چنای سوپر کینگز به فینال رکورددار رسید

چنای سوپر کینگز (CSK) روز سه شنبه برای دهمین بار به فینال لیگ برتر هند (IPL) رسید و مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز (GT) را با 15 ران شکست داد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

شکست GT به این معنی بود که آنها در Qualifier 2 در 26 می با برنده Eliminator بین Lucknow Super Giants (LSG) و Mumbai Indians (MI) روبرو خواهند شد.

GT برنده بازی شده بود و تصمیم گرفت به میدان برود. تصمیم آنها برای انجام این کار تقریباً شگفت‌انگیز بود زیرا دارشان نالکنده، در اولین بازی خود در این فصل، به نظر می‌رسید که ویکت روتوراج گایکواد را که در نهایت توسط شوبمن گیل در عمق زمین گرفته شد، گرفته بود. با این حال، درست زمانی که بازیکنان GT اخراج را جشن گرفتند، آژیر بدون توپ به صدا در آمد و بازی‌های تکراری نشان داد که نالکنده پیشی گرفته است.

سبقت نالکنده پرهزینه بود، زیرا گایکواد امتیاز 60 را از 44 تحویل به دست آورد.

Gaikwad و شریک افتتاحیه او Devon Conway به CSK کمک کردند تا شروعی آرام داشته باشد و یک پایه 50 دونده برای اولین ویکت در 38 تحویل ایجاد کرد.

گایکواد در نهایت در اوور یازدهم اخراج شد و از آن زمان به بعد، بولرهای GT به جمع آوری ویکت ها در فواصل منظم ادامه دادند.

یکی از اخراج هایی که توجه بسیاری را به خود جلب کرد، اخراج شیوام دوبه بود. دوبه در اوور دوازدهم مقابل نوراحمد قرار گرفت و در توپ سوم، دوبه به چرخش فریبنده نور افتاد و توپ تمام طول افغان در نهایت استامپ ساق پا را از بین برد.

هنگامی که گایکواد رفت، کانوی (40) فاقد حمایت دیگر شرکای خود از جمله دوبه و آجینکیا راهان بود و در نهایت توسط محمد شامی در اوور شانزدهم برکنار شد.

سپس CSK برای ارسال در مجموع 172/7 به عکس‌هایی از راویندرا جادجا (22) و معین علی (9 نفر خارج نشده) نیاز داشت.

در پاسخ GT، بولرهای CSK در حال حمله بودند. Wriddhiman Saha اولین نفری بود که در اور سوم جدا شد. ساها به سمت کشش رفت، اما اجرای اشتباه شوت به این معنا بود که او آن را به ماتیشا پاتیرانا در پای مربعی عمیق از بولینگ دیپاک چهار فرستاد.

همانطور که در این فصل اتفاق افتاد، انتظارات از گیل بالا بود، اما او نسبتاً آرام شروع کرد و اولین حداکثر خود را تنها در اوور سوم به دست آورد. گیل تنها چهار چهار و یک شش جمع کرد و به غیر از یک غرفه 31 دونی با داسون شانکا، گیل به سختی از شراکت قابل توجهی با دیگر شرکای خود لذت برد.

گیل در نهایت قربانی یک توپ کوتاه از چهار شد، برای یک کشش نسبتاً زودهنگام و در نهایت به دست دوون کانوی در پای مربع عمیق فرود آمد.

هنگامی که گیل اخراج شد، GT در 88/5 در اوور سیزدهم به خود می‌پیچید و این آنها را در موقعیت سختی قرار داد تا به تعقیب و گریز دست یابند.

اما، برای اولین بار در این فصل نیست، رشیدخان با خفاش پرخاشگری را به نمایش گذاشت.

رشید 79 شکست 32 مقابل MI را شکست داده بود که با نتیجه باخت به پایان رسید، و اگرچه به اندازه آن زمان تهاجمی نبود، اما با این حال توانست بیش از 180 ضربه بزند.

رشید در نهایت توسط توشار دشپنده در اوور 19 اخراج شد.

GT به 142/9 محدود شد، و حتی مناسب بود که Pathirana، یافته فصل CSK، آخرین ویکت محمد شامی را از آخرین توپ مسابقه حذف کرد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام