چرا NBA برای شروع فصل آینده عجله دارد

این گزیده ای از The Buzzer است که خبرنامه ایمیل روزانه CBC Sports است. با عضویت در اینجا ، در مورد آنچه در ورزش اتفاق می افتد سرعت داشته باشید.

آنچه در حال حاضر باید از دنیای ورزش بدانید اینجاست:

NBA برای شروع فصل آینده عجله دارد

دو لیگ بزرگ ورزشی داخل سالن آمریکای شمالی باید در حال حاضر کاملاً فعال باشند. در عوض ، NBA و NHL هر دو در هاله ای از ابهام هستند.

NHL پیش نویس خود را در اوایل ماه جاری برگزار کرد ، مشهورترین نمایندگان رایگان هفته های قبل امضا شدند و 1 ژانویه به عنوان تاریخ شروع هدف برای فصل آینده اعلام شد. اما این در این مرحله به دور از قطعیت است و شوم است که بازی Winter Classic در فضای باز در سال نو و بازی All-Star در اواخر ژانویه هر دو هفته گذشته لغو شدند.

فصل NBA نیز همچنان در هوا است. اما طرحی در حال شکل گیری است. و یک احساس فوریت وجود دارد. در اینجا نگاهی می اندازیم به اوضاع:

چه زمانی فصل شروع می شود؟

لیگ و “فرمانداران” آن (اصطلاحات NBA برای دارندگان تیم) اکنون می خواهند در 22 دسامبر خبر خود را از دست بدهند و یک برنامه فشرده و کاهش یافته 72 بازی را از میادین داخلی تیم ها انجام دهند. به دلیل محدودیت های مداوم مرزی ، این طرح ممکن است تورنتو رپتورز را ملزم به راه اندازی فروشگاه در یک شهر آمریکایی کند ، دقیقاً مانند آبی جی در بوفالو.

پیش از این ، کمیسار آدام سیلور پیشنهاد می کرد که فصل زودتر از ژانویه آغاز نشود. اما از آن زمان ، به نظر می رسد لیگ و فرمانداران به درک جدی رسیده اند که مهم نیست که فصل شروع شود ، می توانند طرفداران خود را در صحنه های خود جذب کنند (حداقل نه به مقدار قابل توجه). به علاوه ، رتبه بندی های تلویزیونی برای بازی های پلی آف که در تابستان برگزار می شد و در برابر NFL در پاییز برگزار می شد ، جمع شدند.

بنابراین تأخیر دیگر منطقی نیست. بهتر است گلوله مالی را گاز بگیرید و هرچه سریعتر بازی را شروع کنید تا فصل منظم و پلی آف 2021-22 بتواند در بازه زمانی معمول و ترجیحی خود از اواسط اکتبر تا اواسط ژوئن شروع و پایان یابد. شروع 22 دسامبر همچنین به NBA این امکان را می دهد تا تابلو عادی روز کریسمس خود را که در سال های اخیر برای پرورش آن بسیار تلاش کرده است ، به مرحله اجرا بگذارد.

هر چند همه بازیکنان این طرح را دوست ندارند. این یک فصل کوتاه خارج از فصل خواهد بود – به ویژه برای کسانی که در فینال بازی کردند ، که در 11 اکتبر به پایان رسید. گفته می شود ، چندین ستاره از جمله کسانی هستند که ترجیح می دهند در 18 ژانویه خبر خود را اعلام کنند – مارتین لوتر کینگ جونیور دی در ایالات متحده.

المپیک چطور؟

اگر می خواهید ستاره های NBA را در توکیو (و به ویژه ستاره های کانادایی) مشاهده کنید ، احتمالاً باید امیدوار باشید که برنامه لیگ به نتیجه برسد. شروع 22 دسامبر اجازه می دهد تا فینال ها در پایان ماه ژوئن – چند هفته قبل از آغاز بازی ها در 23 ژوئیه به پایان برسد. شروع 18 ژانویه احتمالاً در آن منطقه بافر قرار دارد.

هر دو سناریو می تواند برای تیم ملی مردان کانادا مشکل ساز باشد ، تیمی که برای حضور در المپیک باید یک تورنمنت انتخابی شش تیمی را کسب کند. این برنامه قرار است از 29 ژوئن تا 4 ژوئیه در ویکتوریا برگزار شود و مطمئناً اگر فینال NBA تا آن زمان به پایان برسد کمک خواهد کرد تا کاندیداهای کانادایی مانند جمال موری و شای گیلگوس-الکساندر حداقل گزینه بازی در مقدماتی را تضمین کنند. هرچند که برای هر کسی که به مرحله پلی آف فرو رود ، جدول زمانی محدود خواهد بود.

پس کی می دانیم؟

سخت است برای گفتن. اما یک اشاره احتمالی در تاریخ شروع زودتر امروز هنگامی اعلام شد که NBA به تیم های خود اطلاع داد که می توانند تمرینات ، تمرینات و تقارن ها را با حداکثر 10 بازیکن در امکانات خود آغاز کنند.

امروز آخرین مهلت بود که NBA یا اتحادیه بازیکنان اعلام کنند که قصد دارند قرارداد عمومی مذاکره فعلی را فسخ کنند. اما از زمان انتشار ما ، هیچ یک از طرفین چنین کاری نکرده اند. احتمالاً آنها به مذاکره در مورد یک معامله جدید ادامه می دهند.

بزرگترین مواردی که آنها باید کار کنند این است که سقف حقوق و آستانه مالیات لوکس برای فصل آینده چه مقدار خواهد بود و چه مقدار از حقوق بازیکنان برای بیمه استاندار در برابر از دست دادن درآمد (در واقع یک واقعیت مجازی) در خزانه است. NHL و بازیکنانش توافق کردند که کلاهک را برای فصل آینده ثابت نگه دارند و احتمالاً همین اتفاق در NBA نیز رخ می دهد. در مورد سپرده گذاری ، معامله NHL خوشایند بازیکنان NBA نیست. بچه هاکی با سناریوی محتمل از دست دادن 30 درصد حقوق “تضمین شده” خود روبرو هستند.

اگر به زودی یک معامله حاصل شود ، باید راه را برای آژانس رایگان مدت کوتاهی پس از پیش نویس که برای 18 نوامبر برنامه ریزی شده است ، باز کند. در صورت توافق با شروع 22 دسامبر ، اردوگاه های آموزشی می توانند در اوایل دسامبر افتتاح شوند.

رپتورها ممکن است مجبور شوند بازی های خانگی خود را برای فصل پیش رو در جایی از ایالات متحده منتقل کنند. (Douglas P. DeFelice / گتی ایماژ)

به سرعت…

تالار مشاهیر هاکی از یک کلاس رد می شود. از آنجا که برگزاری مراسم معارفه مناسب برای گروه امسال امکان پذیر نیست ، سالن تصمیم گرفته است که آن را به سال آینده موکول کند و همچنین کلاس 2021 را انتخاب نکند تا انتخاب های 2020 همچنان مرحله را به خودشان برسانند. این بدان معناست که NHLers Jarome Iginla ، Marian Hossa ، Kevin Lowe و Doug Wilson ، بازیکن زنان Kim St-Pierre و “سازنده” Ken Holland – همه در ژوئن انتخاب شده اند – باید صبر کنند تا سال آینده به طور رسمی معرفی شود. این همچنین بدان معنی است که طبقه پیش بینی شده 2021 نامزد مانند دوقلوهای Sedin ، Daniel Alfreddson ، Henrik Zetterberg ، Rod Brind’Amour و Alexander Mogilny باید یک سال دیگر صبر کنند تا ببینند آیا انتخاب می شوند. درباره تصمیم HHOF برای به تعویق انداختن مطالبات امسال بیشتر بخوانید در اینجا.

بابی اور در صحبت از تالار مشاهیر هاکی ، دونالد ترامپ را تأیید کرد. با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در روز سه شنبه ، هاکی کانادایی بزرگ (که اکنون در ایالات متحده زندگی می کند) یک آگهی تمام صفحه را در یک روزنامه نیوهمپشایر بیرون آورد که در آن ترامپ را “نوعی هم تیمی من می خواهم” نامید. وی همچنین ادعا کرد ترامپ “صرف نظر از نژاد ، جنسیت ، و یا ایستگاه در زندگی” برای همه مردم آمریکا تحویل داده است. اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغات Orr را اینجا بخوانید.

تراویس روی درگذشت. او بازیکن دانشگاه بوستون است که در 11 ثانیه از شیفت دانشگاهی خود در 11 ثانیه فلج شد. سقوط سر روی در هیئت مدیره پس از بررسی یک حریف ، او را به صورت یک چهار ضرب در آورد ، و او بقیه عمر خود را به حمایت از بازماندگان آسیب های نخاعی اختصاص داد. . او سخنرانی های انگیزشی داشت و از طریق بنیادی که در سال 1997 ایجاد کرد ، بیش از 9 میلیون دلار آمریکا جمع آوری کرد که برای تحقیق و تجهیزات برای افرادی که مانند او آسیب دیده اند ، استفاده شد. کم نیلی ، ستاره سابق بوستون بروینز و رئیس فعلی تیم ، روی را “نماد نهایی عزم و شهامت” خواند. روی 45 ساله بود. بیشتر در مورد زندگی و کار او اینجا بخوانید.

این آخر هفته در CBC Sports

لیگ بین المللی شنا: ISL به نیمه راه 10 فصل مسابقه عادی خود می رسد ، در حالی که مسابقه 5 جمعه و شنبه و مسابقه 6 یکشنبه و دوشنبه برگزار می شود. تنها تیم مستقر در کانادا ، تورنتو تایتان ها ، در این تیم دخیل هستند. شما می توانید مسابقات شنبه را از ساعت 7 تا 9 صبح بعد از ظهر و شنبه بعد از ظهر از شنبه به صورت مستقیم پخش کنید راهی بازی های المپیک در شبکه تلویزیونی CBC دارای عملکرد ISL است (لیست های محلی را بارها بررسی کنید). مسابقات یکشنبه ظهر تا 2 بعدازظهر ET و دوشنبه 10 صبح ظهر ET هستند. همه جریانهای مستقیم را در اینجا تماشا کنید.

تکرار بازیهای المپیک: نسخه این هفته مسابقات جهانی دو و میدانی را برگزار می کند. دو رویداد که در آن ورزشکاران کانادایی مدال کسب کرده اند نشان داده خواهد شد: یک دهگانه (دامیان وارنر) و 5000 متر مردان (مو احمد). همچنین ، مردان و زنان 4×100 و زنان 1500 ، که در آن گابریلا دبوز-استفورد با کسب مقام ششم رکورد ملی را شکست. نمایش را شنبه ساعت 1 بعدازظهر ET اینجا پخش کنید یا از شبکه تلویزیونی CBC تماشا کنید (لیست های محلی را بارها بررسی کنید).

شما سرعت دارید هر روز هفته با مشترک شدن در زیر ، Buzzer را در صندوق ورودی خود قرار دهید.