چارلز اوکلی ، ستاره سابق نیکس ، برنده حق رای هیئت منصفه در مورد ادعای حمله می شود

دادگاه تجدیدنظر روز دوشنبه حکم داد که هیئت منصفه می تواند تصمیم بگیرد که آیا چارلز اوکلی ، ستاره سابق نیویورک نیکس ، هنگامی که به عنوان تماشاچی در یک بازی 2017 حذف شد ، با زور بیش از حد از مدیسون اسکوئر گاردن اخراج شد یا خیر.

دادگاه تجدیدنظر مدار دوم ایالات متحده حمله و باتری را ادعا کرد اوکلی پس از برکناری وی در فوریه 2017 از بازی ای که نیکس به لس آنجلس کلیپرز از دست داد ، در دادخواست علیه مالکان این تیم شکایت کرد.

هیئت داوران با سه قاضی نتیجه گرفتند كه هیئت منصفه می تواند تصمیم بگیرد كه آیا نادرست است كه مأموران امنیتی اوكلی را به زمین بیندازند ، زیرا اوكلی بر اساس اوراق دادگاه خود در حالی كه می خواست بازی را تماشا كند ، برای دفاع از خود دستانشان را كفش می كند.

دادگاه تجدیدنظر ادعاهای افترا و حبس کاذب اوکلی را رد کرد.

اوكلی از سال 1988 تا 1998 از طرفداران محبوب نیكس بود. او متهم به حمله به یك مأمور امنیتی قبل از اینكه وی را با زور بیرون برده و در خارج از ورزشگاه دستگیر كنند. بعداً این اتهامات رد شد.

نیروی انتقال دهنده در اواخر همان سال به دلیل خسارت نامشخص در دادگاه افترا به اتهام حمله ، باتری و حبس دروغ شکایت کرد ، و ادعا کرد که معالجه وی بخشی از آزار و اذیت مالک تیم جیمز دولان علیه وی بود.

در این دادخواست گفته شده كه دولان به دلیل ممانعت از برقراری ارتباط چشمی یا لرزش دست در هنگام جلسات و محروم كردن شب قدر های هواداران از طرف اوكلی ، “بی احترامی” كرده و وی را مجبور به پرداخت هزینه بلیط بازی های خود كرده است.

مانند یک مجرم عادی رفتار می شود

اوکلی ، که از سال 1998 تا 2001 در تورنتو رپتورز بازی می کرد ، دولان را مسئول اخراج خود از این بازی دانست و گفت که پس از اینکه دولان به امنیت دستور داد “آقای اوکلی را به زور از باغ خارج کند و علنا ​​او را شرمنده کند” “او مانند یک جنایتکار معمولی رفتار شد” در تلویزیون زنده “، این دادخواست گفته شد.

در این گزارش آمده است که دولان و مدیسون اسکوئر گاردن سپس یک کمپین بدنام کننده روابط عمومی را آغاز کردند و اوکلی را به سوusingاستفاده از هواداران و کارکنان ، رفتار نامناسب و مبارزه با اعتیاد به الکل متهم کردند.

این دادخواست در اوایل سال جاری توسط قاضی منطقه ایالات متحده ریچارد جی سالیوان رد شد ، وی گفت که این پرونده “احساس یک کارزار روابط عمومی را داشت ، به نظر می رسد طرفین بیشتر از شایستگی استدلال های قانونی خود به دادگاه افکار عمومی علاقه مند هستند. “

باغ مدیسون اسکوئر بیانیه ای منتشر کرد و گفت مقامات خوشحال هستند که اکثر ادعاها رد شده اند. این ادعاها شامل ادعاهای افترا علیه دولان است.

بر اساس این بیانیه ، نمایندگان MSG “اطمینان دارند که پس از بررسی حقایق ، ادعاهای باقی مانده نیز منتفی خواهد شد.”

در بیانیه ای که وکلایش منتشر کرد ، اوکلی گفت: “من از دادگاه تجدیدنظر قدردانی می کنم زیرا اکنون فرصتی برای نشان دادن آنچه که از روز اول گفتم به جهانیان نشان داد. حقیقت در دادگاه آشکار خواهد شد و دولان مسئول آنچه او انجام داده است. “

وکیل وی ، داگلاس ویگدور ، گفت: “این روز خوبی برای طرفداران نیکس و طرفداران آقای اوکلی است ، و ما منتظریم واقعیتی که سرانجام اتفاق افتاده اعلام شود.”