پیوش چاولز در میان از دست دادن فرم از سوریاکومار یاداو حمایت می کند

پیوش چاولا در دفاع از رفیق سرخپوستان بمبئی (MI) خود، سوریاکومار یاداو، که اخیراً با خفاش بدبختی را پشت سر گذاشته است، آمده است. یداو با فرم ضعیف در کریکت بین المللی به این فصل IPL آمد. درست قبل از IPL، در طول سری ODI با استرالیا در هند، خمیر یک هت تریک از اردک های طلایی داشت. این فصل تنها سه بازی از لیگ برتر فوتبال ایران گذشته است و او اکنون چهارمین اردک طلایی را در سال جاری به نام خود پس از تنها 15 و 1 دوش در دو بازی اول به دست آورده است.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

در حالی که این عملکرد ضعیف توجه بد او را به خود جلب کرده است، چاولا هم تیمی Surykumar گفت که از دست دادن فرم بخشی از بازی است.

او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی پس از اینکه بمبئی در روز سه شنبه با شش ویکت دهلی کپیتالز را شکست داد، گفت: “بله به هوتا رهتا های، (این اتفاق می افتد).

او با رد گمانه زنی ها مبنی بر اینکه فرم یاداو برای تیم نگران کننده است، گفت: «فرم او هرگز نگران کننده نیست. زیرا فرمتی است که در آن فقط به توپ های 10 نفری نیاز دارید تا ریتم خود را پیدا کنید. لحظه ای که چهار مرز را می گذرانید، در فرم هستید.»

و سوریا در حال بیرون آمدن با اولین توپ، وای هو جااتا های (این اتفاق می افتد). این فقط چند فوت است، ممکن است یک مرز یا شش باشد. بنابراین، رایج است.»

بخوانید: آکسار پاتل در مورد موقعیت ضربه زدن خود در دی سی صحبت می کند

اسپینر که نقش کلیدی در ثبت اولین برد MI در این فصل با 3/22 در چهار اور خود داشت، در مورد بولینگ خود نیز صحبت کرد. چاولا فصل گذشته پس از فروش نرفتن در IPL بازی نکرد.

من زیاد کریکت مانند کریکت داخلی یا رقابتی بازی نمی‌کنم، اما مطمئن می‌شوم که در هر بازی که بازی می‌کنم، بیش از 100% و بدنم را روی خط می‌گذارم. من مطمئن هستم که با تمام پتانسیلم در حال بولینگ هستم.»

اگر در مورد تماشای کریکت صحبت می کنید، صادقانه بگویم، من زیاد کریکت را تماشا نمی کنم. من احساس می‌کنم اگر یک توپ خوب بپزی، در هر قالب و برای هر خمیری توپ خوبی است، بنابراین من فقط خودم را آماده می‌کنم و خودم را تقویت می‌کنم.»

پیوش چاولا تاکنون در 168 مسابقه IPL 161 ویکت گرفته است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام