چالش T20 زنان 2020: اسمریتی ماندانا ، سلمان خاتون ستاره فینال در حالی که تریل بلیزرها Supernovas را برای کسب عنوان دوختی شکست دادند

شارجه: Trailblazers با یک نمایش بولینگ درخشان از 118 متوسط ​​دفاع کرد تا قهرمان 16 دوره Supernovas را با 16 دوش براندازد و روز دوشنبه جام دوستیزه زنان T20 Challenge خود را در شارجه بدست آورد.

درگیری اجلاس یک مسابقه کم امتیاز بود و بهترین تبلیغ برای کریکت بانوان نبود که نشان می داد در سطح آهسته بسیار دشوار است.

با محرومیت از اسکریتی ماندانا ، سرپرست Trailblazers (68 در 49) ، زنان خفاش از هر دو طرف برای ادامه کار تلاش کردند. در پاسخ به 118 Trailblazers برای 8 ، Supernovas فقط می توانست 102 را برای 7 مدیریت کند.

سلما خاتون ستاره بنگلادش (5/16) با حراج پنج ردیفه پر شور Radha Yadav (16/5) برای پیروزی جامع تیمش پیروز شد.

با این وجود ، این یک بازگشت خوش آمدید به بازیکنان هندی بود که از ماه مارس به دلیل همه گیری COVID-19 از میادین دور بودند.

Trailblazers پیروز پس از غلبه بر Supernovas با 16 دوش در فینال ، جام را به دست آورد.  Sportzpics

Trailblazers پیروز پس از غلبه بر Supernovas با 16 دوش در فینال ، جام را به دست آورد. Sportzpics

با شبنم اطراف ، زمین ها در نیمه دوم لیگ برتر هند (IPL) بهتر بازی کرده اند اما Supernovas آن را از روی کلمه “go” در سطح آهسته سخت دانست.

بعد از اینکه چرخنده هایشان خوب کار کردند و Trailblazers را به یک مقدار متوسط ​​محدود کردند ، Supernovas با چرخان های بازوی چپ Sophie Ecclestone (26/1) و Rajeshwari Gayakwad شرایط را محکم نگه داشت.

اکلستون قبل از این که دیپی شارما (2/9) ، تانیا باتیا (14) را در تنگنا گرفتار کند تا سوپرونووا در 30 سالگی برای دو بار در هفت بار تلاش کند ، فرم اول چماری آتاپاتو (6) را در اولین بازی برای دستیابی به موفقیت مهم به دام انداخت. .

همکاری جیمیما رودریگز (13) و کاپیتان هارمانپریت کاور (30 در 36) وعده های زیادی داد تا زمانی که بازیکن سابق به عقب برگردانده شود ، و این لطف دارد که یک بازیکن درخشان بازیکن تایلندی Nattakan Chantam را بدست آورد.

Supernovas با وجود کاپیتان باتجربه خود در وسط ، قادر به شکستن قیدها نبود و باعث شد 44 بازی را از پنج پرنده گذشته به دست بیاورد.

هارمانپریت همچنین در دوره ابتدایی خود که با سرانجام سلما خاتمه یافت ، بازی را برای تیمش مهر و موم کرد و با تناسب اندام خود روبرو شد.

پیش از این ، ماندانا در جریان كامل بود پس از آنكه هارمانپریت تریل بلیزرها را به چاقو كشاند. با این حال ، تلاش وی تنها نقطه روشن برای Trailblazers در یک تلاش معمول عادی بود که بعد از 71 سالگی بدون از دست دادن 11 یورو ، یک ضربه معمول بود.

یداو ، که روز شنبه مقابل همان حریفان در یک فینال برنده مسابقه به میدان رفت ، با ارقام 5 در 16 در چهار اوور به پایان رسید.

درایوهای پوششی ماندانا به اندازه سه شش راست او بسیار لذت بخش بودند و به نظر می رسید که او در یک سطح متفاوت دست و پا می زند. شریک افتتاحیه او دئاندرا دوتین (20 در 32) شروع کرد اما برای یافتن مرزها تلاش کرد.

ماندانا با شكست دادن آفری آنوجا پاتیل برای دو چهار بار و حداكثر نتیجه را در ثانیه دوم به دست آورد. Southpaw خوشحال بود که ابتدا خفاش می کرد و در 56 سالگی بدون از دست دادن هفت بار ، تریل بلیزرها به نظر می رسید که در مجموع 150 امتیاز اضافی دارند.

با این حال ، با پیر شدن توپ ، پس از پایان بازی خش ها خشک می شوند. دوتایی چرخشی با تجربه Poonam Yadav و Shashikala Siriwardene با طلسم دقیق خود جریان دویدن را قطع کردند و در این مرحله هر یک از ویکت ها را برداشتند.

ماندانا در مرحله 15 ام از Siriwardene عقب افتاد و پس از آن ، همه چیز برای تیم او سراشیبی بود.

یداو با سه ویکت در 20 مسابقه از صف مخالفان دویدن عبور کرد.