چرا درخواست تجدید نظر هارشال پاتل در پایان غیر مهاجم رد شد؟

هارشال پاتل تلاش کرد تا راوی بیشنوی را در انتهای غیرمهاجم بیرون بیاورد، اما در نهایت موفق شد با یک پرتاب به استامپ ضربه بزند، اما به حساب نیامد.

RCB vs LSG: چرا درخواست تجدید نظر هارشال پاتل در پایان غیر مهاجم رد شد؟

هارشال پاتل از رویال چلنجرز بنگلور در آخرین توپ مسابقه RCB و LSG در انتهای غیر مهاجم ضربه می زند. ورزشی

هارشال پاتل در یک مسابقه هیجان‌انگیز IPL 2023 در روز دوشنبه با یک ویکت رویال چلنجرز بنگلور را شکست داد، هارشال پاتل آخرین توپ مسابقه را رد کرد. با توجه به اینکه LSG برای پیروزی تنها به یک دویدن از آخرین توپ نیاز داشت، پیسر هارشال تصمیم گرفت تا مهاجم غیرمهاجم راوی بیشنوی را که بیش از حد از توپ دفاع کرده بود را حذف کند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

با این حال هارشال در اولین تلاش خود اشتباه کرد و از دست داد. او سپس پس از عبور از چین ایستاد و دوباره تلاشی برای کنده ها انجام داد و این بار چوب ها را شکست زیرا بیشنوی روی زمینش کوتاه شد. با این حال، درخواست هارشال برای ران اوت در پایان غیر مهاجم توسط داور رد شد زیرا ضربان‌دار در حال انجام بازی بولینگ خود بود.

طبق قانون 38.3.1.2: «حتی اگر غیر مهاجم زمین خود را قبل از لحظه‌ای که معمولاً انتظار می‌رفت توپ‌زن توپ را رها کند، زمین خود را ترک کرده باشد، پس از رسیدن توپ‌زن به آن نقطه دیگر امکان‌پذیر نیست. بولر طبق این قانون بازیکن غیرمهاجم را بیرون بیاورد.»

این بدان معناست که اگر هارشال در اولین تلاش خود به استامپ برخورد می کرد، بیشنوی چاره ای جز بازگشت به میدان نداشت، اما از آنجایی که توپ انداز در تلاش بود، تلاش دوم حساب نشد.

تماشا کنید: گل های هارشال در پایان غیر مهاجم تمام می شود – هیجان به پایان می رسد

در نهایت، در آخرین توپ، LSG یک بازی بای را انجام داد تا به شکلی هیجان‌انگیز برنده مسابقه شود.

با این شکست، RCB تبدیل به تنها تیم در IPL شد که پس از به ثمر رساندن 200+ مجموع ضربه اول، پنج بازی را باخت.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.