پیش نویس NBA 2020: کیلیان هیز ، لیست برتر چشم اندازهای بین المللی دنی دودیا

کیلیان هیز ، دنی آودیا ، تئو مالدون ، لئاندرو بولمارو و الکسی پوکوسفسکی از برترین های پیش نویس NBA در سال جاری هستند

بیشتر طرفداران NBA در حال حاضر نام کیلیان هیز ، جوان 19 ساله فرانسوی-آمریکایی را می شناسند که می تواند در انتخاب چهارشنبه شب 5 بازیکن برتر باشد.

چپ و چپ 6 فوت و 5 در بین چندین چشم انداز بین المللی است که به پیشرفت جهانی NBA ادامه می دهد. از جمله دیگر ، دنی دودیا ، اسرائیل است. تئو مالدون ، فرانسه؛ لئاندرو بولمارو ، آرژانتین ؛ و الکسی پوکوسفسکی ، صربستان.

108 بازیکن بین المللی برای لیست 2019-20-20 در فهرست شبهای ابتدایی حضور داشتند. این تعداد می تواند در سال جاری افزایش یابد و هیز یکی از چهره های جدید خواهد بود.

او توانایی ایجاد فضا برای خودش یا هم تیمی ها را دارد. او از قانون دفاعی 3 ثانیه NBA بهره مند می شود و در انتخاب پیک اند رول موثر است. در اروپا ، مدافعان می توانند خط را مسدود کنند.

پیتون سیوا جونیور ، که برای آلبا برلین در لیگ آلمان بازی می کند ، گفت: “هنگامی که او رنگ می گیرد می تواند تیراندازان خود را پیدا کند ، او می تواند مردان بزرگ خود را نیز پیدا کند.” “این زمانی است که او خطرناک تر است ، زمانی که قادر به ایجاد برای دیگران است.”

بازی در اولم – زادگاه آلبرت انیشتین در آلمان – هیز نشان داد که جای پیشرفت دارد. او از برد 3 امتیازی ناسازگار بود (21.8 درصد در 20 بازی لیگ داخلی ؛ 39 درصد در 10 بازی EuroCup) ، اما با بسکتبال حیله گر است.

سیوا که یک فصل با دیترویت پیستونز بازی کرد گفت: “او با یک حرکت واقعاً خوب در بالای کلید به من ضربه زد – من را لغزاند و زمین خوردم.” هیز در باخت به تیم سیوا با 20 امتیاز و 10 پاس گل کار را تمام کرد.

هیز اگرچه ساکت است اما اعتماد به نفس ندارد.

هیز روزانه به ورزش فرانسه گفت L’ipequipe در مورد س questionsالاتی که تیم های NBA در طول مصاحبه های پیش نویس می پرسند. یکی از آنها پرسید آیا او در دادگاه “سگ” است یا خیر ، و هیز پاسخ مثبت داد. چه نوعی؟ او گفت ، “روتوایلر.”

هیز در فلوریدا متولد شد اما بیشتر در زادگاه مادرش چولت در غرب فرانسه بزرگ شد که پدر آمریکایی او بسکتبال بازی می کرد.

DeRon Hayes در پن ایالتی و اروپا بازی می کرد. کیلیان در شانزده سالگی برای چولت بازی کرد.

هم تیمی سابق آنتیوان رابینسون گفت: “پدر کیلیان در هر تمرین حضور خواهد داشت ،” در همان نقطه در بالای سکوها. رابطه آنها رابطه زیبایی است. “

مادر هیز ، ساندرین ، هرگز یک بازی را از دست نمی داد و پسر عموها نیز در آن شرکت می کردند.

او تمام چولت راجع به بازی اش سر و صدا داشت. هیز در مسابقات بین المللی کلاسیک جوردن در سال 2017 موفق به کسب افتخارات Co-MVP شد. او همچنین قبل از رد دعوت برای بازی در تیم زیر 20 سال فرانسه در تیم های جوانان فرانسه بازی می کرد. وی بعداً به آلمان نقل مکان کرد.

هیز چند ماه گذشته را در لیک لند ، فلوریدا – زادگاه پدرش – در حدود 40 مایلی جنوب غربی حباب NBA در دنیای والت دیزنی گذرانده است.

او در حال کار با یکی دیگر از اهالی دریاچه ، Dwayne Bacon از شارلوت هورنتز است.

هیز اهل مطالعه در یک تماس ویدیویی رسانه ای گفت که او تمایل به تجزیه و تحلیل چپ چپ های مانند جیمز هاردن ، گوران دراگیچ و مانو جینوبیلی دارد.

هیز گفت که نماینده او به او گفت که انتظار دارد در جایی بین شماره 2 و 10 اعزام شود.

برخی دیگر از چشم اندازهای بین المللی NBA برای زیر نظر داشتن:

دنی دویجی

پیشاهنگان واقعاً تطبیق پذیری این جوان 19 ساله از اسرائیل را دوست دارند اما آنها با تیراندازی ضعیف در تیراندازی آزاد او را دوست ندارند. Avdija می گوید نگران نباشید.

در 6-8 ، او می تواند چندین موقعیت بازی کند و کمی از همه کارها را انجام می دهد. خط آمار او از فینال مسابقات قهرمانی اروپا زیر 20 سال 2019: 23 امتیاز ، پنج ریباند ، هفت پاس گل ، سه بلاک و یک سرقت. اسرائیل اسپانیا را به خاطر طلا شکست داد و Avdija مسابقات MVP مسابقات بود.

در 59 بازی فصل گذشته برای مکابی تل آویو ، او از خط پرتاب آزاد کمتر از 59 درصد و از فاصله سه امتیاز 33 درصد شوت زد.

Avdija در مورد درصد ناخوشایند در یک تماس ویدیویی رسانه ای گفت: “این یک مسئله زمان است و من فکر می کنم این یک مسئله سرسختانه است.” “من فکر می کنم حتی می توانم بیش از 70 درصد شلیک کنم. من قصد دارم به آنجا بروم. “

فقط او را با محافظ دالاس ماوریکس ، لوکا دونچیچ – یا هر کس دیگری برای این موضوع مقایسه نکنید.

وی گفت: “من فقط می خواهم بهترین Deni Avdija باشم.” “من فقط نمی خواهم با کسی مقایسه شوم.”

تئو مالدون

ملدون 19 ساله یک پاسبان فرانسوی است که با تونی پارکر مقایسه می کند.

ملدون 17 ساله بود که به عنوان “بهترین بازیکن جوان” لیگ فرانسه در 19-2018 انتخاب شد. این او را در یک شرکت خوب قرار می دهد. برندگان گذشته شامل بازیکنان فعلی و سابق NBA فرانک نتیلیکینا ، ایوان فورنیه ، کلینت کاپلا ، بوریس دیاو و پارکر هستند.

مالدون و پارکر در یک شهر بزرگ شدند: روئن در منطقه نرماندی. و مانند پارکر ، ملدون تجربه حرفه ای قابل توجهی در بازی در فرانسه – و در یورو لیگ دارد.

او همچنین در تیم پارکر ، ASVEL در شهر لیون بازی کرد. پارکر این تیم را خریداری کرد در حالی که هنوز در سن آنتونیو اسپرز بازی می کرد.

مالدون ، 6-4 و حدود 175 پوند ، اوایل فصل گذشته به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه شانه وقت را از دست داد و اذعان می کند که ممکن است سهام پیش نویس او کمی افت کرده باشد.

“این نوع در ذهن من می ماند. برای این کار تراشه ای روی شانه ام گرفتم. ”او در تماس ویدیویی رسانه ای گفت. اما “فقط در دادگاه است که می توانید همه چیز را ثابت کنید.”

لئاندرو بولمارو

بولمارو از آرژانتین یکی دیگر از چشم اندازهای متنوع بین المللی است. با 6-6 و 185 پوند ، او می تواند موقعیت های رو به جلو و هر دو نگهبان را بازی کند.

بولمارو 20 ساله همچنین در لیگ داخلی قدرتمند اسپانیا و همچنین رقابت های باشگاه های قاره یورو لیگ ، از نیمکت بارسلونا در حال کسب تجربه است.

بولمارو با استفاده از پیک اند رول و حمله به رنگ راحت است یا خودش را تمام کند یا به هم تیمی های خود در فضا پاس دهد.

الکسی پوکوسفسکی

آلکسی پوکوسفسکی ، 7 پا ، صربستانی بیشتر در لیگ دسته دوم یونان بازی کرده است. هواداران NBA شاید به خاطر نداشته باشند اما جیانیس آنتتوکونمپو قبل از اینکه در 2013 دعوت شود ، در آنجا بازی کرد.

نه اینکه کسی در حال مقایسه پوکوسفسکی 18 ساله با یونان فریک باشد ، اما صربستان با دست زدن به توپ ، شوت زدن و دفاع از خود پیشاهنگی را تحت تأثیر قرار داده است.

پوکوسفسکی برای تیم المپیاکوس B بازی می کرد ، به طور متوسط ​​نزدیک به 10 امتیاز در هر بازی ، 7.3 ریباند و 1.7 بلاک داشت.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.