرا. وی نه تنها اعضای کلیدی مانند احمد جاهو ، هوگو بوموس ، مورتادا فال و ماندارو راسایی را از تیم آزاد خود در فوتبال گوا ، بلکه فلسفه حمله به فوتبال را نیز وارد کرده است.

برای تیمی که هر فصل ISL را با جاه طلبی برای بردن جام به خانه خود آغاز کرده است ، امسال سهام مثل گذشته افزایش یافته است. برای لوبرا نیز ، مسابقات بمبئی سیتی FC با انتظارات گسترده ای روبرو می شود ، خصوصاً پس از آنکه نام تجاری آزاد فوتبال او در سه فصل حضورش در مسابقات قهرمانی ، در فاصله کوتاهی از بردن گوا گا به عنوان ISL قرار داشت.

لوبرا روز سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از فصل گفت: “من می خواهم این فشار (برای رسیدن به نتیجه) باشد.” “اگر این فشار را ندارید ، به این معنی است که باشگاه خیلی خوبی را با تیم بسیار خوبی مدیریت نمی کنید. فشار به این معنی است که من در یک باشگاه بسیار خوب کار می کنم. “

از لوبرا ، انتظار می رفت که از او س askedال شود که آیا تیمش با شروع فصل ، فصل را به عنوان علاقه مندی آغاز می کند؟

وی گفت: “من می خواهم به همه تیم های دیگر احترام بگذارم.” “اگر به شما بگویم که ما مورد علاقه خود هستیم ، برای تیم های دیگر احترام نخواهد گذاشت. شاید حتی درست هم نباشد. “

با توجه به فلسفه حمله لوبرا ، این باشگاه در خط هافبک و هجوم حمله می کند. بوموس که بازیکن فصل 20-20-20 بود ، همراه با جاهو ، راینیر فرناندس ، رولین بورخس و هرنان سانتانا ، سنگ بنای خط میانی بمبئی خواهد بود.

ISL 202021 Mumbai City FC پیش نمایش Sergio Lobera به نظر می رسد با یک فوتبال زیبا تیم جدید را به عنوان قهرمانی برساند

هوگو بوموس در فصل 20-2010 بازیکن فصل بود و فصل گذشته در 15 بازی برای گوآ 11 گل و 10 پاس گل داد. حسن نیت ارائه می دهد تصویر: ISL Media

مسئولیت زیادی برای تهیه جرقه حمله بر دوش بوموس است که فصل گذشته در 15 مسابقه برای گوا 11 گل و 10 پاس گل داده است. اضافه شدن Cy Goddard فولاد بیشتری به یک هافبک از قبل قدرتمند اضافه می کند.

در جلو هم ، این باشگاه با به خدمت گرفتن بارتولومی اوگبچه و آدام لو فوندره ، ستاره A-League ، که به صورت قرضی از سیدنی FC به سر می برد ، سر و صدای زیادی به پا کرد. طی دو فصل حضور در ISL ، اوگبچه در 34 مسابقه 27 گل به ثمر رسانده است (از جمله یک بازی نزدیک به یک گل برای Kerala Blasters FC در فصل گذشته).

جالب خواهد بود که ببینیم چگونه لوبرا طرف خود را متعادل می کند.

“تغییر شکل ما امکان پذیر است. شما باید با بهترین بازیکنان بازی کنید. بنابراین ، ما می توانیم در یک بازی 4-2-3-1 یا 4-4-2 بازی کنیم. “

“ما فوتبال هجومی بازی خواهیم کرد. اما بدیهی است که ما به تعادل احتیاج داریم. در فوتبال این امکان وجود ندارد که فقط حمله کنید. ما می خواهیم برنده شویم ، اما چگونگی ایجاد این امکان برای ما بسیار مهم است. ما می خواهیم توپ و میدان را حفظ کنیم. ما می خواهیم وقتی توپ را از دست می دهیم به سرعت بازیابی کنیم. ما می خواهیم در نیمه حریف بازی کنیم و تلاش کنیم و تعداد زیادی گل به ثمر برسانیم. “قبل از اینکه لوبرا خاطرنشان کند در مورد عدم توانایی تیمش در نگه داشتن کلین شیت در طول حضورش در گوا ، از او سال می شود.

در عقب ، آنها Amrinder Singh قابل اعتماد را در زیر نوار ایستاده اند در حالی که ناو پیشین گوا ، دسای ، فال ، سرتاک گولوی و محمد راکیپ موقعیت های دفاعی را در مقابل او می گیرند.

هرنان سانتانا علاوه بر چهار بازیکنی که لوبرا از گوا به همراه خود آورده است ، تجربه بازی در زیر نظر مربی اسپانیایی در لاس پالماس را نیز دارد. در سالی که تیم ها به سختی وقت کرده اند تا شیمی خود را پیدا کنند ویروس کرونا همه گیری ، و بمبئی ، تحت Lobera و CFG ، اساساً از ابتدا شروع می شوند ، این اتصالات قدیمی مفید خواهد بود.

“این شرایط بسیار ویژه ای است. این یک فصل بسیار متفاوت بوده است. این آسان نیست زیرا بسیاری از موارد روی آمادگی ما تأثیر گذاشته است. قرنطینه وجود داشت و سپس برخی از بازیکنان خارجی دیر رسیدند. این یک چالش است. اما اکنون دو راه داریم. یا می توانیم شکایت کنیم. یا می توانیم در این شرایط به سرعت سازگار شویم. ”

وی اشاره کرد که چگونه تجربه CFG برای نهایی کردن تیمش مفید بوده است ، آنها با کمک بینش پیشاهنگی در طول فصل خارج. در حالی که تیم XI ابتدایی تیم روی کاغذ از بهترین های لیگ به نظر می رسد ، اسپانیایی اصرار داشت که برنامه او این است که همه بازیکنانش را بهبود بخشد و فقط به بازیکنان مبتدی اعتماد نکند.

“فقط داشتن 11 بازیکن بسیار خوب به این معنی نیست که شما بهترین تیم را دارید. در نهایت شما باید با 28 بازیکن کار کنید. با داشتن 11 بازیکن می توانید در بازی های فوتبال پیروز شوید. اما شما فقط با 11 بازیکن خوب نمی توانید یک لیگ را از آن خود کنید. “43 ساله گفت که این فصل بسیار رقابتی خواهد بود و پیروزی آن بسیار دشوار است.

علیرغم سنگین بودن طرفی که او برای تطبیق با فلسفه حمله خود جمع کرده است ، عدم تمایل لوبرا در انتخاب بمبئی به عنوان موارد برتر قابل درک است.

بدون در نظر گرفتن ، با شروع فصل در روز جمعه ، تیم لوبرا نسبت به رقبا در زمین احترام و رحمتی نشان نخواهند داد. فقط از Mumbai City FC س Cityال کنید. به هر حال ، آنها سه بار در مسیر دریافت گلهای 5 گل با دستان Lobera’s Goa موفق شده اند.

تیم FC FC بمبئی

دروازه بان ها: آمریندر سینگ ، نیشیت شتی ، ویکرام سینگ ، پوربا لاچنپا

مدافعان: امی راناواده ، والپویا ، مورتادا فال ، مهتاب سینگ ، ماندارو رائو دسای ، تندونبا سینگ ، محمد راکیپ ، سرتاک گولوی

هافبک ها: احمد جاهو ، بیدیاناندا سینگ ، بیپین سینگ ، هرنان سانتانا ، رنیه فرناندس ، رولین بورخس ، سوراو داس ، هوگو بوموس ، سی گودارد ، آصف خان ، فاروخ چوداری ، ویگنش داکشینامورتی ، ویکرام پرتاپ سینگ ، پرنجال بومجی

مهاجمان: آدام لو فوندره ، بارتولومئو اوگبچه

اینجا را کلیک کنید تا همه چیزهایی را که پیش از فصل ISL 2020-21 باید بدانید ، بخوانید.

برای مطالعه پیش نمایش های بیشتر تیم در آستانه فصل ISL 2020-21 اینجا را کلیک کنید.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.