چنای 207/3 پس از 19 اور

DC vs CSK Live Cricket Score، IPL 2023: چنای سوپر کینگز پس از برنده شدن در بازی پرتاب و استفاده از خفاش، در دیداری حساس مقابل دهلی کپیتالز در استادیوم آرون جایتلی در روز شنبه از بهترین شرایط استفاده کرد. روتوراج گایکواد و دوون کانوی با موقعیت‌های پلی آف IPL خود، هر کدام پنجاه ضربه زدند و CSK را به 141 ران رساندند. گایکواد با 79 ران از 50 توپ سقوط کرد و چتان ساکریا ویکت را گرفت. Shivam Dube در میانه به Conway پیوست.

پیش نمایش DC در مقابل CSK: مایکل هوسی پیش از درگیری چنای سوپر کینگز علیه پایتخت دهلی گفت: «هرچه باشد، خواهد بود». او به شانس آنها برای صعود به پلی آف اشاره کرد که هنوز در روز ماقبل آخر لیگ IPL 2023 تایید نشده است.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

مقالات مرتبط

IPL

IPL 2023: استفن فلمینگ در مورد تمرین MS Dhoni می گوید که او می داند که قرار نیست برای مدت طولانی تری بزند.

IPL

ریکی پونتینگ مربی دی سی می گوید: IPL 2023: توپ های بیش از حد نقطه ای در اوورهای میانی برای ما در برابر CSK گران تمام شد.

علیرغم اینکه در جدول امتیازات IPL در رده دوم قرار دارند، سرنوشت آنها بستگی به نحوه عملکرد آنها در برابر یک DC حذف شده در ورزشگاه Arun Jaitley در زیر گرمای شدید دارد. یک برد CSK را به پلی آف می برد و باخت سرنوشت آنها را تیم های دیگر تعیین می کنند.

برای پیشرفت حتی با شکست، CSK برای شکست به یکی از غول‌های بزرگ لاکنو، هندی‌های بمبئی یا رویال چلنجر بنگلور نیاز دارد. این حتی جاه‌طلبی آن‌ها برای قرار گرفتن در جمع دو تیم برتر را در نظر نمی‌گیرد.

شاید برای آنها خطرناک باشد، DC قبلا حذف شده اند و چیزی جز غرور برای بازی ندارند. دهلی در آخرین بازی خود، بدون چنین فشاری، 213 ران – بالاترین رکورد در این فصل – در برابر پنجاب کینگز به ثمر رساند که همگی در ترکیب رایلی روسوو، پریتوی شاو و دیوید وارنر بودند.

با این حال تفاوت این است که این یکی در خانه می آید. در کوتلا، دی سی در این فصل فقط دو برد در شش برد دارد و شین واتسون اذعان کرد که تیم برای شرایط خانگی مناسب نبوده است.

در رودررو، CSK در 18 بازی از 28 بازی مقابل دی سی پیروز شده است. هنگامی که تمرکز بین این دو فقط به دهلی تغییر می کند، چنای از هفت بازی، پنج برنده شده است. بنابراین، بر اساس تاریخ، آن را “Advantage Chennai” است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام