چنای بنگلور را با 8 ران شکست داد

خلاصه بازی IPL 2023 RCB vs CSK: پس از شکست نهایی خود در مقابل راجستان رویالز در هفته گذشته، چنای سوپر کینگز موفق شد روز دوشنبه با پیروزی 8 ران مقابل رویال چلنجرز بنگلور در استادیوم ام چیناسوامی در بنگالورو، کمپین خود را به مسیر خود بازگرداند.

CSK توانست آرامش خود را حفظ کند و در پایان کاری مسابقه پس از اینکه بنگلور به عنوان بازیکن مورد علاقه در یک نقطه به نظر می رسید، موفق شد به لطف همکاری بزرگ در ویکت سوم بین کاپیتان فاف دو پلسیس و در یک نقطه، بالاترین تعقیب و گریز در تاریخ IPL را رقم بزند. گلن ماکسول.

ماکسول و دو پلسیس پس از شروع وحشتناکی که بنگلور در تعقیب هدف قابل توجه 227 دونده – دومین هدف بزرگ فصل تا کنون – شروعی وحشتناک داشت، بازگشتی هیجان انگیز را رقم زدند و ویکت های ویرات کوهلی و ماهیپال لومرور را با تنها 15 گل از دست دادند. هیئت مدیره ماکسول با 36 توپ 76 خود، هشت شش و سه چهار را شکست، و با کاپیتان دو پلسیس (62 از 33) به ارزش 126 تخفیف فقط در 61 تحویل، همکاری کرد.

چنای نیز در از بین بردن تعدادی از صیدها، از جمله دو مورد توسط ماهیش تیکشانا، مقصر بودند. با این حال، ام اس دونی، کاپیتان چنای، با به دست آوردن دو فرصت سخت برای خلاص شدن از شر ماکسول و دوپلسیس، جریان را به نفع چنای تغییر داد. بولرهای CSK سپس موفق شدند از مبارزه دیرهنگام دینش کارتیک و بازیکن ایمپکت سویاش پرابهودسای جلوگیری کنند و با یک برد 8 ران کنار رفتند.

در اوایل روز، دیوون کانوی بازکننده با 83 توپ از 45 توپ پس از دعوت چنای توسط بنگلور به خفاش پیشتاز شد و شراکت ارزشمندی با آجینکیا راهان (37) و شیوام دوبه (52) ایجاد کرد تا پایه و اساس امتیاز قابل توجهی را ایجاد کند. . معین علی بعداً 19 توپ را شکست ناپذیر زد تا اطمینان حاصل شود که CSK در 226/6 به پایان می رسد.

پیش نمایش IPL 2023 RCB در مقابل CSKرویال چلنجر بنگلور و چنای سوپر کینگز قرار است روز دوشنبه در اولین “دربی کاوری” لیگ برتر هند (IPL) 2023 در ورزشگاه ام چیناسوامی بنگلور، شاخ‌های خود را انجام دهند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

هر دو تیم CSK و RCB در 18 روزی که از برگزاری شانزدهمین دوره لیگ می گذرد، عملکردی ترکیبی داشته اند و دو برد و تعداد زیادی از دست داده اند تا به ترتیب در رده های ششم و هفتم جدول امتیازات قرار بگیرند.

بنگلور پس از شروع مبارزات انتخاباتی خود با پیروزی هشت ویکتی مقابل سرخپوستان بمبئی، با شکست 81 ران مقابل کلکته نایت رایدر در کلکته و سپس باخت با یک ویکت در یک تریلر پر امتیاز، با یک مانع مواجه شد. مقابل لاکنو سوپر جاینتز در خانه.

با این حال، RCB با پیروزی 23 ران مقابل دهلی کپیتالز در چیناسوامی در روز شنبه با پیروزی 3/20 در اولین بازی IPL موفق شد ویشاک ویجیکومار را به عقب برگرداند و اطمینان حاصل کند که او همچنان در رقابت برای رویارویی پرمخاطب مقابل رقبای جنوبی خود باقی خواهد ماند. دوشنبه.

در همین حال، CSK پس از وقفه پنج روزه وارد این بازی می شود، که در یکی دیگر از میخ خورهای این فصل با یک شکست ناچیز در سه ران متحمل شده است، علیرغم یک انفجار دیرهنگام از سوی کاپیتان ام.اس. استند -run تقریباً از یک نقطه تنگ بازی را به چنای برد.

چنای دارای نرخ خالص بهتری از دو طرف است و پیروزی قابل توجهی بر بنگلور می تواند به آنها کمک کند تا چهار پله به مقام دوم بپرند.

تیم ها:

رویال چلنجرز بنگلور: ویرات کوهلی، فاف دو پلسیس، ماهیپال لومرور، گلن ماکسول، شهباز احمد، دینش کارتیک (هفته‌انه)، هارشال پاتل، وانیندو هاسارانگا، وین پارنل، ویجیکومار ویشاک، محمد سراج

چنای سوپر کینگز: دوون کانوی، روتوراج گایکواد، آجینکیا رهانه، معین علی، آمباتی رایودو، شیوام دوبه، راویندرا جادجا، ام اس دونی (هفته/ج)، متیشا پاتیرانا، توشار دشپانده، ماهیش تئکسانا

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام