چرا تایتان های گجرات در آخرین بازی خانگی لباس های اسطوخودوس می پوشند؟

گجرات تایتانز تصمیم گرفت برای آخرین بازی خانگی خود در IPL 2023، مقابل Sunrisers Hyderabad، لباس‌های آبی سرمه‌ای معمولی خود را برای لباس‌های اسطوخودوس کنار بگذارد.

IPL 2023: دلیل پوشیدن لباس های اسطوخودوس گجرات تایتانز برای بازی خانگی مقابل سان رایزرز حیدرآباد

گجرات تایتانز تصمیم گرفت برای آخرین بازی خانگی خود در IPL 2023 رنگ متفاوتی بپوشد و رنگ آبی معمولی را برای اسطوخودوس کنار بگذارد. ورزشی

گجرات تایتانز (GT) تصمیم گرفت لباس آبی سرمه ای خود را برای مسابقه IPL 2023 برابر Sunrisers Hyderabad (SRH) در احمدآباد در روز دوشنبه کنار بگذارد و به جای آن از لباس های اسطوخودوس رنگ استفاده کند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

مدافع عنوان قهرمانی و رهبران فعلی جدول تصمیم گرفتند برای حمایت از مبارزه با سرطان در آخرین بازی خانگی خود در این فصل لباسی متفاوت بپوشند.

مقالات مرتبط

IPL

IPL 2023: عرفان پاتان می گوید: تایتان های گجرات با معمای ضربتی برای رتبه سوم روبرو هستند

IPL

IPL 2023: GT با میزبانی SRH در احمدآباد، جایگاه پلی آف را در پیش دارد.

اسطوخودوس رنگی است که با همه انواع سرطان مرتبط است و فرنچایز به رهبری هاردیک پاندیا قصد دارد آگاهی را در مورد اهمیت تشخیص زودهنگام و پیشگیری از این بیماری و همچنین تغییرات سبک زندگی که می تواند نقش مهمی در مبارزه با سرطان ایفا کند، افزایش دهد.

این یک ابتکار ویژه برای حمایت از بیماران سرطانی است. این تنها راهی است که ما حمایت خود را نشان می‌دهیم.”

در همین حال، سان‌رایزرز پس از اینکه کاپیتان آیدن مارکرام موفق شد به میدان برود، هر دو تیم تغییرات متعددی در ترکیب خود ایجاد کردند.

در حالی که “ارتش نارنجی” تصمیم گرفت مارکو یانسن را به جای گلن فیلیپس به تیم یازدهم خود بازگرداند، گجرات سای سودارسان، یاش دایال و داسون شاناکا را به تیم دعوت کرد و شاناکا کاپیتان سریلانکا اولین بازی خود را در IPL انجام داد.

پیروزی گجرات جایگاه آنها را در پلی آف IPL 2023 تایید می کند و عملاً حیدرآباد را حذف می کند. با این حال، یک برد برای SRH که در رده نهم قرار دارد، آنها را از نظر ریاضی زنده نگه می‌دارد، اگرچه آنها همچنان به تعداد زیادی از نتایج دیگر تکیه می‌کنند تا در جمع چهار تیم برتر قرار گیرند.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.